Jump to content
GIGN Forum

Auto


kedshoot
 Share

Recommended Posts

Sveiki. Kautkad domāju pirkt bmw e36 kupeju (318 vai 320) , taču visur kur skatos, ir ar i, vai is. Man draugs teica, ja ir mašīna ar iešprici, tad gandrīz katru mēnesi tur jāmaina filtri un vel nezin kas.

Vai kāds varētu pastāstīt sīkāk, ieteikt, neieteikt pirkt u.tt.

Un varbūt kādi citi ieteikumi, kādu mašīnu ņemt kā pirmo.

Link to comment
Share on other sites

pričom tur drifter, vienkārši man tas variants patīk vislabāk no visiem.

budžets domāts ap 2k ls.

Civicu kautkā negribas, pārāk tāds, nu vājš un...

Sākumā jau biju domājis pirkt c klases mersi, 2.0 benzīnu, bet nu nedzirdēju tās labākās atsauksmes.

Link to comment
Share on other sites

Ja tu domaa njemt bmw tad 320 vai 318 nav jeegas njemt, kaa jau Cipruss teica njem 328i vai 325i, daudz jaudiigaaks un degvielas paterinsh buus taads pats un pilseetaa pat var gadiities, ka mazaaks.

Ja tomeer domaa 318 tad njem 318is iet pat labaak par 320i.

Link to comment
Share on other sites

skaidrs, paldies, taču 328 ir baigi dārgs un man jau nav vajadzīgs jaudīgākais autiņš ciemā. :D

varētu jau paņemt arī audi coupe, kādas atsauksmes par viņu?

Visvairāk jau es gribētu IV generation prelude ar 2.2 v-tec, taču baigi dārgās detaļas...

Link to comment
Share on other sites

325 vai 328 ņemot, iespēja, ka auto būs konkrēti jāts ir procentuāli krietni lielāka :) - tas ir mans personīgais viedoklis protams, bet laiki, kad 316, 318 vai 320 lamāt par nemotoriem bija modē, ir pagājuši - auto tomēr cilvēki izvēlas atkarībā no konkrētām vajadzībā.

Ja ņem audi cupe, tad jāņem quattro

No kurienes šāds viedoklis?

Link to comment
Share on other sites

audi bez kvatras ir muļķīgi ņemt. pašam bija un nenožēloju. ar priekšpiedziņu riepas šausmīgi plēš.

bet par tēmu. ar bembjiem iesaku ņemt v6 motoru, jo mazajiem 318 un 320 kompresija sāk pazust jau pie 150 000 km nobraukuma. v6 motoram dzīves ilgums ir pat 3 reizes ilgāks. personīgi pazīstu čali ar septīto bembi, kam ir 500 000 km un servūzī teica, ka motors diluma ziņā ir kā jauns.

Link to comment
Share on other sites

Zini, es tikko meklēju to rakstu par BMW avāriju uz krasta ielas, lai parādītu kas notiek ar zaļiem BMW šoferiem.

Tomēr kad izlasiju līdz vietai kur rakstiji par prelūdi sapratu, ka gluži sists uz BMW neesi.

Uzturēšanas izmaksas salīdzinoši nav tik trakas. Normālu 2.2 būs pagrūti atrast, bet tagad krīzes apstākļos daudzi cilvēki ir gatavi šķirties no lolojuma. Galu galā ja Tevi uztrauc detaļu izmaksas - ņem golfu, uzreiz varēsi iepirkt līdzi pāris spaiņus ar detaļām pa 2ls/kg.

EDIT: Un apsver arī domu par 2.0 prelūdi. Pilsētā braucot tāpat negāzīsi vaļā vtecu.

EDIT2: Lai vai cik kruta filma (NOOOT) neliktos tokyo drift - padomā divreiz pirms pērc pakaļējās piedziņas mašīnu kā savu pirmo autiņu.

Edited by Sharingan
Link to comment
Share on other sites

Skaidrs. Nedaudz sīkāk noskaidroju par tiem filtriem un man pateica, ka itkā vismaz 4 reizes gadā būšot jāmaina.

Kāda vispār viņiem cena ir un vai grūti nomainīt?

Vēl manā redzeslokā ir iekļuvis audi A4 - ko par to varētu pastāstīt?

Link to comment
Share on other sites

Ko tu tur muldi?

Gaisa filtrs motoram jāmaina reizi gadā. ~10ls

Salona gaisa filtrs jāmaina tad, kad jūti, ka gaisa plūsma paliek vārga. Apmēram reizi 3 gados, ja nebraukā pa laukiem. ~10ls

Eļļas filtrs jāmaina tad, kad maini eļļu motorā. Ik pēc 10 000 - 15 000 km. ~8ls

Benzīna filtru jāmaina reizi 3 gados. ~10ls

Ko tu tur 4 reizes gadā mainīsi, es nezinu.

Par a4. Labs auto, kuram vienīgā dārgā puse ir piekare. Ja gadās nopirkt modeli, kam ir alumīnija piekare, tad izmaksas biš augs. Es runāju par quattro piekari. Parasto priekšpiedziņu var tikpat lēti kā riteni sataisīt.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...