Jump to content
GIGN Forum

Bmw


GB_
 Share

Recommended Posts

iesaku piekrāt tūkstoti un paņemt 325, jo ar tiem mazmotoriem nav aršana. vienmēr pietrūks tas pus litrs. tikai bābas pērk mašīnu, skatoties pēc motora tilpuma. pēc tam sanāk, ka mazais 1.8 uz šosejas ēd vairāk, kā lielais, un visa ekonomija pazūd mežā.

vēl labāk - piekrāt 2 tūkstošus un paņemt kārtīgu 328 :gigi:

Edited by whitesnake
Link to comment
Share on other sites

vēl labāk - piekrāt 2 tūkstošus un paņemt kārtīgu 328 :gigi:

tipiski kaa poweraa, 330 eed tikpat cik 318 :D

gb 328 bus pa serpu, 318is vai 320(vislabak i) ir zelta vidusceljsh :)

316 tiesham nav verts nemt, maasai bija kupeja, ed tikpat cik 320 un neiet vispaar, pedali var nonstop turet lidz griidai.

Edited by Epix
Link to comment
Share on other sites

ja tu ņem e36(žurku), tad pameklē 318IS vai 325. patēriņs būs pilnīgi vienāds, same staffs būs ar detaļu cenām.. tikai 325 būs problemātiski atrast nenodrāzstu par tādu summu.. + vēlams nepārjnieku žurku,zem 1995. gada, jo pārejnieces visas pūst kā negudras.

Link to comment
Share on other sites

318is nevar nochipot :) chipojas tikai dizelji un lieli (3+) benzina motori.

Un kas ir sporta truba? Sporta izplude tb izputejs visaa garumaa vai vienkaarshi kkads puffs galaa uzlikts? :)

Kas attiecas uz e36 316-318-320, tad kaa jau Teddy's teica - 318IS

e46 liidz 1000ls nevar nopirkt. Veel variants ir e30..

Link to comment
Share on other sites

:) chipojas tikai dizelji un lieli (3+) benzina motori.

Un kas ir sporta truba? Sporta izplude tb izputejs visaa garumaa vai vienkaarshi kkads puffs galaa uzlikts? :)

Kas attiecas uz e36 316-318-320, tad kaa jau Teddy's teica - 318IS

e46 liidz 1000ls nevar nopirkt. Veel variants ir e30..

tu zini, kas ir "čipošana"? tā ir rūpnīcas stock degvielas iesmidzināšanas/padotā gaisa daudzuma u.c. mazāk svarīgu faktoru programmas nomainīšana uz advancētāku, kas principā palielina iesmidzinātās degvielas un gaisa daudzumu pie noteiktiem apgriezieniem. rūpnīcā šo programmu veido ar pietiekami lielu drošības rezervi, ko izmantojot var iegūt lielāku jaudu piemēram benzīna turbomotoriem zemos apgriezienos pirms ļurbas slēgšanās klāt, lai maksimāli samazinātu turbobedri. lielākiem motoriem jaudas/griezes atkal trūkst pie lieliem apgriezieniem, ko atkal var labot ar "čipu".

pārprogrammēt var jabkura dzinēja vadību, kuram ir kaut primitīvākais kompis.

Link to comment
Share on other sites

Kaaa ar 520 ?? Atsauksmites ?? minusi ?? Masina vairak domata ka parvietosanas lidzeklis un izvertejot lidzeklus izvelamies te labako un pienjemaako ! Kaa teikt lai nav kauns !

Kaaa ar 320 ?? Interesetu miinusi , jo nav ne pieredzes ne pazistamo kam butu !

Edited by GB_
Link to comment
Share on other sites

pārprogrammēt var jabkura dzinēja vadību, kuram ir kaut primitīvākais kompis.

tad kapēc chiptuning.lv ir pieejami tikai dīzeļi? vai vienkārši dīzeļiem ir tikai reāli jēga to darīt un tapēc benzīniekiem to nedara, kaut tas arī ir izdarāms :nja:

Link to comment
Share on other sites

:) nesatraucies, vnk neiegūst tādu jaudu kā dīzelim. ja gribi nočipot kādu e30.. tad tev vajag pareizo kompi iekšā, čipu varu tev sarunāt :)

Es lasīju un gribēju to pašu uzrakstīt tu pasteidzies...

Link to comment
Share on other sites

2 gadus nobraukāju ar 520 - ēda ~12litri. To bundžu ari izkustināt varēja, protams nav nekāds žiperīgais aparāts.

Es ieteiktu atrast nenojātu 318Is. Pats nesen skatījos uz tādu.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...