Jump to content
GIGN Forum

Ļoti Lago


Recommended Posts

Sveiki!

Mana jailbreak mape stipri lago, kad skatās uz krātiņiem, kur ir tās restes. Kur varētu būt problēma? Wpoly un epoly daudzums normāls, jo citām mapēm pārsniedz pat 2000. Ir arī citas, daudz plašākas mapes ar lielāku atklātu lauku, bet tās nelago. .MAP fails: http://www.failiem.lv/list.php?i=mmivdb

Link to comment
Share on other sites

1. Tavs CFg fails (izņem visas nevajadzīgās figņas) + pārbaudi fps cik tev ir.

2. Pats serveri lago

3. Tā mape lago pati par sevi, tapēc, lai par to pārliecinātos paprasi kādam no cilvēkiem, vai arī viņam lago.

4. Tavs kompis ( mby internets lēns)

Edited by akka
Link to comment
Share on other sites

visi iemesli garām. Problēma ir tieši mapē. Man pc ir diezgan jaudīgs, dažreiz nokrīt līdz 20 fps, bet es iedevu draugam, viņam bija pat 4 fps. :( Pārējās defaultajās mapēs man ir 60 (max) fps, pc nelago, jo citas mapes iet glīti, i-net connectionam šeit nav sakara, jo es testēju uz sava pc. Vaina ir tikai mapē, tādēļ arī pievienoju .MAP failu, varbūt, ka kāds zinošs cilvēks apgaismos mani. :)

Edited by kristapuciitis
Link to comment
Share on other sites

Nu tā nav problēmas atrisināšana, ka es rakstīju: "mape lago", bet tu paskaidroji: "problēma mapē". Tas katram būtu skaidrs. Ja nav ko pateikt, tad nekrāj postus. Es speciāli pievienoju .MAP failu, lai kāds zinošs cilvēks apgaismotu mani un palīdzētu izlabot kļūdu, nevis konstatētu, ka problēma ir mapē.

Edited by kristapuciitis
Link to comment
Share on other sites

Tu pats pareizi pateici, ka lago skatoties uz restēm. Uztaisi mazākas kameras, liec pēc iespējas mazāk func_wall vienkopus.

t.i., sagrupē tās trepes. Katra trepju rinda = 1 func_wall

Centies nebāzt iekš viena func_wall vairāk par 10-20 solid'iem.

Trepēm nolīdzini apakšu, piemet slīpu kluci un izmanto NULL tekstūru neredzamajām skaldnēm.

Nomainīju visas textūras uz necaurredzamām. Vienalga lago.

Tekstūras neko nedod. func_wall pats par sevi ir "caurredzams", t.i. dzinis viņu ignorē, kad skaties uz viņu.

Ja tev kartē ir ļoti sīkas detaļas, kuras nenorobežo karti no ārpuses, tad pārtaisi viņas par func_wall. Es šur tur tādas pamanīju.

Link to comment
Share on other sites

atceries, ka func_wall arī nerada ēnas, un ja tev viss būtu tā kā bija tur gar sienu ar func_wall arī bez lagiem izskatītos slikti..

Un jā.. Iesaku tad, kad esi pabeidzis visas tekstūras (izņemot aaartriger utt.) uz NULL un tad vienkārši nokrāso tās skaldnes, kuras spēlētāji varēs redzēt ar normālām tekstūrām.. Tas arī uzreiz iedos nelielu fps boost.

Par mapi: Trubā tev ir sarkanas lampas, tad arī light entity uztaisi lai spīd sarkani, nevis balti - vienkārši neizskatīsies smuki un ieliec kautkur kādu granātu, kz.. prasītos kaut kas vairāk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

atceries, ka func_wall arī nerada ēnas, un ja tev viss būtu tā kā bija tur gar sienu ar func_wall arī bez lagiem izskatītos slikti..

Un jā.. Iesaku tad, kad esi pabeidzis visas tekstūras (izņemot aaartriger utt.) uz NULL un tad vienkārši nokrāso tās skaldnes, kuras spēlētāji varēs redzēt ar normālām tekstūrām.. Tas arī uzreiz iedos nelielu fps boost.

Par mapi: Trubā tev ir sarkanas lampas, tad arī light entity uztaisi lai spīd sarkani, nevis balti - vienkārši neizskatīsies smuki un ieliec kautkur kādu granātu, kz.. prasītos kaut kas vairāk

Jā tiešām manuprāt tev bija maz, ja visp bija null textūras

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...