Mr.SliDerS Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 Zinu kad ir tāds plugins kād, ja ir nikā 1 vai 2 siboli tad serverī netiek! Tik tikai no 3 simbolu nika! Ir kāds ašais, kas varētu iemest linku uz pluginu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeimoN Posted November 26, 2012 Report Share Posted November 26, 2012 #include <amxmodx> #define MIN_LENGTH 2 // kiko, ja niks ir 2 vai mazak simboli. public plugin_init() { register_plugin("1", "2", "3"); } public client_connect(id) { new szName[MIN_LENGTH+2]; get_user_name(id, szName, charsmax(szName)) if(strlen(szName) <= MIN_LENGTH) { server_cmd("amx_kick #%d ^"Nikam ir jabut garakam par %d simboliem !^"", get_user_userid(id), MIN_LENGTH); } } Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.SliDerS Posted November 26, 2012 Author Report Share Posted November 26, 2012 (edited) Liels paldies! Edit: Plugins nedarbojās! Edited November 26, 2012 by Mr.SliDerS Link to comment Share on other sites More sharing options...
burq Posted November 27, 2012 Report Share Posted November 27, 2012 Šis jau ir tikai .sma fails, nokompilēji arī amxx failu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr.SliDerS Posted November 29, 2012 Author Report Share Posted November 29, 2012 Nu tik liels muļčis jav nu nēsmu! Ir vel kāds variants, jo šis nejiet! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umad Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 ko tev izmet complimera... bildi studijā!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeimoN Posted November 29, 2012 Report Share Posted November 29, 2012 Ja tiešām neizdodas atrast pluginu, kas veic vēlamo funkciju, tad 2. posta kodam var mēģināt nomainīt public client_connect(id) uz: public client_putinserver(id) Lai noskaidrotu, kas tieši neiet, vajadzētu papētīt servera konsoli (vai logus). Bet manis piedāvātais plugins nav īpaši optimāls savā darbībā, jo veic pārbaudi tikai tad, kad spēlētājs pievienojas serverim. Labāk būtu jāizmanto client_infochanged() vai Fakemeta risinājumi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BOT^a Posted November 30, 2012 Report Share Posted November 30, 2012 vispareizaak to buutu dariit ar client_authorized Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now