GB_ Posted October 26, 2011 Author Report Share Posted October 26, 2011 a? b? 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pusdzīvais Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 b? Tad Tu saki, ka degvielas patēriņš ir atkarīgs cik vienmērīgi apgriezieni strādā? Un tam nav nekāda sakara vai motors griežas ar 2k vai 2.7k apgriezienu? Man gan šķiet, ka motora vienmērīgums ir atkarīgs no Tavas kājas trīcēšanas un seguma pa ko brauc. Betnu ok, Tu iespējams esi kompetentāks šajā jautājumā. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GB_ Posted October 26, 2011 Author Report Share Posted October 26, 2011 (edited) Nēsmu gan , tāpēc jau jautāju jums ! wnk mans domāt ka ir ideja tajā kapec 6 ir labāki par 5 jo pie mazākiem apgriezieniem ir iespeja iegut jaudu un pārslēgties un nākamo robu neraustot motoru ! http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/dknhf.html Tieši ši tipa Universāls tagad tiek skatits visas variācijas jo atzīts par labāko gan vajadzi'bas gan iespejas ! Edited October 26, 2011 by GB_ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ep1dem1c Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Es tavā vietā skatītos uz C4 virsbūvi ideālā stāvoklī. piemēram šāds - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/fcxhi.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
GB_ Posted October 26, 2011 Author Report Share Posted October 26, 2011 kāpēc tieši uz veco virsbūvi ? ar ko jaunie A6 sedani un universāļi sliktāki par vecajiem jo cenas ziņa skatos vecie pat ir dārgāki / kā to izskaidrot ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LAVRx Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 (edited) kāpēc tieši uz veco virsbūvi ? ar ko jaunie A6 sedani un universāļi sliktāki par vecajiem jo cenas ziņa skatos vecie pat ir dārgāki / kā to izskaidrot ? Vecajam A6 daudz patīkamāk ir ar remontiem. Jaunajam A6 2.5 TDI ir viena liela problēma, respektīvi es neatceros, kas tur bija par detaļu, bet ir kaut kāda štele kas jāmaina un mainot šo lietu ir nenormālie izdevumi jo jānoārda viss autiņa purns. Tie kas zin par ko es runāju ganjau mācēs pateikt kas tā bija par šteli kuru mainot jāravē nost viss purns. Šito zinu jo diviem pazīstamiem ir čerepahas un abi gāja visam šim sūdam cauri. Ep1 piedāvātais variants izskatās ļoti labs Edited October 26, 2011 by LAVRx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Epix Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 kāpēc tieši uz veco virsbūvi ? ar ko jaunie A6 sedani un universāļi sliktāki par vecajiem jo cenas ziņa skatos vecie pat ir dārgāki / kā to izskaidrot ? ar to, ka normāls A6 nemaksā 2600ls, tur var dabūt tikai problēmas. Vecā virsbūve jau gan ir tuvāk patiesībai par 2600ls. Protams GB to veco negrib, jo A6 izskatās pačotnāk nekā vecā virsbūve, ar to universāli mazās celsies daudz labāk kā uz to sarkano Kolēģei ir tas jaunākā gadagājuma, pačotnie lietie, sēdinājums, izskatās ahujenna. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ep1dem1c Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 Dzinējs arī ir labāks vecajiem 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Butcher^ Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 >Audi A4, Passat (b5), Golf 4 >ar 1.9tdi >neņem 2.5, ieberzīsies uz dārgiem remontiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
cash^ Posted October 26, 2011 Report Share Posted October 26, 2011 LAVRx, zobsiksna ar ruļļiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
LAVRx Posted October 27, 2011 Report Share Posted October 27, 2011 LAVRx, zobsiksna ar ruļļiem. Lūks tieši par šo es runāju. Šis remonts izgriežās aptuveni uz 500 LVL, ja ne vēl dārgāk, tā kā es vienozīmīgi neieteiktu 2.5 čerepahu. Tad jau labāk atrast A6 ar 1.9 motoru. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bencik Posted October 31, 2011 Report Share Posted October 31, 2011 (edited) Ja drikst nokomentet Tas, kad 2.5 dizelis ir dargs ar remontu ir tik pat interesants kometars, ka pateikt, kad 560 Mersedes edis daudz bendzinu, dizelis ka tads ir dargaks ar remontiem, ar to ir jarekinas. Ja 2.5 ir dargi zobsiksnu nomainit, bet tadu dizelu ir padaudz un ari ir bendzin autini, kuriem zobsiksnu nomainit ir bezprigels. Ari seit ir laimes speele, kads motors, kaads motors un cik kopts, bet pats esmu diezgan nobraucis ar 2.5, nesudzejos un zinu citus, kas loti apmierinati ar motoru, vairak besijos, kad quattro kaut kas notika, tur iziet iista nauda 1.9d ir letaks uzturesana, bet ari te var iebraukt pamatigos remontos, ja labi grib. Un 2.5 grieze un jauda ir looti patikama, prieks braukt 1.9 vairak ir pakals parbidamais aparats, bet te katram, kas tuvaks. Katra zina nenorakstie 2.5 dizeli paarragri nav tas velns tik melns kaa malee. Stulbi, bet pec visa sii es pec pedejas pieredzes ar audi vispar neieteiktu pirkt, jo detalu izvele viniem ir vnk fenomenala, katrai paduskai, zaldtaam no viena modela ir entie varianti, un variacijas, un nopirkt isto detalu biezi vien beidzas ar detalas nonemsanu un pirksanu tikai uzradot detalu. Ir bijusi paris reti Nissan modeli un tur pat viss bija vienkarshaak ( un man likas, kad tur ir auzas ). 1.9 katra zina ir drosakais, ekonomiskakais variants ka dupsi parvietot, par to nestridos. p.s. reti sanak apciemoties seit, bet auto topikus vienmer kaads paspej sacept Edited October 31, 2011 by bencik Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now