snake5 Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 es skatos, ka kompileetaajs dala brushus poligonos peec textuuraam un blakus esoshajiem brushiem.. kaa izdariit taa, lai sadaliitu visu mazaakaa poligonu daudzumaa? citaadaak sanaak, ka prasta cs karte velkas leenaak nekaa krutaa cs:s karte.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
asmis Posted January 12, 2008 Report Share Posted January 12, 2008 http://www.gign.lv/forum/index.php?showtopic=12587 Šajā pamācībā ir aprakstīts, kas jādara, lai samazinātu poligonu skaitu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted January 13, 2008 Author Report Share Posted January 13, 2008 to +/- visu jau es daru, vieniigi nepatika, ka pats kompileetaajs paaraak smalki visu sadala... Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted January 13, 2008 Report Share Posted January 13, 2008 hmm likās ka kaut kur jau teicu, bet nevaru tagad atrast, tapēc pastāstīšu vēlreiz subdivide Kompilējot plaknes tiek sadalītas 240 unit lielos poligonos. Tas nozīmē ka kopējais wpoly skaits palielinās, bet dzinējam ir jāattēlo tikai redzamie poligoni, kas atkal ir labi. Samazināt wpoly var piemēram ja taisa 256 unit augstu sienu, tomēr taisīt par 16 unit mazāku - 240. rezultātā wpoly skaits būs uz pusi mazāks. Protams vai tā var darīt tas atkarīgs no kartes. subdivide ir iespējams mainīt, bet 240 unit esot maksimālais, un mazāku likt nav nepieciešamības. Link to comment Share on other sites More sharing options...
snake5 Posted January 13, 2008 Author Report Share Posted January 13, 2008 njaa, mazaaku likt tieshaam nav nepiecieshamiibas... vieniigi paarliecinaashos par sienu izmeeriem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now