Jump to content
GIGN Forum

Karlis Skrastinsh And Visa Lokomotive Mirushi :(


GooD`MeN
 Share

Recommended Posts

Varat uzskatīt manu frāzi kā plaģiātu, piāru vai ko ciu.... bet man liekas ka tas ā bija plānots. Mūsdienās nauda nozīmē daudz vairāk par cilvēku dzīvību....

real.

es tieši šodien braucu mājās un domāju, ka jocīgi, ka neviens vēl nav sācis conspiracy teorijas mest Lokomotīves topikā.

Link to comment
Share on other sites

lai nu, kur, bet ne jau sportā ienaidnieki or smth. laukumā visi ienaidnieki, bet ārpus tā, viņi visi viens otru labi pazīst un dzīvē ir gatavi viens par otru krist. so, nekādas plānošanas. palasi, kas par lidmašīnu bija, jak-42, viss skaidrs visiem uzreiz.

Link to comment
Share on other sites

Nejau lidmashinu uzspridzinaja,vnk nepaveicaas,ka aizkjera to torni,nejau pilots meigjinaja to torni aizkjert,domajat tak lidzi...Pilots pareizi dariija,centaas uz uudens nosedenaat ljopeni pietruuka kaadi 100m, jo ljopene bija nekontrolejama, ja 100m vel butu nolidojusi,vairak kaa puse butu izdzivojusi,jo vinsh reiz ir sedinajis uz udens ljopeni... Pretigakais ir tas ka vel 2vi hvz kuri, butu izdzivojushi,bet delj roku,kaju un mugurkaula luzuma,nespeja izpeldet no udens un nosliika,kas ir vel briesmigaak :( Tur vareja reali paveikties un puse izdziivot,ja ne vairak un tajaa skaitaa Karlis :( Shodien skatijos ceremoniju un knapi speeju satureeties :( :( :(

Link to comment
Share on other sites

good men, ja tu nezinaji neviens pilots pat galvaa nepielauj domu sedinat lidmasinu udeni, sekas ir vel trakakas kaa meginat vinu uz zemes nosedinat, saja gadijuma lidmasina aizgaja inercee nevis pilots tur kaut ko meginaja.

nu, nu. šito fīču esmu palaidis garām, vnm licies, ka ūdenī ir daudz lielāka iespēja, ka kkas saglabāsies un kāds varēs izpeldēt.

Link to comment
Share on other sites

Tur jau ta lieta,ka uudens tomer mikstina triecienu , un to ka udenii iekritot tu neuzspragsti,kaa tas notiek kad atsitas pret sauzemi...Vienigi ir minuss,ka ja tur ir parak dzilsh, tu vari noslikt,jo araa tikt ir UNREAL..Bet za to izdzivot lielakas iespejas...Protams ja tev ir manevreshanas iespejas, ir iespeja nosesties uz kartupelju lauka un izdzivot,bet ja manevreet nav iespejams, uz udens noseesties ir praktiskaak...

Link to comment
Share on other sites

tur tornis ņipričom. Protams ir milions un viena versija, kas notika, bet pagaidām reālākā ir, ka pilots sasniedzis vajadzīgo ātrumu, lai paceltos, necēlās un brauca pa skrejceļu vēl tālāk. Nonākot riteņiem aiz skrejceļa uz zālienu tika papists ātrums momentā un tad mēģinot pacelties nevis bremzējot, tika aizķerts tornis. Bet nu ko tur spriest, kas noticis, noticis, neko vairs neizmainīsi, ja nu vienīgi kādam nav laika mašīna pagrabā.

Link to comment
Share on other sites

Tur jau ta lieta,ka uudens tomer mikstina triecienu , un to ka udenii iekritot tu neuzspragsti,kaa tas notiek kad atsitas pret sauzemi...Vienigi ir minuss,ka ja tur ir parak dzilsh, tu vari noslikt,jo araa tikt ir UNREAL..Bet za to izdzivot lielakas iespejas...Protams ja tev ir manevreshanas iespejas, ir iespeja nosesties uz kartupelju lauka un izdzivot,bet ja manevreet nav iespejams, uz udens noseesties ir praktiskaak...

“There’s no such thing as a water landing. It’s called crashing into the ocean.” -Pilot, South Carolina

Link to comment
Share on other sites

Nu jaa reti jau kad pie 60procentiem apdegumu izdzivo 90procenti ir pa daudz no tiem 70procenti esot bijushi dzilji apdegumi...Operacija izdevaas,bet nu jaa,pa daudz... :( Ja godigi,shadi pat vinjam bus labaak, jo nevienam nenoveletu pec tadas katastrofas atdzimt, un uzzinat,kas noticis ar komandas biedriem... :( Vakar noskatijos KARLIS SKRASTINSH DZELZS VIRS,...Aij lidz bimbulim maz vai.. :(

Link to comment
Share on other sites

Telekanāla NTM žurnālistiem esot izdevies uzzināt, ka lidmašīnai Jak- 42 ar borta numuru 42434 Jaroslavļas lidostā vajadzējis pacelties gaisā no pusskrejceļa, ko lidmašīna nav spējusi veikt.Tā nav varējusi uzņemt vajadzīgo ātrumu un līdz ar to arī augstumu. Otra skrejceļa puse bijusi slēgta,jo lidostas darbinieki to gatavojuši Krievijas prezidenta Dmitrija Medvedeva lidmašīnas ielidošanai. Lidostas darbinieki paļāvušies uz avarējušās lidmašīnas Jak- 42 pilotu pieredzi un meistarību. Kā apgalvojot pieredzējuši piloti, šāds manevrs esot ļoti sarežģīts.

Pēc lidostas pārstāvju neoficiāli žurnālistiem teiktā, lidmašīna paceļoties nobraukusi no skrejceļa, pacēlusies metru pusotru virs zemes, ar šasijām aizķērusi radiobākas antenu, kas bijusi ārpus skrejceļa, lidmašīna sasvērusies un nogāzusies.

Pārejos skrejceļus Tunošnas lidostā bija aizņēmušas ārzemju valdību lidmašīnas,ar kurām Jaroslavļā uz Pasaules politikas forumu ieradušies politiķi.

Es pat nebrīnītos, ja tā tiešām būtu.

Edited by kRi
Link to comment
Share on other sites

Tagad atliek tikai pateikt, ka pilotiem asinīs konstatētas 3,5 promiles un pēdējie vārdi, kas ierakstījušies melnajā kastē bija: "Skat, kā es māku!" un lidostas vadību nespēs vainot, vai pieprasīt kompensāciju...

Smieties vai raudāt, bet nu tā tas viss notiek. Uz mirušiem cilvēkiem vainu uzgrūst nav grūti, jo "nekas ļaunāks dēļ tā jau nenotiks".

R.I.P

Link to comment
Share on other sites

Da bļad jēga te vairs disktutēt kas bija, kas notika. Tāpat to vairs neatgriezīs.

Tagad atliek tikai pateikt, ka pilotiem asinīs konstatētas 3,5 promiles un pēdējie vārdi, kas ierakstījušies melnajā kastē bija: "Skat, kā es māku!" un lidostas vadību nespēs vainot, vai pieprasīt kompensāciju...

Smieties vai raudāt, bet nu tā tas viss notiek. Uz mirušiem cilvēkiem vainu uzgrūst nav grūti, jo "nekas ļaunāks dēļ tā jau nenotiks".

R.I.P

Kāds sakars?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...