Jump to content
GIGN Forum

Tf2 December 11 Update


worm
 Share

Recommended Posts

Interesants updeits iznācis, kāds varētu iekomentēt, jo es pats pēdējā laikā nespēlēju pietiekoši bieži... Vairāk jautājums ir tieši, kā mainās stratēģija raunda sākumā lietojot inžinieri..

  • The Engineer's teleporters can now be upgraded to level three. It will recharge faster the higher level it is
  • The Engineer's dispensers can now be upgraded to level three. It will give out metal and heal faster as it is upgraded
Link to comment
Share on other sites

nesaprotu ko tas face vēl dara šajā forumā, nonahujarizēju pavisam.

Mājās aiziešu, iečekošu (ā, bļin, šodien nesanāks, svētdien tikai)

Enivei, es tieši gribēju likt šo te infu. Vei, vēl papildus infa.

* Teleporters will be upgradeable to level 3. As the teleporter is upgraded, the cooldown will decrease.

* Dispensers will be upgradeable to level 3. They will heal faster and generate metal faster as they are upgraded.

* Spies will be able to recharge their cloaking ability by picking up ammo off of the ground.

* We've made a bunch of minor changes by adding particle systems and upgrading the HUD to show things like deaths by critical hits, players that are overhealed, and giving more information to medics when people are calling for them.

+ nākamais apdeits būs skautam!

more at http://www.teamfortress.com/

p.s.

raunda sākumā stratēģija īpaši nemainīsies. Nezinu gan cik metālu ātri dod lvl2 dispensers, bet tāpat svarīgi ir ātri uzcelt sentriju, nav laika vislaik klapēt pa dispenseru (to var darīt vēlāk). Interesanti šis kļūst, kad teiksim heavijs stāv pie dispensera, kurš jau sen ir uzcelts. Vot tas jau ir defence :)

teleporti level three rullē, jāieliek būs bilde vakarā viena :)

p.p.s.

estimated data about lvl2,3 teleports and dispensers - http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=766877

Link to comment
Share on other sites

Uzliek kā bija agrāk un viss normāli, a to vispār gignam spēlētāju skaits būs kritiski zems...

Sākumā paskaties cik daudzi bez oriģinālās spēles čīkst par to, ka kaut kas neiet vai, ka kaut ko nevar izdarīt. Un tad MĒĢINI (jo neticu, ka izdosies) padomāt ar galvu - kas ir izdevīgāk - čakarēties visu laiku ar apdeitiem vai arī nečakarēties un nopirkt spēli.

p.s.

kāda starpība cik daudzi spēlē ar half-steam, it kā apgalvojumam, ka vairums cilvēku ir idioti būtu vajadzīgs papildus apstiprinājums.

p.p.s.

nē, es nesaku, ka visi, kas spēlē ar half-steam ir idioti, vārds vairums nenozīmē visi.

p.p.p.s.

nē, es īstenībā saku visi!

edit:

lol, Tudis - tev elītais MODS uz servera - teamplay. Pa cik pārdod skriptu?

Link to comment
Share on other sites

Forši, ka

  1. Achievementus var uzlikt lai rādās tikai neizpildītie, un vēl var pielikt HUD.
  2. Goldrush pirmajā stage tas stūris normāli sataisīts.
  3. Protams tie teleportu un dispenseru uzlabojumi.
  4. Mediķiem rādās cik ļoti ievainots ir tas, kurš viņu sauc.
  5. Crit frag rādās savādāk kā parastie.
  6. Rādās apkārt krustiņi, kad overhealed (ha, es tā pāris dumjus spiegus uzrāvu).
Par spiegu un viņa cloak atjaunošanos man vienalga, jo nespēlēju ar viņu, savukārt iespēju sašaut stikijus vēl nenovēroju.

Jaunie teleporti gan tizli rādās, kā aktīvi, arī ja otrā galā nav exit, bet to gan jau salabos.

Link to comment
Share on other sites

Goldrush pirmā steidža izmainītais izskats nerullē galīgi. Es vairs kā spiegs tur nevaru aizlekt. Sataisīja ar baigāko domu, lai ķipa tur uzbruzēji varētu atnākt, nu baigi sūdīgi es teikšu sanāca, tāpat tur visi pretinieki spamo granātas/raķetes un nekas tur īpaši nav mainījies.

Spiega cloaks rullē, es tagad izmantojot ammo kastes varu skraidīt pa visu karti neredzams, tā tiešām ir lieliska ideja. Pārējās izmainītās lietas arī rullē, tai skaitā sašaujamie demo stikiji. Beidzot cilvēki viņus izmantos tā kā tie ir jāizmanto - GUDRI jānovieto, nevis jāsamet 8 stikiji uz zemes un jācer, ka tie kaut kad na šaru novāks kādu.

Overheal sūds gan bija nedaudz lieks, tas ka cloakotam spiegam to var redzēt - tas ir megadebīli. Jācer, ka to Valve sataisīs.

vobšem update rullē :) Jaunie dispenseri ir smukiņi :)

Link to comment
Share on other sites

  • Fixed overheal particle effect showing up incorrectly on disguised or cloaked spies
  • Changed the achievement tracker to only be available in Team Fortress 2
  • Added new teleporter sounds for upgrade levels 2 and 3
  • Fixed engineers being able to upgrade the bomb cart's dispenser found in Payload levels
  • Fixed bomb cart's dispenser being solid to players and projectiles
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...