Jump to content
GIGN Forum

Uzspodrinam Gign


doks^
 Share

Recommended Posts

Nu laikam te nevienam roka neceļās.

Paskatīsimies ar ko varētu sākt, manā ieteikumā pilnībā pietiek ar def mapēm un nekas te nav no zila gaisa jāņem, tātad cikls tāds:

Capture the flag:

Turbine

Vairāk ctf`us nevajag, pārējie visi ir kkādi tizli!

Control points:

Badlands

Granary

Fastlane

Freight

Coldfront

Well

Yukon

Jeb visi, kas ir defā izņemot 5gorge!

Attack/Defend:

Steel

Gravel Pit

Dustbowl

Gorge

Un jautrībai var ielikt Degroot Keep

Payload:

Hoodoo

Gold Rush

Badwater Basin

Thunder Mountain

Barnblitz

Territorial Cotntrol:

Vienīgā kas ir - Hydro!

King of the Hill:

Nucleus

Viaduct

Protams, visas mapes bez izņēmuma vajag uzlikt uz minimums 2 lielajiem raundiem (kā primāro timeleft) un tad uz pus stundu, neizdalot nevienu, nekādas 45 min goldrašam vai kkā tā!

Ar respawn time ir 2 varianti:

1. Atstāt Valves piedāvāto risinājumu

2. Ņemt vispār nost, nevis samazināt tikai!

Par cik tas ir pubs, tad sliecos vairāk uz 2. variantu, nevienam nepatīk sēdēt un gaidīt!

Kā jau te daži izteicās, ja ingame replays gruzī nost serveri, tad viņu arī varētu norubīt, domājams, ka viņu izmanto mazs procents spēlētāju! Ja ļoti grib, tad katrs pats var savu video taisīt.

Tas ir melnraksts, kādam vajadzēja uzsākt, par ne def mapēm sakiet ietekumus un, protams, par servera konfigurāciju, kopīgiem spēkiem vienu sakarīgu sataisīsim, un, iespējams, ka saņemsim ko vēlamies!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Par respawn laikiem - stāv defaultie valves, kapēc jāgaida +14sec(noteikti domājāt goldrushu) - prasiet valvei. Un cik atceros, tad tur bija kaut kāds kasjaks ar respawn laika editošanu. Respawn laiku laikam varēja tikai novākt vai uzlikt defaulto, iespējams kļūdos. Respawn laiks paliks viennozīmīgi, lai +/- normāli spēlētu viņam ir jābūt.

OK, ar kartēm +/- viss ir skaidrs, bet kas paliek ar roundu laikiem un uzvarām, jo tur ir bija jāliek vispārējais roundu skaits, nevarēja uzlikt 2 lieli... Šo sūdu vajag katrai mapei indviduāli

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Lūdzu nomainiet tf_use_fixed_weaponspreads uz 1. Īsi sakot ieroču spreads vairs nebuus balstiits uz tavu veiksmi. + Šo settingu izmanto arī comp play! Tiem kas nesaprata attēls(vidējie šāvieni iegūti ar settingu uz 1, taču tie augšā un apakšā ar 0, kas pašlaik tiek lietots serverī) :

tf_use_fixed_weaponspreads.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ja tu netrāpi kur tēmē, tad tev jāmācās šaut....

Trāpījuma vietu ietekmē vairāki faktori v reaļe, un es varu derēt, ka dzīvē labāk šauju par tevi -_- Ja spēlē varētu vienmēr trāpīt tieši tur, kur tu tēmē, tad spēle būtu galīgs atstojs... Varbūt vēl uzlikt, ka visus var nošaut ar vienu šāvienu? Nu zini tak, trāpi un viņam jāmirst, nevis jāšauj pretī.

Link to comment
Share on other sites

Trāpījuma vietu ietekmē vairāki faktori v reaļe, un es varu derēt, ka dzīvē labāk šauju par tevi -_- Ja spēlē varētu vienmēr trāpīt tieši tur, kur tu tēmē, tad spēle būtu galīgs atstojs... Varbūt vēl uzlikt, ka visus var nošaut ar vienu šāvienu? Nu zini tak, trāpi un viņam jāmirst, nevis jāšauj pretī.

Realajā dzīvē arī Stallone nevienu nevarētu nošaut, Tev neliekas, ka in game skills attiecas, cik Tu labi pārvaldi savu kursoru utt. Es pilnībā piekrītu, ka tādā spēlē kā tf2, tas ir vitāli svarīgi, ja Tu nē, tad spēlē hunting unlimited 2013, kur pat lapu smarža ietekmē lodes ballistiku!

Link to comment
Share on other sites

Ja tā reāli skatās, tad gigns varētu cīnīties par pasaules sliktākā tf2 servera statusu, un es vēl jo projām nesaprotu, kāpēc pāras atkarīgie maksā par slotu, (par niku, slotu etc) gignam vajadzētu maksāt, ka vispār kāds serverī atrodas!

Dažu gadu laikā viņam būtu jābūt jau kārtīgi noslīpētam, bet tur ir kaut kas, kaut kad salikts un tā arī stāv! Absurds, pilnīgs.

