Jump to content
GIGN Forum

H2o Kā Degviela.


ModeratO
 Share

Recommended Posts

No ūdens iegūt ūdeņradi, ar kuru darbināt mašīnu - iespējams. No mašīnas darbināšanas ražot elektrību, ar kuru sadalīt ūdeni ūdeņradī - arī iespējams. Liet bākā ūdeni un braukt - nav iespējams!

Šitas topiks ir 100000 reižu izcilāts -nav pat jēgas diskutēt. Interneta video - fake.

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Estaa iisti nesapratu? Tipa no motora radiitaas lektriibas uudens molekulas sadalaas un veidojas uudenjradis un ar skaabekli paaarsaatinaats uudens vai kaa. Tad man bishk neskaidrs,, kapeec tas uudenjradis kas tur rodas neuzspraagst, jo man likaas uudenjradis taka bik bladakaahs viela, ja tur veel blakus elektriiba dzirksteljo... vai arii es no shiis teemas galiigi neko nejeedzu.

Link to comment
Share on other sites

Ūdeņradis ir laikam tā viela, kas tiešām sprāgst un sprāgst pamatīgi. Man kā ķīmijā nezinošam cilvēkam neinteresē formulas, bet gan iedarbība, ko es ar to ietaupu, no kā man jāatsakās, izmaksas, iespējamie riski ( kuri noteikti pastāv ) un citas praktiskas lietas.

Benzīns ar katru dienu paliek dārgāks ( Statoilā jau vien tie ir 80,4 santīmi/litrā ) un šāda alternatīva ir visai pieņemama, ņemot vērā, ka ūdeni var atrast gandrīz jebkur ( protams, ja nedzīvo stepēs vai tuksnesī ), kā arī, cik es sapratu, tad kāds ūdens tiek ņemts nav noteicošais faktors!?

Link to comment
Share on other sites

tātad - ir vienkāršas vielas un ""saliktas"" vielas - dzelzs, ūdeņradis, ogleklis - satav no 1 paša veida atomiem.

ūdens, ogļūdeņraži, oksīdi - saliktas vielas.

Ķīmiskas reakcijas ir ar siltuma un enerģijas izdalīšanos un ar siltuma un enerģijas uzņemšanu.

Ir lietderīgā enerģija un ir enerģijas zudumi. Enerģija zūd dēļ berzes, dēļ gaisa pretestības, dēļ neoptimālas maksimālā un minimālā spiediena un tilpuma attiecības iekšdedzes dzinējos, dēļ pārāk daudz balasta sadegšanas laikā, dēļ neoptimala režīma motora darbības pie neoptimāliem apgriezieniem pie noteiktas slodzes.

Daļu enerģiajs var atgut ar rekuparācijas procesu - piemēram, bremzējot lādēt aķi, kondensatoru vai bremzējot iegūt saspiestu gaisu, ar skābekli bagātinātu gaisu vai elektrolīzē sadalot ūdeni.

Pēc manām domām ir gan plusi gan mīnus,bet tomēr tas darbojas tikai ir maza starpība skaitļos.

Ūdeņradis 2,792 kWh/m3

Dabasgāze 9,262 kWh/m3

Propāns 24,076 kWh/m3

Benzīns 9037 kWh/m3

P.S- Aizmirsu piebilst, kvalitāte būtu labāka spriežot pēc skaitļiem. Bet kā ir dabā es nezinu :( Varbūt es te kaut ko putroju..

Edited by ModeratO
Link to comment
Share on other sites

Labi, teiksim tā - kāda būtu teorētiski atšķirība vajadzīgajā degvielas daudzumā, lai nobrauktu nu teiksim 100 km? Vai ūdens tur būtu jālej tīrā veidā, vai arī tas ir jāsajauc ar degvielu? Kā tas iespaido braukšanu, ieskrējienu, maksimālo jaudu? Kā arī labi būtu palasīt tos plusus un mīnusus bez ķīmisko pamatu atkārtošanas un skaitļu virknes izbārstīšanas.

Link to comment
Share on other sites

:) moderat0, ko tu ar to visu iekopēto gabalu mēģināji paskaidrot?

Es gribēju paskaidrot plusus un mīnus.

dominix. Varētu izmantot filtrus vai generātorus kas varētu pārveidot ūdeni ar mazu elektrības devu tādā gatavā ūdeņradī. Tikai nu vajadzētu lielākas bākas mašinām jo ūddeņradi vajadzētu uz pusi vairāk.Bet tomēr tas varētu darboties.

Edited by ModeratO
Link to comment
Share on other sites

ka "piedeva" lai samazinatu paterinju jaa, bet lai reali ar "udeni, haljavaa" brauktu nee..

benzins FTW :D nekadi elektriskie motori un citi sudi neparspes eljas un degvielas smakas :)

starpcitu, lai ta vienkarshi sadalitu udeni molejulas nepietiek ar mashinas akjiti, tur vaig vismaz 4us, un tad jau rodas problemas ar ladeshanu, berzi, jaudu un parejiem draugiem kas nak komplektaa.. tapat izdevigak bus liet baku ar ko labi degoshu nevis udeni :lol:

Edited by ANALGINS
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...