Teddy Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Pēdējā laikā ļoti daudz sāk raudāt par tf2 kartēm un citām lietām. Tad nu lūk, šeit Jums tiek dota iespēja smuki uzrakstīt. Kādas kartes vēlaties, kādas izvākt ārā. Weaponspread un random kriti netiks mainīti. Lai nebūtu 100 posti ar katru karti, tad katrs kurš raksta maplistu vai nominate brīnumu dara šādi. Vēlos lai tiktu pievienotas sekojošas kartes(pilnu kartes nosaukumu) pl_goldrush cp_dustbowl pl_badwater koth_viaduct utt. Ja gribat kādu neorģinālu karti klāt, tad šādi pilns kartes nosaukums - download links pilns kartes nosaukums - download links Link to comment Share on other sites More sharing options...
Online Gamer Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 (edited) Vēlētos, lai pievieno jaunās Valve veidotās mapes 1. cp_doomsday 2. koht_king Edited August 15, 2012 by Online Gamer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilgors Trauts Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 Gribu lai tiktu pievienotas sekojošas mapes: 1. pl_upward 2. pl_thundermountain 3. cp_coldfront 4. cp_snakewater 5. cp_gorge 6. cp_gullywash 7. cp_foundry 8. koth_harvest_final Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dangerous Lihs Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 (edited) Nevajadzētu pie katras kartes pierakstīt arī kādu pamatojumu? Jo es gribu , lai pievieno ir visai švaks arguments. Un pēc kā tiks izskatīt vai karte ir atbilstoša , lai tiktu pievienota serverim? Piemēram, koth mapes uz 31 slota servera ir maigi sakot dirsā. EDIT: Vajag izņemt parasto turbine, jo priekškam viņum, ja mums ir pro? Un vispār es nedomāju, ka vajadzētu tagad baigi skriet pārveidot map cycle , jo serveris ir vienmēr pilns un par karšu daudzveidību nevar sūdzēties paļubomu, ja vien nespēlē no rīta līdz vakaram. Par to , ka izvēlās pirmo mapi varu tikai daļēji piekrist, jo cik es esmu manijis tad lielākā auditorija ir visai švaki šāvēji, kas savukārt nozīmē, ka daļēji pārzin spēli un kartes, kas savukārt noved pie tā, ka nezin kuru ņemt. Šī problema nezudīs, ja arī tiks uzlikts uz 56789 vai jebkurām citām pogām EDIT2: VOOO atcerējos! Vajag noņemt scrambli, jo tas ir fakin neizturami, kad izskrabmlo srazu pēc uzvaras un tā ir gandrīz vienmēr, ja ,piemēram, red zaudē raundu, tad uzteiz visi red voto par skrambli. kur tas der? Edited August 15, 2012 by Dangerous Lihs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilgors Trauts Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 (edited) Pamatojums ir tāds, ka vienkārši patīk tās mapes un gribas lielāku daudzveidību. Tiešām nevaru iedomāties, ko vēl varētu rakstīt pie pamatojuma, lai pievienotu mapi. Protams, ja vajadzētu pamatot kāpēc, lai kādu mapi noņemtu, tad jau ir savādāk. Vēl jau pastāv arī tāda lieta, ka lielākā daļa tā pat nobalso par pirmo karti no votemap menu. Edited August 15, 2012 by Kilgors Trauts Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzombie Posted August 15, 2012 Report Share Posted August 15, 2012 (edited) Serverī ir pilns ar mapēm,bet nominate iet tik def mapcycle + pāris random, tā ka ieliekot tās nominate viss būtu ok. cp_warpath2 - http://bit.ly/RX7CAY Nezinu kā citiem ,bet sniega theme lago un drausmīgs FPS loss, tāpēc iesaku: cp_warmfront - http://bit.ly/RXbJg9 (+ izvākt ārā cp_coldfront) koth_pro_viaduct_rc3 - http://bit.ly/OxoU6Q (+ izvākt ārā koth_viaduct) + sataisiet cp_foundry