Jump to content
GIGN Forum

Kaa Uzlikt Taadas Kietas Kaa ...


krisis555
 Share

Recommended Posts

pasakiet ludzu kaa mapee ielikt taadas lietas kaa logus durvis kaapnes sahtas utt.

man itkaa r viena mape bet kad vinju pirmo reiz palaidu tad gaaja bet diemzeel biju spawn ielicis kastee biggrin.gif

tagad konfigureeju to mapi un vairs neiet vispaar vinjaa ieksaa

! tad kad laadee local server uz reiz peec tam iziet no cs! palidziet ludzu!

Link to comment
Share on other sites

es atradu kaa uztaisiit logus bet durvis , tuneli , trepes etc. palike nosleeumaa tiiti!!!

tunelis sastāv no četrām sienām, ne? ko tu nesaproti, tās ir parastas sienas tikai plānas!

un kā taisa trepes te čista bija raxtīts vismaz 2x (func_ladder + func_wall entity)

durvis taisa no 2 brushiem no kuriem viens ir durvis un otrs ar origin textūru, kas norāda asi ap kuru griezties. (func_door)

Link to comment
Share on other sites

textūra sky atrodas valve/halflife.wad failā tas ir jāpieliek hammerā caur options->textures

Un šito es nesapratu:

kur var izveleties funkcijas kaadas izpilda texturi

Pasaki to citiem cilvēkiem saprotami, nevar uzminēt ko tu tur samurgoji.

Edited by vincister
Link to comment
Share on other sites

Tātad!

1. uztaisam savas kartes zemi (ground)

2. pieliekam sienas, lai būtu robežas (walls) / pirmos pointus varam izlaist ja ir jau karte kurai tikai debesis jāpieliek /

3. virs šīs "kastes bez vāka" uzliekam otru "kasti bez vāka" apgrieztu kājām gaisā.

4. sanāk noslēgta telpa

5. textūras kā paraugā!

6. gaismošanai izmantojam light_enviroment entity (saule) un protams atceramies ka visiem entity etc. jābūt kartes iekšpusē, tāpat kartei jābūt noslēgtai, bez spraugām

Nu prasat ja vēl kaut ko no tā nesapratāt

post-22-1166217287.jpg

Link to comment
Share on other sites

tnx! to itkaa sapratu bet ir veel viena probleema!

tad kad uztaisu texture {ladder2 vins man raada gaisi zilu fonu kaapneem!

kaa es varu dabuut taa lai AIZ kaapneem buutu taada pati textuura kaa uz sienaam pietam tad kad ieeju ieksaa mapaa man taas trepes ir neredzaamas!

Link to comment
Share on other sites

atkal standarta jautājums par kāpnēm.

1. Uztaisi brushu ar {ladder textūru, pataisi to par func_wall un norādi render mode solid amount 255 (tad nav zilie pleķi - tie paliek transparent)

2. pieliec pie sienas protams

3. tāda paša izmēra brushu uzliec tam 1jam brusham priekšā. šo otro pataisi par func_ladder

4. tā kā tas func_ladder būs transparent, tu redzēsi to kas ir zem viņa - 1mo brushu ar visu {ladder textūru. Bet faktiski čuvaks kāpj pa to otro brush

Ceru ka saprati

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...