Desteny^ Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Tjipa ta! Gribu taisit webu ,bet negribu kakareties ar HTML, ka jau to dariju! MOsh kads var ieteikt kadu progu?? UN tiesham butu labi ja varetu linku iedot kur novilkt!~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Macromedia Dreamweaver 8 - kur novilku, neatceros Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desteny^ Posted December 17, 2005 Author Report Share Posted December 17, 2005 Viesn liels paldies! laikam japemekle DC++, jo nevaru bitcometa atrast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desteny^ Posted December 17, 2005 Author Report Share Posted December 17, 2005 HLEP plzz, neko nevaru atrast! Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJ MUman Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 4 min tu nevareji neko paspet atrast mekle veel dc++ ira to es zinu Link to comment Share on other sites More sharing options...
jankels4 Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 LOL 4min mosh stunda un 4 min????? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maverick Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 nu kluudiities ir cilveeciigi, nepiesienies Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoLLow_LiFe Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 ha ha 5 min :DDDD YO :DDDD Link to comment Share on other sites More sharing options...
flashback Posted December 18, 2005 Report Share Posted December 18, 2005 Tjipa ta! Gribu taisit webu ,bet negribu kakareties ar HTML, ka jau to dariju! MOsh kads var ieteikt kadu progu?? UN tiesham butu labi ja varetu linku iedot kur novilkt!~ Kadam ideotam ir tolkas taisit majaslapu un klanu?? Ta pat vini neko neizdaris smile.gif Vienaa topikaa tu nodirs citu par to, ka vinsh ir uztaisiijis maajaslapu, jo tas tachu saks, bet te tu pats gribi taisiit maajaslapu. Man shkjiet tu nonaac nelielaas pretrunaas ar sevi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desteny^ Posted December 18, 2005 Author Report Share Posted December 18, 2005 fleshbeck, zinu! Man crazy galva, ble pabastojies skolu! Bet vinsh pats vainigs, es gribu uzzinat ar kadam progam prosta visi taisa, un pats ari gribu pameginat! :L) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now