DoubleSix Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 Kapec man raadas shitaa kad uzspiezhu ctrl+alt+delete Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norek Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 (edited) Kapec man raadas shitaa kad uzspiezhu ctrl+alt+delete Ar tik stulbu jautājumu forumā vēl neviens nav iegriezies, pie tam nepareizajā sadaļā. Sistēmas administrators ir liedzis Tev šo iespēju, kapiš ? EDIT: Visi errori, kas saistīti ar windows, ir viegli atrisināmi un aprakstīti www.google.lv!!! Edited November 20, 2006 by n0r3k Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleSix Posted November 20, 2006 Author Report Share Posted November 20, 2006 Ar tik stulbu jautājumu forumā vēl neviens nav iegriezies, pie tam nepareizajā sadaļā. Sistēmas administrators ir liedzis Tev šo iespēju, kapiš ? EDIT: Visi errori, kas saistīti ar windows, ir viegli atrisināmi un aprakstīti www.google.lv!!! es naaku ar paliidziibas jautaajumu,savaadak zb nevaidziigas progas nevar izrubiit un cs lago!Kad ieinsteleju carbonu, tad kad izspeleju gaju atpakalj un spiezh ctrl+alt+delete un man shito eroru izmet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Norek Posted November 20, 2006 Report Share Posted November 20, 2006 es naaku ar paliidziibas jautaajumu,savaadak zb nevaidziigas progas nevar izrubiit un cs lago!Kad ieinsteleju carbonu, tad kad izspeleju gaju atpakalj un spiezh ctrl+alt+delete un man shito eroru izmet Ieej šeit, uzraksti "Task Manager has been disabled by your administrator" un ja nemaldos, tad pats pirmais raksts ir par to, kā to aktivizēt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
real men Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 jāmācās vecītizmantot googli es iegaaju googlee un atradu 2min tādēļ arī tev nesaku linku , jo ja es to varu 2min tad tu to arī vari tikai 5min Link to comment Share on other sites More sharing options...
vincister Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 He hē džekam mājās Admins disablējis task manager es teiktu ka pat windows helpā tu to vari atrast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerrico Posted November 21, 2006 Report Share Posted November 21, 2006 he hee Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts