MašīnZaglis Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Nu ir tāds i-neta veikals bm.lv, kāds viņā ir kautko kādreiz nopircis? Lieta tāda ka gribās kluci no turienes nopirkt,bet esmu dzirdējis no citiem ka citi nopērkot pretī dabon vienkārši telefonu un knapi ja ar lādētāju ,es negribu lai man ir tāpat. Ir kādas atsauksmes? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumpy Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 (edited) Tīri pēc likuma Tev ir tiesības 2 nedēļu laikā atteikties no preces, ko esi iegādājies internetā, bez jebkādiem paskaidrojumiem, saņemot atpakaļ naudu. Latvija ir maza valsts, nekur dirsā krāpnieki neliksies, ja pats zināsi, ko dari, taču tiksi piekrāpts. Tikai saglabā visas pavadzīmes/rēķinus. Sarežģītāk ir pērkot preces no ārzemju veikaliem, jo tur ir baigi dziļi jāstudē attiecīgās valsts likumi par šo tēmu, jo neskaidrību gadījumā gadās, ka viss norit pēc otras valsts likumiem, bet Tu paliec ar garu degunu. [ideāls variants ir, ja slēdzot līgumu par pirkumu, tiek ievietots punkts par neskaidrībām]. Edited December 4, 2010 by Lumpy Link to comment Share on other sites More sharing options...
MašīnZaglis Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 Paldies ņemšu vērā Link to comment Share on other sites More sharing options...
bReeTz Posted December 4, 2010 Report Share Posted December 4, 2010 Ar piebildi- precei jābūt sākotnējā stāvoklī un bez bojājumiem. Un tas ir būtiski, jo ja mēģinās appist, tad tieši uz šito herņu.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MašīnZaglis Posted December 4, 2010 Author Report Share Posted December 4, 2010 nu tas jau pats par sevi saprotams Bet cik paspēju caur googli salasīties pa atsauksēm,iestāde tīri tā neko ,vismaz pēc lasītā To gan jau pats uz savas ādas izbaudīšu tuvāk uz ziemassvētkiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
bReeTz Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 (edited) Draudzene atgādināja, ka ar bm bija darīšana, kad fočiku pirkām. Reāli, nekas īpašs- vnk 2 nedēļas mūs dirsināja (tjipa ir pieejams, bet nav, tad atkal ir un tad atkal nav) un mēģināja citu objektīvu (bez IS) iesmērēt (tīšām vai netīšām- hvz) . Beigās pasūtījām nafig un nopirkām citur. edīte: vismaz viņa saka, ka tas bija bm. Es gan uz to nepaļautos.. Edited December 5, 2010 by bReeTz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumpy Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 Paldies, ka pielaboji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SinK Posted December 5, 2010 Report Share Posted December 5, 2010 ebay.com ērtāks un vienmēr preces kvalitatīvas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Surrounder Posted December 6, 2010 Report Share Posted December 6, 2010 Ar telefoniem ir pavisam vienkārši - vienkārsi uzjautā, kas nodrošina telefonam garantiju. Ja Mosers ( nokia SE, utt.) vai oficiālais ražotāja serviss (Samsung) - tad viss ir OK. Ja garantiju nodrošina Mobilux, Mobilukss, merkors vai jebkurš cits neoficiālais serviss - 10reiz apdomā, vai tiešām gribi to telefonu iegādāties. Problēma nav iveikalos, bet piegādātājos. Daudzi dzen iekšā citam reģionam domātus/pārkodētus vai pat refurbished telefonus, kas arī uzreiz atsaucas uz cenu. Respektīvi - visiem ļoti patīk sūzēties par telefonu kvalitāti - bet pašī jau vien esat vainīgi. Pērciet telefonus, kuri Latvijā ir ievesti oficiāli, kurus ir importējis normāls piegādātājs. Bet paši jau izvēlaties pirkt telefonus kurus piedāvā par 30% - 40% lētāk nekā ir normāla tirgus cena. Attiecīgi - ir pieprasījums un uzreiz arī rodas piedāvājums - tirgus tiek pilnībā sadirsts ar nezinamas izcelsmes telefoniem, un, kad es klientam piedāvāju telefonu, viņš man sāk stāstīt, ka cena ir briesmīga - viņš ir redzējis citos internetveikalos daudz lētāk.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now