Kas vainas hlx statiem? Visa TF2 pasaule to izmanto, visi public serveru konkursi un turnīri tika aizvadīti ar tieši šīs statistikas palīdzību, beigās visi bija laimīgi. Lai uzceltu sentriju liels skills un talants nav vajadzīgs, bet gignā par uzceltu sentriju dod 4 punktus, tas gan ir daudz un tas nav taisnīgi attiecībā pret labiem spēlētājiem kuri dabūs tos pašus 4 punktus novācot 2 playerus. Daudzas lietas gign hlxstatos ir dīvainas, dēļ kā ir grūti noteikt spēlētāja reālo skila līmeni.
Jo vairāk tu spēlē, jo vairāk tos punktus nopelni. Tas nav pareizi.
Ir tāda komūna ar nosaukumu ALICE's homeservers, kurā nesen notika gignam līdzīgs turnīrs, tur viss tika aprēķināts ar hlstats palīdzību. Turnīrs notika brīvdienās(2,5 dienas) un reāli uzvarēja tie spēlētāji, kuri māk spēlēt un veltīja tam daudz laika. Tur neviens neteica, ka hlstats sūkā, protams, hlstatiem ir nelieli trūkumi, bet tos var novērst, piemēram, uzlikt ka punkti netiks doti par sentry būvēšanu vai tiks dots 1 punkts vai 2. Tas pats attiecās arī uz pārējām herņām par kurām tiek dots daudz punktu... Spēlējot tajā pubā un esot topā, man tika doti 2 punkti par kill, bet par manu nāvi, tiem kas ir manāmi zemāk par mani deva 20 punktus. Sanāk lai paliktu topā un turētu to līmeni man bija jānovāc 10 playerus(10*2pts)=20pts, bet kaut kādam nūbam par manu galvu deva 20 punktus. Tas bija ar domu, ka "pro" mierīgi tiks galā ar "botiem" un lai maksimāli sarežģītu spēli top spēlētājiem. Vienkārši vajag nedaudz laika, lai to visu uzstādītu tā, lai tā sistēma strādātu izcili. Tur viss bija izcili un balvas arī.
Bet nu šis ir GIGN turnīrs un turnīrs ar saviem noteikumiem. Šie noteikumi ir vienādi visiem. Lai uzvar labākais.