Jump to content
GIGN Forum

Podarok

Mirstīgais
  • Posts

    97
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Podarok's Achievements

Malacis

Malacis (5/23)

0

Reputation

  1. Čau visiem! Vēlos pievērst Jūsu uzmanību CS 1.6 komūnam, kurš jau darbojas kopš 2010. gada - http://matrica.lv Mums ir individuālā pieeja spēlētājiem un serveriem. Mēs ņemam vērā spēlētāju ieteikumus un konsekventi uzlabojam serverus/mājaslapu. Mēs piedāvājam dažādus izklaides veidus mūsu lietotājiem kā fortūnas laimes rats un visvisādi konkursi, kuri norisinās ikdienā. Forumā gandrīz vienmēr valda jautrība, kā arī mūsu forumā var iepazīt jaunus cilvēkus un lieliski pavadīt savu brīvo laiku. Mājaslapa ir pārskatāma, visu var viegli atrast un tā ir iztūlkota trijās valodās, tādēļ arī ārzemniekiem nav problēmu izmantot mūsu resursu. Forumā aktīvi notiek konkursi, kuros piedalās lielākā daļa lietotāju. Konkursi ir patiešām interesanti, aizraujoši un balvas – atbilstošas. Protams neaizmirsīsim par Matricas.lv administrāciju – izpalīdzīga, uzsklausīga un vienmēr dara visu iespējamo, lai nodrošinātu brīnišķīgu atmosfēru gan forumā, gan serveros. Īsumā par mūsu serveriem: Matricas DeathRun Mūsu DR serverī ir divi dažādi veikali – parasts veikals pa spēlē iegūto naudu vai arī MTP (MATRICA POINTS), kurus ir iespējams iegūt nogalinot TS. Veikali atšķiras, MTP veikalā var nopirkt daudz stilīgākās fīčas, jo MTP sakrāt ir daudz grūtāk nekā naudu. Naudas veikalā ir iespējams iegādāties tādas lietas kā 255HP, ātrumu, dažādus ieročus, gravitāciju, frostnade, loteriju un citus itemus. MTP veikalā ir iespējams iegādāties dažādu supervaroņu spējas kā pieņemsim deadpool, ironman, cpt. america u.c. Lai spēlētājiem nebūtu garlaicīgi spēlēt vienas un tās pašas mapes, tad serverī tika pievienots paliels mapju daudzums no vieglāk izejamām mapēm uz pagrūtākām, kas pārbaudīs pašu spēlētāju prasmes un viltību, lai nenomirtu lamatās. Kopumā, serveris ir unikāls un neatkartojams, kaut ko tādu (vai pat līdzīgu) nebiju nekur redzējis. Serveri veidoju pēc principa, ko pats vēlējos tur redzēt un kas man pašam patiktu, ņēmot vērā spēlētāju ieteikumus. Matricas JailBreak Ienākot serverī jebkurš spēlētājs var izvēlēties par ko viņš grib spēlēt - valsts policiju(CT) vai par ieslodzīto(TS), 1:3 proporcija ir strikti saglabāta spēles gaitā kā rezultātā nevar pievienoties CT, ja 1:3 proporcija netiks saglabāta. Spēles gaita netika krāsi mainīta un ir ļoti līdzīga JB klasikai, tas ir, apsargiem, tāpat kā īstajā dzīvē, ir jāpieskata ieslodzītie, lai tie nemēģinātu aizmukt prom. No CT obligāti vienam ir jābūt Saimonam, kurš ir galvenais cietuma pavēlnieks un izvēlas, ko darīs ieslodzītie. Toties tie kas atrodas cietumā, var izvēlēties – mukt prom un sākt dumpi vai arī pildīt visas Saimona dotās komandas un mēģināt būt pēdējam izdzīvojušajam no pārējiem ieslodzītajiem. Lielākajā daļā gadījumu rounda beigās paliek tikai viens ieslōdzītājs, kurš var izvēlēties dueli ar jebkuru no apsargiem vai arī paņemt brīvdienu nākamajā cietuma dienā. JB serveris ir viens no iecienītākajiem serveriem Latvijā mūsu unikāli izstrādātā moda dēļ. Ir pieejami shop/shop1 (līdzīgi kā DR serverī), unikālās dienas, unikālie dueļi, ļoti labs mapcycle, viss ir sabalansēts, ir patīkami spēlēt. Matricas DD2 DD2 ir viens no pazīstamākajiem