http://bit.ly/NnoXOr zem posta ir risinājums FIX: Navigate to your server's maps folder and delete all .lmp files that contain cp_foundry in their name.Don't delete other .lmp files for other maps. lmps are small changes to maps which did not constitute a full map re-download. On Foundry the changes were merged with the main map making the older .lmp obsolete and causing problems when it fails to be removed. pl_thudermountain, pl_upward, cp_steel vajag uzlikt Round limit 0 ,lai kartu aizstumjot līdz 2. no n punktiem mape nebeidzas, lai arī vēl palikušas 15+ minūtes. Visām mapēm uzlikt vienādus timelimitus(30-45 min), nevis gold/dust katrs pa stundai. To spelētāj radīto skrambli ar vajadzētu nahrenizēt,citādāk pajoļi kuri tik gold/dust grib spēlēt sāk skramblot kā mape iet uz beigām + jau tagad serveris skramblo diezgan labi, ja viena komanda pārbrauc pāri otriem. ( sv_vote_issue_scramble_teams_allowed 0 ) Kā jau Lihs teica, ctf_turbine var ņemt ārā jo ir pro, un nebūtu atkal situācijas, kad pēc pro nāk def versija. Edited August 15, 2012 by mrzombie Link to comment Share on other sites More sharing options...
DealOrNoDeal Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 cp foundry cp snakewater cp gorge cp coldfront cp warmfront cp gullywash Link to comment Share on other sites More sharing options...
MjerLiZzzz Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 Sākšu ar to, kam es nepiekrītu: Kilgort, pl_upward, pl_thundermountain, cp_coldfront tika izņemtas pirms kāda pusgada, jo daudzi spēlētāji sāka čīkstēt, ka šīs kartes vajag nahrenizēt. Nedomāju, ka tās vajag likt atpakaļ. Personīgi es esmu pret pl_thundermountain, cik atceros, kad tika uzlikta šī karte pusserveris diskonektējās, arī man viņa neiet pie sirds. Arī par cp_coldfront un pl_upward neesmu lielā sajusmā, bet spēlēt var. mrzombie, manuprāt, gold/dust vajag lielāku timelimitu, jo šīs kartes sastāv no 3 daļām. Respektīvi trīs kartes vienā. Pie tam, komandas gan uzbrūk, gan aizsargājas, tā kā, ņemot vērā, ka kartēm ir 3 daļas, kopumā ir 6 spēles veidi, atšķirībā, piemēram, no 5p kartēm, kur ir tikai 1 iespēja, kā izspēlēt. Varu piedāvāt: pl_frontier http://www.gamebanan.../tf2/maps/74124 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RiSKS Posted August 16, 2012 Report Share Posted August 16, 2012 (edited) Es gribu MvM Aaa un vispaar probleemas ar karteem nav lielas, probleemas ir ka votojot veelaizprojaam vote lists ir uz 1-5 nevis 5-9, par to jau pirms kaadiem 2 gadiem runaaja bet naks nav mainiijies. Edited August 16, 2012 by RiSKS Link to comment Share on other sites More sharing options...
_swallow.dll Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 mrzombie, manuprāt, gold/dust vajag lielāku timelimitu, jo šīs kartes sastāv no 3 daļām. Respektīvi trīs kartes vienā. Pie tam, komandas gan uzbrūk, gan aizsargājas, tā kā, ņemot vērā, ka kartēm ir 3 daļas, kopumā ir 6 spēles veidi, atšķirībā, piemēram, no 5p kartēm, kur ir tikai 1 iespēja, kā izspēlēt. Ir arī tāda iespēja kā uzlikt, lai karte nemainas, kamēr abi tīmi vismaz pa vienai reizei nav uzbrukuši, neatkarīgi no tā vai jau ir pagājis timeleft`s! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kilgors Trauts Posted August 17, 2012 Report Share Posted August 17, 2012 Tā pat parasti sanāk, ka goldā un dustā katra komanda uzbrūk divas reizes. Protams, bieži notiek arī scramble. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now