Jump to content
GIGN Forum

Multisource & Multi_manager


Pieshels
 Share

Recommended Posts

Sveicināti.

Iespējams jums kādreiz ir radusies doma, kā kartē varētu ieviest notikumus, kuri norisinās paši no sevis, ar dažu sekunžu atstarpi. Piemēram, signalizācija un sarkanas gaismas, kad nospiež pogu.

Iepazīstinu jūs ar diviem point tipa entitijiem - multi_manager un multisource.

multi_manager

Savā būtībā multi_manager (īsāk - mm) dod jums iespēju pēc kāda notikuma palaišanas (poga/durvis/u.t.t.) palaist citus notikumus.

Mazs grafiks, ko es ar to domāju:

mm1.jpg

Kā ar viņu rīkoties?

Pats pirmais, kas tev jādara, ir ielikt kartē pogu/durvis/trigger_ entitiju (piemēram, trigger_once).

Viņa iestatījumos (ALT + ENTER) sameklē lodziņu "target" un pretī ieraksti "mm" vai kaut ko tamlīdzīgu.

mm2.jpg

Tālāk, izvēlamies entity tool. Entity sarakstā atrodam multi_manager un ieliekam kaut kur kartē.

Iestatījumu logs izskatās diezgan vientuļš, ir norādīts tikai "name" lodziņš, kurā tad arī ierakstam "mm".

Kad tas ir izdarīts, nospiežam [SmartEdit] pogu.

mm3j.jpg

Lai pievienotu jaunu objektu, kas tiks palaists pēc noteikta laika, spiežam podziņu [Add].

Atveras jauns lodziņš.

Iekš lauka "Key" ierakstam tā entitija nosaukumu (to, kas jums ir rakstīts tā entitija "name" lauciņā), kuru vēlamies palaist pēc noteikta laika, kad tiks palaists mm.

Iekš lauka "Value" ierakstam laiku, pēc cik ilga laika kopš multi_manager palaišanas brīža tiks palaists šis jūsu izvēlētais objekts. Laiku skaita sekundēs, mazākais iespējamais ir 0.1, ja nemaldos.

Kad tas ir izdarīts, spiežam [OK].

"Bet es to pašu efektu varu panākt vienkārši trigger_ entitijā ierakstot pie target mana objekta nosaukumu un vienkārši uzlikt delay."

Jā, tu to vari, bet visspēcīgākā lieta, kas izvirza mm priekšgalā, ir iespēja palaist vairākus entity vienlaikus vai ar nelielu nobīdi.

Starp citu, ja jums vajag, lai šis cikls atkārtotos, pievienojot objektus, pievienojiet arī paša multi_manager nosaukumu. Viņš palaidīs pats sevi un tiks iesākts nebeidzams cikls.

multisource

Kas ir multisource?

Multisource darbojas tieši pretēji multi_manager.

Tātad, multisource (kas saprot angļu valodu, tiem jau nosaukums pasaka priekšā) palaiž kādu notiektu darbību, dod signālu objektam, u.t.t. tikai pēc tam, kad ir ieslēgti (!) citi entity.

Grafiks:

mm4.jpg

Tātad, iemetam kartē multisource, "name" = "ms", "target" = tā objekta nosaukums, kuru vēlaties ieslēgt.

Ceru, ka zināt, kā uztaisīt func_button, func_door, u.t.t., šiem entitijiem (visiem, kaut tev viņi 50) pie "target" norādam "ms".

Un voila, jūsu sistēma ir gatava. Tagad, kad vienlaicīgi būs ieslēgti/palaisti func_button/func_door/trigger_/u.c. entitiji, tad sāks darboties multisource un palaidīs entity, kas jums norādīts multisourcā pie "target".

Kā piemēru, kur šo var izmantot, varu minēt durvis, kuru atvēršanai nepieciešams ieiet kāda noteiktā istabā un pēc tam ātri aizskriet un nospiest dažas pogas.

Paldies par uzmanību, ceru, ka visu sapratāt, ja nē, variet uzdot jautājumus, centīšos atbildēt.

Link to comment
Share on other sites

Jaut. Kas ir trigger_once

trigger_once ir solid entity, parasti ar aaatrigger vai null tekstūru un ir neredzams. Viņš strādā tāpat kā poga, tikai viņu var aktivizēt "ieejot" viņā. Kā arī viņš strādās tikai vienu reizi, t.i., viņu nevarēs vairākas reizes palaist.

Un kā ar pauzēšanu multi_manager?

Kādu pauzēšanu?

Par to multisource, tā lieta nozīmē, ka tjip man ir 3 pogas kuras saistītas pie ms un viņas visas vajag nospiest, lai atvērtu durvis?

Jā.

Link to comment
Share on other sites

Tas nav tas pats kas uztaisīt pogu ar name "poga" un target "target" , un uztaisīt divas durvis kurām abām ir name "target" un master "poga" !?

Es to jautāju tāpēc, jo es tā darīju tajās deathrun mapēs, kuras taisīju...

Edited by Kavacky
Necitē visu palagu!
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Sāku darboties ar multisource. Mana sistēma:

http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ayr1470jh83404fgvcak.png]ayr1470jh83404fgvcak_thumb.png

Info:

1. poga iet uz 1. MM kurš tālāk aiziet uz 2. un 3. MS

2. poga darbojas tikai, ja ir piespiesta 1. Šī poga iet cauri 2. MS, kurš tālāk aiziet uz 2. MM, kurš pats tālāk aiziet uz 3. MS.

Lai darbotos 3. MS vajag piespiest 1., 2. un 3. pogu. Tālāk viņš palaiž MM ar pēdējo procesu.

Itkā viss šancē, bet pat pārāk labi šancē, jo pēc rounda es 3. pogu varu aktivizēt bez pārējām pogām un notiek pēdējais process, kā uzlikt, lai viņš darbojas no jauna t.i. atkārtojot visu @ info pieminēto?

P.S. Cerams, ka kko varēja saprast.

Edited by GuskiS
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...