
MrEgo
Mirstīgais-
Posts
151 -
Joined
-
Last visited
MrEgo's Achievements

Apgreidots geks (7/23)
-2
Reputation
-
Visam pirms, labs rīts šinī svētku dienā! Pēc manām domām jau virsraksts šai tēmai pasaka visu priekšā. Man liekas, ka te visiem (nu vismaz tiem pieredzējušākajiem..) vajadzētu zināt tekstūras kuras pašas izstaro gaismu (piemēram +0~LIGHT1 no halfliffe.wad). Gribēju uztaisīt mapi pēc tipa, ka tur ir 3 vienādas trases, kurās ir visādi šķēršļi, bet viņu varētu diezgan ātri iziet.. gandrīz neapstājoties, lai ar draugiem varētu uztaisīt nelielas sacīkstes. Izdomāju, ka mapi varētu taisīt kz_synergy_x stilā (ja kāds šo mapi nezin, apskatieties video zem visa palaga), proti ar tām violetajām gaismām gar malām un citur. Mapes tapšanas gaitā atradu textūru +0~DRKMTLS1, kura bija praktiski tas pats, tikai sarkana.. un man tagad radās problēma.. pēc komplitēšanas, mape bija daudz spožāka, nekā iepriekš minētais paraugs. Gribētu zināt, vai šādām tekstūrām var mainīt brightnes? un kā caur wally uztaisīt tāda veida tekstūras (un cik viņas būs spožas,un kā spožumu kontrolēt..). Ceru ka kāds būs lietas kursā, vai man varēs iedot linku uz kādu pamācību par šo visu! Ceru uz atsaucību, ar cieņu - Artis.
-
Cs 1.6 Servera Skini/jumpstats
MrEgo replied to INATE's topic in Servera konfigurācija, plugini, etc...
Jumpstati -
tur jau tā lieta, ka tad tiem viesnīcas numuriņiem jābūt ļoti lieliem.. vajadzēs man daudzus wad failus savilkt un redzēs kas sanāks.. šo to jau esmu atradis, bet pirms ķeros klāt šai mapei, man jāpabeidz viena cita.. so, līdz iznākumam vēl patālu..
-
nu par to _risk man jau nemaz nebija ienācis prātā to likt klāt.. tas tikai minēts tikai kā piemērs. Visticamāk ka dizains būs (nu mape jau ir nedaudz iesākta) tāds, ka sākumā tu esi kaut kādā, tā teikt - jaunmodīgā, istabā, bunkurā.. tur būs izklātne (kura gan jau ka lielāko daļu spēlētāju neinteresēs..), ar instrukcijām par to, kas un kā būs jādara, lai dabūtu kūku (nu gan jau, ka ne kūku.. par to kādēļ spēlētājiem visu būs jāiziet vēl padomāšu). no tās istabas vedīs ārā šahta, un caur trubām ar push entity aizstums uz kaut kādu nezināmu vietu.. tur viss varētu izskatīties līdzīgi, kā pirmā portāla "escape" daļā.. ar daudz trubām, sētām norūsējušām sienām.. tikai centīšos iztikt ar defaultajām textūrām un, protams, centīšos lietderīgi izmantot telpu.. Par testiem - nebūs problēmu.. man ir viens draugs, ar kuru kopā kreedz bieži uzlēkājam (nu es jau lēkāt nemāku tik labi kā viņš, bet "izklaidēties" vai nomierināties man tas nemaisa", un viņa m ir ļoti laba iztēle.. viņš daudzās manis veidotās kreedz mapēs (pārsvarā puspabeigti malā nomesti projektiņi.. sākumā vienmēr ir interesanti..) ir atradis daudz shortcutus (2man mapē man liekas šādi nebūs vēlami..) un dažādas vietas kur kaut ko var iebagot utt. Vēl bez lēkāšanas būs vis kaut kādi šķēršļi, kas atkarāsies uz komandas darbu.. piemērs: spied te! nospiežot pogu vienā pusē platforma pie pogas otrā pusē pacelsies, ļaujot uzsākt otrajam spēlētājam ceļu caur šķēršļiem, kuru tam ir jāpaveic visai ātri, kamēr viņu nenospiež no augšas nākošais objekts.. un abiem spēlētājiem ir jāuzspiež pogu gandrīz reizē, lai abi tiktu pāri.. Ja kāds nokavēsies, tad pašam sanāks pārāk mazs laiks lai izskrietu cauri sveikā, un ja par ātru.. tad tas draud otrajam spēlētājam.. šo es vienreiz ar to pašu draugu bijām izmēģinājuši, kad biju uztaisījis ļoti īsu 2-man mapi, tikai tādēļ, lai saprastu ko un kā tur darīt. Jo galvenais ir lai nevar iebugot kaut ko, un lai nevar iziet viņu viens pats (ir redzētas 2man mapes, kuras var iziet viens cilvēks arī...)
-
es zinu ko tas vārds nozīmē, un lietots tas ir pareizi! [offtopic]
-
servera cfg ieraksti "decalfrequency XX" XX vietā liekot skaitli, ik pēc cik sekundēm spēlētājs varēs atkārtoti uzspray'ot.. Respektīvi, "decalfrequency 20" - spēlētājs ik pēc 20sec varēs uztaisīt spray
-
Ir redzētas 2man kreedz style mapes, piemēram - šāda mape, kura parādīta piemērā ir diezgan vienmuļa, tāpēc šeit būs vēl. divas vai trīs mapes esmu izgājis kopā ar draugu, un bija doma uztaisīt kaut kādu līdzīgu mapi (kā jau parasti izmēģinot jauna "stila" mapes taisot, es uztaisīju ar neinteresantām tekstūrām, un praktiski viss sastāvēja no kvadrātainiem klučiem).. protams, uztaisīt mapi pēc tāda principa ir viegli, bet atkal problēma, ar kuru vēl neesmu iemācījies tikt galā - idejas!? Nevaru izdomāt ko un kā taisīt. Gribēju pavaicāt, vai kāds no jums ir mēģinājis taisīt ko līdzīgu, un vai ir idejas dizainam? (domāju pieskaņotam "2man" mapēm) Sākumā bija doma taisīt undeground/portal style or smth., bet tad nodomāju, ka vaig kaut ko citu, kaut ko kas tiešām būtu "2man". Varbūt kādam rodas vēlme +/- kopīgi vai tml. pataisīt kādu 2man mapi? Bet galvenais jau būtu, ja jūs man ieteiktu kādu ideju, norises vietu foršai "2man climbing" mapei! P.S. vienu es zinu.. uztaisīšu, ka no sākuma (kur ir "start" poga) varēs redzēt taimeri (kaut kur sienā or smth.) vai atdalītu ar kaut ko pa pusei caurspīdīgu (sāk iet mapi virs caurspīdīga ledus, taimeris ūdenī - zem ledus.. kaut ko tādu).
-
Labdien. Man manā serverī vaig tādu pluginu, kurš veic funkcijas, kā /cp /gc /noclip utt. Lietoju šo, bet viņš man samazina fps no 99-100 līdz ~89-90 Tātad.. vēlētos lūgt, vai kāds nevar nedaudz pamainīt to *.sma failu (jo pats neko tur nejēdzu), lai būtu izvēlne pēc iespējas mazāka (viņā tur ir viss kaut kas nevajadzīgs). Es gribētu lai tur ietilpst tikai: *checkpoint *Go check *god mode *no clip thats's all. P.S. ja ir vieglāk, tad var arī bez menu, vnk lai uzrakstītu /gm /nc /cp /gc or smth. Paldies!
-
Tekstūras kuras spēlētāji neredz vari iezīmēt ar null, iesaku izņemt to džipu.. kam viņš vajadzīgs? +netaisi skybox ;]
-
spēle nav slikta, bet var pēc kāda laika apnikt... Gan jau eLatvija nostāsies uz kājām, mēnesi atpakaļ mūsu zemes bija plašākas nekā tās ir realitātē =)
-
Ir doma gar iekšējo sienu uztaisīt paātrinājumu priekš Ts, un to slīdēšanas ātrumu ar jāsamazina... Redz man uz servera ir 0 freeztime, tā kā nebiju par to iedomājies P.S. Es, kad uzspiežu pēdējo trapu, man tas prikols izlien no sienas.. tev ne?
-
Tātad, kaut kad sen sen bija iedvesma taisīt Deathrun mapes.. Kā jau parasti visu uztaisīt ar null tekstūru un izdomāt ir daudz interesantāk, nekā likt pašas tekstūras virsū, taisīt pogas'n'shit, so man ir daudz nepabeigtu mapju, un nesen izdomāju saņemtiem un pabeigt šo īso deathrun mapīti. Map's difficulty: Easy Spawns: 18 CTs, 2 Ts Some screens: #1; #2; #3; #4 HF
-
mēs nemākam meklēt . com
-
atceries, ka func_wall arī nerada ēnas, un ja tev viss būtu tā kā bija tur gar sienu ar func_wall arī bez lagiem izskatītos slikti.. Un jā.. Iesaku tad, kad esi pabeidzis visas tekstūras (izņemot aaartriger utt.) uz NULL un tad vienkārši nokrāso tās skaldnes, kuras spēlētāji varēs redzēt ar normālām tekstūrām.. Tas arī uzreiz iedos nelielu fps boost. Par mapi: Trubā tev ir sarkanas lampas, tad arī light entity uztaisi lai spīd sarkani, nevis balti - vienkārši neizskatīsies smuki un ieliec kautkur kādu granātu, kz.. prasītos kaut kas vairāk
-
nu pogas vietā uztaisi kluci ar aaatriger texturu kaut kur pašā sākumā, un kad viņi tur ieies, tad tā figņa sāks griesties.. un vnk uzliec tos grādus, cik daudz griezīsies, apmēram 9.....9.. =] Es nezinu vai šitas sanāks.. bet vari pamēģināt.. (neesmu nekāds dižais mapju taisītājs)