Jump to content
GIGN Forum

snake5

Mirstīgais
  • Posts

    247
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

snake5's Achievements

Kēkss

Kēkss (8/23)

0

Reputation

  1. path_corner ir tas "path entity" (nāk no "path" grupas)
  2. nevar kamerām pielikt kādu path entity'u ķēdi?
  3. mācies labi. tikai noderēs karšu veidošanā. (kā redzi )
  4. func_door / func_pendulum / func_door_rotating ? EDIT: ar šiem būs grūtāk nekā ar func_train, tā ka ņem vien to pašu
  5. tās durvis vienā pusē var kaut kā nobloķēt maybe? es neatceros, vai iekš HalfLife engine to varēja, bet kaut kāpēc liekas, ka vienā HL līmenī kaste turēja durvis..
  6. ar vertex tool var labāk. tie ir drīzāk Latvijas "kalni", nevis normālas klintis
  7. sorry, stealth nenozīmē fullbright CS gan izdzēsis esmu (), tāpēc tā nenotestēšu..
  8. ar -deathmatch flaga pierakstīšanu hammera kompilēšanas logā pie pārējiem flagiem vajadzētu pietikt
  9. neāksties. vertex tools ir superīgs, pietam viņu nav grūti lietot. cik esmu strādājis ar viņu, man visas problēmas uzrāda ar "Check for problems", bez viņa par normālu outdoor karti nesapņot.
  10. es gribētu redzēt dažas mājas fonā, aiz sienām tas palīdzētu iejusties vidē
  11. kuš, tas ir noslēpums! P.S. kartes stilam neatbilstošs melno līniju trūkums uz visādiem asiem stūriem
  12. Nemuļķojies, šis ir mapperu forums Labāk tādiem kā tev muļķības tādas kā šo nepostēt..
  13. Oh c'mon. Tas jau izklausās muļķīgi.. Domā, ka visi leaki ir tik viegli pamanāmi? Tad gan jau neesi tik daudz problēmas ar kartēm redzējis.. Nesen čakarējos ap Hammeri, gribēju kaut ko paveidot.. Akmens kartes malā izveidoja vienu ļoti mazu caurumu.. Nu protams, ar pointfailu tur bija 15 sekunžu darbs to caurumu atrast. Tāpēc nav iemeslu mest riņķī skyboxu, ja katru leaku salabot var max. pa minūti
  14. meklē forumā, jābūt šajā sadaļā
  15. tas ir nevis uber sarežģīti, bet uber nūbiski, hollow'ētu kluci visam apkārt likt ir tiešām stulbi nemāci viņam darīt nepareizi.
×
×
  • Create New...