Jump to content
GIGN Forum

Auto Demo Recorder


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 10 months later...

sho te demo recorderi, es taisiju prieks codic projekta... taja, cik atceros es izlaboju bugu, ka, kartei nomainoties, jauns demo vairs netiek ierakstits (tiek itka "turpinats ieraksts", kura vienkarsi ir melns ekrans vai pedeja ieprieksejas kartes bilde...), shis bugs ir raksturigs daudziem demo rekorderiem... cik atceros lionza arii...bet varbut es kludos.

server.cfg ielieciet rindinu:

amx_povname demoname

defaulta ir test-demo (coda ari to variet nomainit:

cvar = register_cvar("amx_povname", "test-demo", ADMIN_CVAR)

test-demo vieta variet ierakstit demo name, bet tas nav obligati, galvenais server.cfg

gl

Edited by remix.cc
Link to comment
Share on other sites

Umm.. atvaino, ka uzbāžos, bet ir lietas, ko ieteiktu pielabot. Saprotu šo esi taisījis pasen. CODIC laikos :o, bet pirms liec te varēji jau nedaudz pielabot XD. Pirmkārt. Mapchange gļuks izskatās, ka nav sataisīts. Viņs pēc katras reizes, kad pievienojies kādai komandai sāk rakstīt demo. pcvari ir ātrāki, pat šādā mazā pluginā, effektivitāte ir svarīga. "if(task_exists)" nav vajadzīgs. Pa taisno remūvo tasku. "return" tur daudzās vietās ir lieks. GJ. Kaut kas uzlabotāks :o. Tagad esi kruts un ieliec šo nmy ;).

Link to comment
Share on other sites

Btw: Switch te īpaši vajadzīgs nebija.

Vispirms..

if(recording[id])

return PLUGIN_HANDLED

recording[id] = false

recording[id] = true

Jēga no tā?

2...

Spēlētājs piekonektējās:

public client_connect(id)

{

recording[id] = false;

}

Spawn:

public check(id)

{

if(recording[id]) /*nekādā gadījumā pēc konekta nevar būs true? True vajag, lai nerakstītu vēlreiz demo..*/

return PLUGIN_HANDLED

}

Edited by shine
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...