vincister Posted January 21, 2007 Report Share Posted January 21, 2007 Textūru iekompilēšana kartē (wadinclude) Vispirms izlasi pamācību par textūru izveidošanu ar Wally, lai nerastos stulbi jautājumi. Tātad tev ir uztaisīts savs custom wad ar custom textūrām un tu šīs textūras gribi iecept kartē, lai citiem wad nevajadzētu dot. Šī pamācība ir domāta tiem kas to nemāk, nekas jauns te nebūs, bet ja šaubies vai māki ? pārlasi. ? Visu karti taisi kā parasti, bet pie kompilēšanas izdari sekojošo: ? Ja tev nav expert jeb advanced compile dialogs, spied uz pogas, kas redzama zīmējumā ? Tagad tavam compile dialogam vajadzētu izskatīties apmēram šādi: ? Atrodam CSG komandu, un iezīmējam (redzams iepriekšējā zīmējumā) ? Parametru lodziņā klāt pierakstam (ar atstarpi) ??wadinclude tavswad?, kur tavswad vietā liekam attiecīgā wad faila nosaukumu, kuru vēlamies iekompilēt ? Saliekam visus pārējos uzstādījumus (ja nekad neesi lietojis advanced compile dialogu, tad neko nemaini, jo viss jau defaultā ir salikts) ? Spiežam ?Go!?, un viss! Piebilst vēl gribu, ja vēlamies iekompilēt vairāk kā vienu wad, tad vienkārši rakstam parametru lodziņā, ar atstarpi no iepriekšējā ?-wadinclude tavswad2? kur ?tavswad2? vietā attiecīgā wad faila nosaukums. Ja kaut kas neiet, tad iečekojam *.log failu, ja tur nav šādi, kā zīmējumā uzrakstīti tavi iekompilējamie wad faili, tad kaut ko nepareizi izdariji. Svarīgi! ? Nekompilējam iekšā oriģinālos wad, kuri nāk līdzi spēlei, jo tas ir bezjēdzīgi ? Nekompilējam iekšā lielus wad failus, tad tava karte (bsp fails) būs ļoti liels ? Wad failiem jābūt cstrike\ mapītē (vai cita moda, kuram taisi karti, mapītē) ? Rēķinies, ka tavs *.bsp fails būs lielāks kā parasti, kas palēnina kartes lejupielādi no servera vincister ? 2007 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts