Jump to content
GIGN Forum

Nesmukaas Malas Ap Caurspiidiigiem Poligoniem


snake5
 Share

Recommended Posts

csam defaultaa textuuraam koordinaates tiek wrapotas, taapeec sanaak negliitas malas -

ja poligonam textuura "piestaav", un piemeeram labajaa malaa nav zilaa kraasa, bet kreisajaa gabals zilaa fona, tad kreisajaa malaa pati mala ir njemta no labaas puses..

kaads mozh zina kaa shito salabot?

Link to comment
Share on other sites

half life textūras atkārto (tile) un ar half life viss ir kārtībā, textūrai augšmalā ir minimāla krāsas atšķirība (iespējams no blur kas likts uz pārējās daļas) un tādēļ tā nav vairs caurspīdīga

texture shift 1 - 2 unit uz augšu un vajadzētu būt ok

Link to comment
Share on other sites

bet tad apakshaa vareetu buut taada shkirba...

un, btw, taa textuuru atkaartoshanaas ir textuuru koordinaashu wrappings :)

neveelos tajaa tagad iipashi iedziljinaaties, bet droshi prasi, ja interesee grafiskaa programmeeshana un tml.

EDIT: vienkaarshajiem tas der.. bet kur man taas koku textuuras 1 virs otraas, nav smuki.. jaadomaa, ko dariit...

EDIT2: izdomaaju - driiz gaidiet smuku tutoriaali ;)

EDIT3: ja vien es neaizmirsiishu :(

Edited by snake5
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...