Te jau arī kārtējais letiņu sindroms spēlē, kaut kas, kaut ko iebilst, bet pēc kāda laika visiem pohuj, jo visiem arī ir pohuj, tādi ir tie īstie latvieši!

Man tagad varat piesmiet, ka es uzturos serverī, bet diemžēl man kā LLU 7. koju iedzīvotājam ir iespēja lietot tikai LLU internetu un visos citos serveros man pings ir vēl lielāka miskaste!

Bet nu piesmiet par to var! :)

Link to comment
Share on other sites

Trāpījuma vietu ietekmē vairāki faktori v reaļe, un es varu derēt, ka dzīvē labāk šauju par tevi -_- Ja spēlē varētu vienmēr trāpīt tieši tur, kur tu tēmē, tad spēle būtu galīgs atstojs... Varbūt vēl uzlikt, ka visus var nošaut ar vienu šāvienu? Nu zini tak, trāpi un viņam jāmirst, nevis jāšauj pretī.

Spēle nebūtu nekāds "atstojs", vienkārši scout vs scout nebūtu uz veiksmi balstīts. Ja nezināji šo settingu lieto gan spēlējot highlander gan 6vs6 spēles, kā arī visos mge dm un kādos 80% no visiem publiskajiem serveriem. Tas reāli pašu damage gandrīz nemaina- vidēji palielinās par 10% ar shotgun un scattergun. Neredzu kapēc kāds izvēlētos spēli padarīt vairāk nejaušu un mazāk pastāvīgu. Spēlēt bez šī settinga ir līdzīgi kā spēlēt ar random critical hitiem.

Link to comment
Share on other sites

Ja tu CSā zini, ka pēc headshota cilvēks nomirs, tad kāpēc TFā tu pat nevari būt pārliecināts, ka point-blank bodyshots neuztaisīs to dmg, kam būtu jābūt, respektīvi 100+ ? Tā vietā kāds haļavšiks, kas peli kustina kā mērkaķis ar kāju var tev randomā uzšaut raķeti, kurai splash ir pāri 100, bet tu pat tēmējot nevari izdarīt neko. Skauts kā klase paliek bezjēdzīga un principā arī inženierim atkauties no citiem ir grūti, jo standarta ierocis viņam ir droboviks.

Jau 4. reizi ceļam gaisā šo tēmu, bet nu kamēr cilvēki serverī būs, lai arī kādi bomži tur 80% gadījumos arī nespēlētu, tikmēr pārējiem ir reāli pie pakaļas un nekas netiks ne mainīts, ne pievienots, ne pārveidots. Tāda nu ir tā skarbā realitāte.

Tas pats arī ar random damagiem. Ja spēles dzinis ir veidots tā, lai 0% scoped vai non-scoped šāviens ar snaipera stobru dod 50 dmg, tad inžinierim būtu jānokrīt pēc 3 šāvieniem. Bet kāds šāviens pa vidam trāpās uz 48 un nošauts viņš nav. Tā jau ir ņirgāšanās, nevis "fun".

Edited by DominiX
Link to comment
Share on other sites

Ņemsim par piemēru jūsu visiem mīļo CSu. AWP ar vienu šāvienu caur pilnām bruņām tikai kājā var nenogalināt, bet atstāj sarkanu kā bieti karstā rudens dienā. Respektīvi - šaujot ar AWP tu uz 99% zini, ka trāpot pretinieks kritīs. Amiright? Tad kāda velna pēc uzšaujot ar scatterganu situācijā, kad IR jāatņem kā minimums 100 hp, trāpa tikai pārītis no 12 pelletiem un tu viņam no perfekta mītšota tikai skrambu pirkstā esi atstājis.

No attāluma dmg nemainās. Par piemēru badlands vidus no viena vilciena līdz otram šaujot vairāk par 10-12 tu neuztaisīsi. Kā arī ir bijis līdz šim.

Tad kur tur kas overpowerots? Skauts dabūn tādu dmg, kāds viņam būtu jādabūn? MAN that's fucking OP. Random raķete vai ripojošs paips tev uzšaus tik pat. Kāpēc skautam ir jābūt kā pilnīgam atstojnikam ar vismazāko hp un ieroci, kas pat spiegu ar 2 šāvieniem nevar nobeigt.

Edited by DominiX
Link to comment
Share on other sites

Es TF2 pēdējā laikā neesmu vispār spēlējis, tāpēc uz savu roku neko nemainīšu. Tāpat es arī ignorēju visus tekstus, kas nāk no ne-adminiem. Lai kaut kas notiktu, kādam no game adminiem ir jāsastāda sarakstiņš ar lietām, kas ir jāmaina (un ir jābūt piekrišanai no vēl pāris game-adminiem) un tas jāatsūta man privāti, jo es arī forumam mēdzu nesekot līdzi :)

Tātad in short - izdomājat (game admini) ko vajag mainīt un kāds atsūta man lietas, kas jāmaina...

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...