Jump to content
GIGN Forum

Ka Lai Uztaisa Durvis


colins12
 Share

Recommended Posts

aa un esmu veel redzejis pamacibs video kad piem ieliec vecishu piedzimshanas vietu tad vinam paradas vecitis ar skinu bet kad es man zals klucis sad.gif

edit kaa lai durvim normalu rami uztaisa navr kaut ka gatavu dabut jo es nemaku precizu ustaisiit lol

Edited by colins12
Link to comment
Share on other sites

aa un esmu veel redzejis pamacibs video kad piem ieliec vecishu  piedzimshanas vietu tad vinam paradas vecitis ar skinu bet kad es man zals klucis  sad.gif

kādus vecīšu tu tur gribi redzēt? ziemassvētku vai? laugh.gif

patiesībā ir tā, ka advancētākā hammer editorā ir tāda fīča, lai rādītu player spawn entity vietā modeļus, bet tas tev pilnīgi neko nemaina - priecājies par zaļajiem klučiem un miers tongue.gif

nja bet kas tur isti ir jadara lai vinas sanaaktu

durvis, kā jau zināms, taisam no diviem brush - viens ir pašas durvis, otrs norāda durvju asi ap kuru tās grozīsies. Šo otro iemontē durvju brushā iekšā, tajā malā kur grib lai būtu ass un pieliek šim ORIGIN textūru. Beigās abus brush select un tie to entity(kopā abus), pataisa par func_door, norāda pa cik grādiem griezīsies, pie flag'iem norāda speifiskas lietas un viss notiel wink.gif

edit kaa lai durvim normalu rami uztaisa  navr kaut ka gatavu dabut jo es nemaku precizu ustaisiit lol

kādu tev vēl rāmi? ko tu tur taisi?

Link to comment
Share on other sites

Durvju veidi ir vairaki meiginasu pastastit par katru!!! wink.gifwink.gifwink.gif

1) Durvis kuras atveras kustoties pa kreisi reti pa labi.

Viss vieglāk ir sataisīt tā saucamās aizejošās durvis.No šī tipa mēs un sāksim!

Šīs durvis vel dalās uz trijiem veidiem:

-Durvis kas atveras pieskaruties vai ar (Use)(tas ir E poga nemainot parametrus)

-ar pogu

-ar trigger'u

a) Durvju atveršana ar pieskārienu.

Nu iedomajies ka tu gribi sataisit durvis šajā caurumā sienā (zīmējums zemāk).

Priekš tā izvelies piemērotu teksturu (piemēram,C1A0B_DR4A),un sataisi durvis curuma lielumā.Vajadzētu atcerēties ka standarta durvis CS ir 96х64х8 ,bet protams šī piezīme nav obligāta.

user posted image

Tad iezīmējam durvis un piespiežam [Ctrl+T] un pamainām entity-objektu uz func_door un durvis ir gatavas palika tikai uztaisīt parametrus (piem. ar kādu ātrumu durvis atvērsies).

Angle -šeit norāda virzienu durvju kustēšanai.Lai pareizi viņu norādīt noliec kameru skatā no augšas (2D top) ,tad kustēšanās pa kreisi bus 180?-pa labi 0? ,ja vajag lai durvis atvērtos uz augšu vai uz leju tad norādi kā tev vajag Up vai Down .

Speed -durvju atvekšanās ātrums (nemainot stāv 100,normāls ātrums);

Move Sound -skaņa kad durvis kustās,var nenorādīt;

Stop Sound -apstāšanās skaņa,var arī nenorādīt;

Delay before close -laikas sekundēs,kura laikā durvis būs atvertas,pēctam viņa automatiski aizvērsies.Ja vajag lai durvis neaizvērtos ielieciet te -1 vai flagos nonemiet (Toggle).Ja neko nemainisi tieši šeit durvis aizvērsies pēc 4 sekundēm.

Health (shoot open) -durvju (izturība).Ja norādīt vairāk nekā nulle (>0) tad durvis atvērsies tikai ja viņām sataisīs noraditu daudzumu bojājumu.Piemēram,ja norādīt Health = 100 tad durvis atvērsies pēc 4-5 šāvieniem no automata.Nemainot tur stāv cipars 0.

Lip -šeit var norādīt cik stipri atveras durvis,nemainot neko durvis atveras uz savu lielumu.Tas ir ja durvis ir 64 juniti,tad arī atvērsies viņas uz 64 junitim.Formula ļoti viegla: attālums=(durvju lielums-Lip) ja cipars ir pozitīvs tad durvis atveras mazāk nekā sav lielums,bet ja cipars ir negatīvs tad durvis atveras vairāk nekā savs lielums tātad ieies sienā a tas nozīmē tikai vienu dažreiz no tā rodas lagi.

Priekš kā vajadzīgs Lip? -ja durvis atveras uz visu savu lielumutad durvju mala saiet kopā ar sienas malu un ticiet man tas nav pārāk skaisti.A ja ielikt Lip uz piemēram 2 tad durvis no sienas drusku izzies un neskaistā efekta nebūs!!!

Pārējie parametri neļoti vajadzīgi,

Tagad skatīsimies flagus.

Starts Open -ja atķeksiesiet tad durvis atvērsies raunda sākumā;

Passable -cur durvīm varēs iet curi (diez vai vajag normālām durvīm);

Toggle -Ja durvīm ir vārds(Name) tad tās varēs atvērt un aizvērt ar pogas vai triggera palīdzību.Durvis kur būs atzīmēts Taggle pašas neaiztaisīsies.

Use Only -Ja atzīmēts,tas nozīmē ka durvis atvērsies tikai ar (Use)komandu,nemainot opcijas šī poga ir E.

P.S. par nākāmo durvju veidu lasiet nākāmājā rakstā.

Edited by SNAIPER
Link to comment
Share on other sites

ieliec kubiku rubiku sienaa cik dzilju un cik resnu un cik augstu talaak to izveido taalaak to ieziimee un labo pogu un carve tagad kubiku rubiku dzees aaraa un bualaa caurums!

Link to comment
Share on other sites

negribu cakareeties ar screeniem tapeec pastaastiisu- iedomaajies vienu sienu kura ir tik taalu no kartes malas cik taalu buus tavas durvis peec tam taapat otraa pusee vel vienu sienu! taa tu ieguusi caurumu bez augseejas malas! tagad uzliec vnk vel vienu zienu virs cauruma tik augstu cik augstas buus tev durvis! par 4akaru runaajot- ja tev nepatiik 4akars tad ej paskaties TV labaak nekaa ar hammeru nemies jo tur 4akars buus VIENMEER!!!

Link to comment
Share on other sites

negribu cakareeties ar screeniem tapeec pastaastiisu- iedomaajies vienu sienu kura ir tik taalu no kartes malas cik taalu buus tavas durvis peec tam taapat otraa pusee vel vienu sienu! taa tu ieguusi caurumu bez augseejas malas! tagad uzliec vnk vel vienu zienu virs cauruma tik augstu cik augstas buus tev durvis! par 4akaru runaajot- ja tev nepatiik 4akars tad ej paskaties TV labaak nekaa ar hammeru nemies jo tur 4akars buus VIENMEER!!!

ned1rs1es,tev laba mape iznāca(aim_awp_awp)

es tādu nemācētu!!! smiliez.de_2428.gif

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...