spēļu modiem spēlētāju vidū. Ir divas komandas - CT un TS. Ts uzdevums ir ieņemt noteiktu vietu, kur ir jānoliek C4 un tas jāaizsargā līdz tā uzsprāgst, bet CT uzdevums ir šīs noteiktās vietas aizsargāt, lai TS nevarētu tajās novietot šo bumbu. Mēs piedāvājam īpašu pluginu, kas spēli padarītu interesantāku no katras komandas pēdējiem izdzīvojušajiem – DUEL. Paliekot 1v1 situācijā, vienam no dzīviem spēlētājiem ir iespēja izaicināt pretinieku uz izdzīvošanas nažu dueli un ja pretinieks tam piekrīt, tad abi spēlētāji tiek nogādāti uz slepenu vietu šajā mapē un izdzīvo prasmīgākais spēlētājs. Serveris ir diezgan labi sabalansēts, nav pārbāzts ar liekiem pluginiem un darbojas 24/7. Serverī ir ieviesta team balance sistēma, mapes adjustment plugins, tas ir, ja ir maz spēlētāji serverī, mapes daļa tiek aizslēgta. Matricas CSDM(Sentry+WAR3) Spēlētāji atzīst, ka mūsu CSDM serveris ir viens no interesantākiem modiem. Šajā serverī ir apvienots War3FT mods ar 10 rasēm un shopmenu3 ar csdm, sentry guns, lāzeriem un healiem. Galvenais uzdevums ir uzstādīt bāzi un ar kopīgiem komandas spēkiem updatot uzbūvētos objektus līdz maksimāliem līmeņiem, lai uzveiktu pretinieku komandu. Updatojot objektu, tam palielinās HP un viņa spējas, pieņemsim sentry guns šauj ātrāk un nodara vairāk damage, heali - paliek spēcīgāki un healo vairāk utt. War3FT mods ir ļoti labi sabalansēts, ir pieejamā VIP rase ar nekur neredzētām spējām. Matricas MC Mums ir arī Minecraft jeb MC serveris, kurā spēlētāji var atpūsties no šaušanas CS 1.6 serveros MC serveris tiek pilnveidots katru dienu, lai radītu labāku spēlēšanas pieredzi kādu vien spēlētājs var saņemt. Ikviens ieteikums tiek izskatīts un apspriests ar pārējiem spēlētājiem, vai ieteiktā lieta radīs omulīgāku spēlēšanas pieredzi. MC serveris patreiz ir uz Factions bāzēts serveris, ar dažiem minigames un daudziem konkursiem kuros var piedalīties jebkurš! MC serverī ir Custom Enchantments papildinājums, kas padara factions dzīvi interesantāku ar visdažādākajiem enchants. Līdz ar to tiek arī nobalansēti Vanilla enchants pievienojot lielākus enchants līmeņus, lai Custom Enchants un Vanilla būtu balansēti savā starpā. Mūsu factions bāze ir ņemta no oldschool tipa factions serveriem, bet tiek papildināta ar dažādām lietām, kas šo oldschool factions padara nedaudz mūsdienīgāku atšķirīgu no citiem serveriem. Par mūsu short-run (tuvākās nākotnes plāniem): Ir ieplānots izveidot arī MC serveri, kas tiks veidots tikai priekš minigames, kur būs pieejami visdažādākie modi; Plānā ir pabeigt unikālu CS:GO Surf RPG serveri, pašlaik esam izstrādes stādijā, serveris ir puslīdz pabeigts, būs ļoti interesanti; Veiksmīgu spēlēšanu, cerams, ka esmu ieinteresējis Jūs ienākt paspēlēt. Ar cieņu, http://matrica.lv administrācija
  2. Sveiki tauta! Paliidziet luudzu man, kr4 probleema ir taada, ka viens ***** lauz man amxbanus, jau kaarteejo reizi , iet serverii un bano VISUS, kr4 pish serveri! AMXBans versija : gm 1.6 ! VIns lauz jebkuru paroli, saakumaa es domaaju ka vins to dara caur cookie exploit, nolaadeeju to pats, bet man nesanaaca ar Cookie Exploit uzlauzt manus amxbanus! Luudzu paliidziet man, ko dariit?
  3. Labdien. Paliidziet luudzu, ir kkaads jaunais sploits iznacis lkm, jo sodien man notika konsoles freez, it kaa peec DoS attack, bet AntiCsDoS staav un AntiDl file arii staav. Help please. Pasakiet luudzu kkaadu aizsardziibu.
  4. Izlaboju, bet taas pazuud veel aatraak tagad... Tas 5.0 neatbilst par laiku. Luudzu paliidziet...
  5. Liels tev paldies =] Tagad meeginaashu izlabot.
  6. paliidziet luudzu, man srsly vajag uztaisiit sho. Pls...
  7. Re kaa izskataas HUD meesaage ZP, vins nezuud, paliidziet izveidot to taadaa pashaa formaataa lai nezuud! Luudzu! // Show name, health, class, and ammo packs set_hudmessage(255, 0, 255, HUD_SPECT_X, HUD_SPECT_Y, 0, 6.0, 1.1, 0.0, 0.0, -1) ShowSyncHudMsg(ID_SHOWHUD, g_MsgSync2, "%L %s^nHP: %d - %L %s - %L %d", ID_SHOWHUD, "SPECTATING", g_playername[id], pev(id, pev_health), ID_SHOWHUD, "CLASS_CLASS", class, ID_SHOWHUD, "AMMO_PACKS1", g_ammopacks[id])
  8. Remixx, kursh tad cipars no mana hud atbilst par holdtime?
  9. Bet nu ZP ir tikai divas rindas HUD message un taas nepazuud, vari luudzu paliidzeet...
  10. Sveiki. Paliidziet luudzu, es gribu uztaisiit sho HUD message, lai tas paraadaas uzreiz bez visaadiem delay un nepazuud, kameer neuzvadi uz citu target, tas ir war3 spectator message, vnk taas peec laika pazuud, bet es gribu taa kaa zm spectator nepazuud nekad, tikai ja tu saac specot citu speleetaaju. set_hudmessage( 255, 0, 100, 0.60, 0.80, 0, 0.0, fSpecTime, 0.02, 5.0, HUD_SPEC_INFO);
  11. Sveiki, es te nesen iegaaju vienaa web lapaa, tur bija taads normaals serveru monitors, kaads vareetu luudzu pafeikt nosauku? Adrese : http://sms.duplet.lv - Shiten labaa pusee ir tie monitori Cits varians : http://duplet.lv - Shiten kreisajaa pusee... Luudzu kaads pasakat nosaukumu shim monitoram...
  12. Taads nemaz nav uztaisiits, kodee pats, includo zombieplague man kodus, lai straadaatu ar ZM...
  13. Sveiki visiem. Vajag Juusu paliidziibu, man vajag sho ZP extra item Hiper Player paarveidot , ka tikai admini ar flagu "q" kljuus pa sho playeri, nu taa kaa tas nav extra item, bet taad kaa VIP... HELP LUUDZU. #include <amxmodx> #include <hamsandwich> #include <engine> #include <zombieplague> #include <fun> #include <fakemeta_util> #include <cstrike> // Pcvar / Item ID / Model new const v_hiperp_eagle[] = "models/v_hiperp_eagle.mdl" new const p_hiperp_eagle[] = "models/p_hiperp_eagle.mdl" new const v_hiperp_chainsaw[] = "models/v_hiperp_chainsaw.mdl" new g_itemid1, gravity, speed, eaglepower, armor, deagledamage, knifehiperp new glowonoff, armoramount, gravitystats, knifedamage, ammopackreward new g_maxplayers new bool:g_HasHiperPlayer[33] const ammo_pack_hiperp = 30 public plugin_init() { // Register register_plugin("[ZP] Hiper Player", "1.1", "TheArmagedon") g_itemid1 = zp_register_extra_item("Hiper Player", ammo_pack_hiperp, ZP_TEAM_HUMAN) // Cvars | Events gravity = register_cvar("zp_hiperp_gravity", "1") armor = register_cvar("zp_hiperp_armor", "1") speed = register_cvar("zp_hiperp_speed", "1") eaglepower = register_cvar("zp_hiperp_eagle", "1") deagledamage = register_cvar("zp_hiperp_eagledmg", "5.0") glowonoff = register_cvar("zp_hiperp_glow", "1") armoramount = register_cvar("zp_hiperp_armor_amount", "100") gravitystats = register_cvar("zp_hiperp_gravity_amount", "0.7") knifehiperp = register_cvar("zp_hiperp_knife", "1") knifedamage = register_cvar("zp_hiperp_knife_dmg", "15.0") ammopackreward = register_cvar("zp_hiperp_ap_reward", "2") RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "fw_TakeDamage") register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0") register_event("CurWeapon", "event_CurWeapon", "be", "1=1") g_maxplayers = get_maxplayers() } // Precache model public plugin_precache() { precache_model(v_hiperp_eagle) precache_model(p_hiperp_eagle) precache_model(v_hiperp_chainsaw) } // Round start public event_round_start() { for(new id = 1; id <= g_maxplayers; id++) g_HasHiperPlayer[id] = false } // Infected public zp_user_infected_post(infected, infector) { if (g_HasHiperPlayer[infected]) { g_HasHiperPlayer[infected] = false } } // Victim public fw_player_killed(victim, attacker, shouldgib) { if(!is_user_connected(attacker) || !is_user_connected(victim) || attacker == victim || !attacker) return HAM_IGNORED // Victim has hiperplayer if(g_HasHiperPlayer[victim]) { g_HasHiperPlayer[victim] = false } // Attacker Has Hiperplayer if(g_HasHiperPlayer[attacker]) { // Get Victim's Origin, Give Ammo cvar status and AP cvar amount static iOrigin[3] get_user_origin(victim, iOrigin) // Get reward cvar static iReward iReward = get_pcvar_num(ammopackreward) // Cvar is more than 0 if(bool:iReward != false) client_print(attacker, print_center, "[HiperP] Zombie Killed. +%d Ammopacks", iReward) else client_print(attacker, print_center, "[HiperP] Zombie Killed") // Updating Ammopacks zp_set_user_ammo_packs(attacker, zp_get_user_ammo_packs(attacker) + iReward) } return HAM_IGNORED } // Item Selected public zp_extra_item_selected(player, itemid) { if (itemid == g_itemid1) { if(g_HasHiperPlayer[player]) { client_print(player, print_chat, "[ZP] You have purchased Hiper Player!") return; } else { g_HasHiperPlayer[player] = true if(get_pcvar_num(armor) == 1) { set_user_armor(player, get_pcvar_num(armoramount)); } if(get_pcvar_num(gravity) == 1) { set_user_gravity(player, get_pcvar_float(gravitystats)); } if(get_pcvar_num(speed) == 1) { set_user_maxspeed(player, 350.0); } if(get_pcvar_num(eaglepower) == 1) { give_item(player, "weapon_deagle"); } if(get_pcvar_num(glowonoff) == 1) { set_user_rendering(player, kRenderFxGlowShell, 10, 5, 0, kRenderNormal, 16); } if(get_pcvar_num(knifehiperp) == 1) { give_item(player, "weapon_knife"); } } } } // Deagle/Knife Model public event_CurWeapon(id) { new weapid = read_data(2) if(!is_user_alive(id)) return; if(g_HasHiperPlayer[id] && weapid == CSW_DEAGLE) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_hiperp_eagle) entity_set_string(id, EV_SZ_weaponmodel, p_hiperp_eagle) } if(g_HasHiperPlayer[id] && weapid == CSW_KNIFE ) { entity_set_string(id, EV_SZ_viewmodel, v_hiperp_chainsaw) } } // Deagle Damage public fw_TakeDamage(victim, inflictor, attacker, Float:damage, damage_type) { if(!(1 <= attacker <= g_maxplayers)) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(attacker) != CSW_DEAGLE) if(get_user_weapon(attacker) != CSW_KNIFE) return HAM_IGNORED; if (get_user_weapon(attacker) && g_HasHiperPlayer[attacker]) { SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(deagledamage)) SetHamParamFloat(4, damage * get_pcvar_float(knifedamage)) } return HAM_IGNORED; }
  14. Es negribu kko baigi sarezgiitu, originaalaa versijaa viss straadaa bez tiem write byte etc... Varat luudzu vnk salabot manu funciju, lai taa buutu team colors.
×
×
  • Create New...