Pieshels Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Sveicināti. Iespējams jums kādreiz ir radusies doma, kā kartē varētu ieviest notikumus, kuri norisinās paši no sevis, ar dažu sekunžu atstarpi. Piemēram, signalizācija un sarkanas gaismas, kad nospiež pogu. Iepazīstinu jūs ar diviem point tipa entitijiem - multi_manager un multisource. multi_manager Savā būtībā multi_manager (īsāk - mm) dod jums iespēju pēc kāda notikuma palaišanas (poga/durvis/u.t.t.) palaist citus notikumus. Mazs grafiks, ko es ar to domāju: Kā ar viņu rīkoties? Pats pirmais, kas tev jādara, ir ielikt kartē pogu/durvis/trigger_ entitiju (piemēram, trigger_once). Viņa iestatījumos (ALT + ENTER) sameklē lodziņu "target" un pretī ieraksti "mm" vai kaut ko tamlīdzīgu. Tālāk, izvēlamies entity tool. Entity sarakstā atrodam multi_manager un ieliekam kaut kur kartē. Iestatījumu logs izskatās diezgan vientuļš, ir norādīts tikai "name" lodziņš, kurā tad arī ierakstam "mm". Kad tas ir izdarīts, nospiežam [SmartEdit] pogu. Lai pievienotu jaunu objektu, kas tiks palaists pēc noteikta laika, spiežam podziņu [Add]. Atveras jauns lodziņš. Iekš lauka "Key" ierakstam tā entitija nosaukumu (to, kas jums ir rakstīts tā entitija "name" lauciņā), kuru vēlamies palaist pēc noteikta laika, kad tiks palaists mm. Iekš lauka "Value" ierakstam laiku, pēc cik ilga laika kopš multi_manager palaišanas brīža tiks palaists šis jūsu izvēlētais objekts. Laiku skaita sekundēs, mazākais iespējamais ir 0.1, ja nemaldos. Kad tas ir izdarīts, spiežam [OK]. "Bet es to pašu efektu varu panākt vienkārši trigger_ entitijā ierakstot pie target mana objekta nosaukumu un vienkārši uzlikt delay." Jā, tu to vari, bet visspēcīgākā lieta, kas izvirza mm priekšgalā, ir iespēja palaist vairākus entity vienlaikus vai ar nelielu nobīdi. Starp citu, ja jums vajag, lai šis cikls atkārtotos, pievienojot objektus, pievienojiet arī paša multi_manager nosaukumu. Viņš palaidīs pats sevi un tiks iesākts nebeidzams cikls. multisource Kas ir multisource? Multisource darbojas tieši pretēji multi_manager. Tātad, multisource (kas saprot angļu valodu, tiem jau nosaukums pasaka priekšā) palaiž kādu notiektu darbību, dod signālu objektam, u.t.t. tikai pēc tam, kad ir ieslēgti (!) citi entity. Grafiks: Tātad, iemetam kartē multisource, "name" = "ms", "target" = tā objekta nosaukums, kuru vēlaties ieslēgt. Ceru, ka zināt, kā uztaisīt func_button, func_door, u.t.t., šiem entitijiem (visiem, kaut tev viņi 50) pie "target" norādam "ms". Un voila, jūsu sistēma ir gatava. Tagad, kad vienlaicīgi būs ieslēgti/palaisti func_button/func_door/trigger_/u.c. entitiji, tad sāks darboties multisource un palaidīs entity, kas jums norādīts multisourcā pie "target". Kā piemēru, kur šo var izmantot, varu minēt durvis, kuru atvēršanai nepieciešams ieiet kāda noteiktā istabā un pēc tam ātri aizskriet un nospiest dažas pogas. Paldies par uzmanību, ceru, ka visu sapratāt, ja nē, variet uzdot jautājumus, centīšos atbildēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elvarg Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 (edited) Paldies par tutoru, kādreiz izmēgināšu. Jaut. Kas ir trigger_once edit. tas mm ir laba manta, jo ar to var uztaisīt reālas durvis kurām ir vairāki func_door un rotating Edited July 19, 2010 by elvarg Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuskiS Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Un kā ar pauzēšanu multi_manager? Par to multisource, tā lieta nozīmē, ka tjip man ir 3 pogas kuras saistītas pie ms un viņas visas vajag nospiest, lai atvērtu durvis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Jaut. Kas ir trigger_once trigger_once ir solid entity, parasti ar aaatrigger vai null tekstūru un ir neredzams. Viņš strādā tāpat kā poga, tikai viņu var aktivizēt "ieejot" viņā. Kā arī viņš strādās tikai vienu reizi, t.i., viņu nevarēs vairākas reizes palaist. Un kā ar pauzēšanu multi_manager? Kādu pauzēšanu? Par to multisource, tā lieta nozīmē, ka tjip man ir 3 pogas kuras saistītas pie ms un viņas visas vajag nospiest, lai atvērtu durvis? Jā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuskiS Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 Pauzēšana - Tjipa, kad ar mm var uzlikt pauzi kādam entitijam, lai viņu nevarētu trigger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Nū, tur vajag uzlikt tam entitijam Global Master. Par šo te uzrakstīšu citu reizi Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrEgo Posted July 19, 2010 Report Share Posted July 19, 2010 (edited) Tas nav tas pats kas uztaisīt pogu ar name "poga" un target "target" , un uztaisīt divas durvis kurām abām ir name "target" un master "poga" !? Es to jautāju tāpēc, jo es tā darīju tajās deathrun mapēs, kuras taisīju... Edited July 19, 2010 by Kavacky Necitē visu palagu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted July 19, 2010 Author Report Share Posted July 19, 2010 Ne gluži, jo tas tavs veids dažkārt nestrādā + ir nedaudz bug'ots. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GuskiS Posted February 9, 2011 Report Share Posted February 9, 2011 (edited) Sāku darboties ar multisource. Mana sistēma: http://www.bildites.lv/viewer.php?file=ayr1470jh83404fgvcak.png] Info: 1. poga iet uz 1. MM kurš tālāk aiziet uz 2. un 3. MS 2. poga darbojas tikai, ja ir piespiesta 1. Šī poga iet cauri 2. MS, kurš tālāk aiziet uz 2. MM, kurš pats tālāk aiziet uz 3. MS. Lai darbotos 3. MS vajag piespiest 1., 2. un 3. pogu. Tālāk viņš palaiž MM ar pēdējo procesu. Itkā viss šancē, bet pat pārāk labi šancē, jo pēc rounda es 3. pogu varu aktivizēt bez pārējām pogām un notiek pēdējais process, kā uzlikt, lai viņš darbojas no jauna t.i. atkārtojot visu @ info pieminēto? P.S. Cerams, ka kko varēja saprast. Edited February 9, 2011 by GuskiS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now