Jump to content
GIGN Forum

Auto


DrugDealer
 Share

Recommended Posts

Kāds varētu padalīties vispārējā (ja nav grūti tad arī iedziļināties sīkumos, plusos un mīnusos) informācijā par šiem spēkratiem.

Tātad par katru atsevišķi:

1. Honda Prelude V-TEC (92-96) Kāds varētu pastāstīt kko par DOHC V-TEC dzinēju (cik tāds ēd, cik zirgi utt. krč īsumā)

2. Honda Integra (būtu labais, ja kāds varētu pateikt aptuveno cenu šim. gadu nezinu, par šito vispār neko nevarēju googlē atrast sakarīgu) šitam apmēram to pašu + par to cenu.

3. Toyota Celica GT (89-93 laikam) apmēram to pašu tikai par GTI. Zinu, ka Tev, worm, ir jaunāka, bet tu varētu vēl par savu toyotu pastāstīt, cik zinu tev ir turbo un ēd 15l/100km?

-Vairāk interesētu plusi un mīnusi, pieredze ar šitiem braucamajiem un vispār kas būtu vislabākais variants.

p.s. kāpēc visu šo jautāju? Ir doma vienu no šitiem pirkt.

Paldies!

Edited by DrugDealer
Link to comment
Share on other sites

kas ir dohc un kas ir vtec

ar prelūdi esmu biš dzīvojies.

2.0 dohc vtec ir ~160zirgi. stokā nāk mazāk. viegls un manevrīgs, vieta uz azimugurējā sēdekļa pietiek tikai subwooferim :). 0-100 8-9 sekundēs. rij atkarībā no tā, ko iepriekšējais saimnieks ir ar viņu darījis. drāztu nav vērts ņemt, bet puslīdz svaiga ir rets dzīvneiks mūsu mežos. tāpēc ir jārēķinās ar naudas iekrāsānu detaļām. +, ja tu pats proti kaut vienkāršākās lietas nomainīt, savadāk servisos tevi mīlēs, jo prelūdei patīk niķoties :)

Link to comment
Share on other sites

Celica Gt ir loti labs variants...

Kapeec? Tapec, kad tam 2l motoritim, bez turbinas ir 150 zirdzinji :) Ar detalam arii nav looti lielas porblemas, jo der no daudzaam citaam Toyotaam. Cenas zinjaa noteikti visletakaa no visaam shitaam :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Pats ripinos uz doto momentu ar Honda Prelude 2.2 VTEC.

2.0 un 2.3 aizmirsti ... 2.0 ir nejauda un 2.3 biezhi plistot visaadi drankji. Savukaart 2.2 ir pats kalnugals. Panjeemu sev kaa pirmo mashiinu, un esmu visnotalj apmierinaats.

Jarekjinaas tik ka 2.2 buus pagruutaak atrast ...

Tegrai izmaksas ir ap ~12-14k euro (gadu no galvas nezinu, bet taa ir ta oranzhaa bildiitee kuru iemeta augstak).

Aaa ar eeshanu preluudei ir ~10l uz 100km pa pilseetu. Attieciigi uz 1-2l mazak normalos apstakljos. Nu atkariigs arii kaa brauc, bet teikshu, ka ar sho mashiinu nekada mieriigaa braukshana prata nebuus.

P.S 2.2 un 2.0 pateerinsh gandriiz NEATSKJIRAS, bet savukaart 2.2 ir vairaak lopu ... krietni vairak.

Edited by Sharingan
Link to comment
Share on other sites

integru ir paaraak liels pisuaars mekleet un detaljas ar nav pieejamas.

labaak tad pamet aci uz kaadu acura 8)

ludes uz ielaam saak vairoties kaa seens un gan jau ka kaads apkeeriigais driizumaa saaks detaljas vinaam iepirkt un nebuus probleemu ar pieejamiibu, tantinas runaa, ka ludeem probleemas esot ar Latvijas ziemaa un saali, kjeraas vinaam kautkaa stipri klaat, ja speciaali neapstraadaa un tad i ruusas viirinsh i puveklis rodas.

par celikaam tik zinu to, ka par normaalu tiek pleests baigais pikjis, bet kautkaa man taa mashiina neliekas taa veerta.

Link to comment
Share on other sites

tikko paskatījos mobile.de tās celicas un viņas tur ir salīdzinoši ļoti lētas. :) Un kak raz man ir daži čomi vācijā, kuri vismaz rubī kko vāciski pateikt, tāpēc es nosliecos vairāk uz 4x4 celicu turbo

krč paldies visiem :thumbsup:

Edited by DrugDealer
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...