Jump to content
GIGN Forum

De_deltareid2 (beta 0.2)


nelietis
 Share

Recommended Posts

Pa ļoti ilgiem laikiem esmu pabeidzis kādu Bomb/Defuse karti. Ideja viņai gan ir krietni sena, šeit varat apskatīties tās pirmo izpildījumu. Toreiz viņa bija vairāk vizuāls piedzīvojums. Pašreizējais variants ir uzlabots interesantai un vieglai spēlei. Karte ir gaiša un vienkārša, nav kaudze nevajadzīgu detaļu, kas novērš uzmanību no fragošanas.

Karte ir publiska beta versija. Viss būtībā jau ir gatavs, bet iespējams ka nepieciešami daži papildinājumi. Fine tuning, tā teikt. Kā jūs varat palīdzēt? Apskatiet vai spēlējiet karti (pret botiem vai iedodat kādam serverim) un pēc tam šeit izsakat savas domas. Kas trūkst, kas jāmaina, utml. Ja izdodas uzlikt uz severa, ideāli būtu iedot man arī demkas.

Pateikšu priekšā dažas lietas, kurām vajadzētu pievērst uzmanību:

1. Vai ir pietiekami daudz aizsegu, aiz kuriem paslēpties apšaudēs;

2. Vai noslēgtajās ejās nav pārāk tumšs;

3. Vai karte neliekas pārāk vienkārša, garlaicīga

4. Vai var saprast, kur jāiet, sekojot zīmēm?

5. un jebkas cits, kas traucē vai nepatīk.

Lejupielāde / Download

rxe5crbflndwt2ej4lg6.jpg

lwnx7e6j5uzfpkefbat.jpg

p1t6tbamb5v47a5labeu.jpg

yxc43x0c6c0anjbzff91.jpg

x1firswacnv87zro2yg.jpg

Vēl kas?

Edited by nelietis
Link to comment
Share on other sites

Tikai izlabo es tir ar gravity palekaju tur aiz kartes tikt... pie kartes senas malam saliec sky vai wall neredzamus...ar tadiem bagiem war3 piemeram serveros neieliksi ka skywalk buus :)

PAR KARTI 8/10

Jā par to es zinu, test versijai ir vienkāršs skybox. Tas viss tiks mainīts kad ķeršos pie final.

Kā likās plānojums? Es tur jau esmu veicis dažas izmaiņas, bet vispārīgi būs tas pats.

Link to comment
Share on other sites

Gaidu nākamo versiju. ;)

Paldies par demo, noderēja. Daži no bugiem ir tikai testa versijā (piem. final uz malām nevarēs tikt; karte neliksies tik tukša jo vizuālo apstrādāšu final; ēnas būs pareizi; u.c.). Vēl dažus man jau paspēja uzrādīt viens testeris no fpsb.

Par detaļām es mēģināšu kaut ko izštukot. Es viņu gribu taisīt diezgan vienkāršu, apmēram kā dust. Es apskatīšos, vai varu daudz maz normāli viņu piepildīt ar smalkumiem. Bet domājams, ka beigās detaļas būs saistītas ar arhitektūru, kastēm un smilšu kalniem.

Norādes es it kā centos likt tā, lai jebkur ejot spēlētājs laikus pamanītu, kur ved ceļš. Viņas ir par maz vai ir nesaprotamas?

Link to comment
Share on other sites

linkGribētos kādu turpinājumu, tā nepārāk labi izskatās. :ermm:

linkVisai plaana maaja. :P

linkKas tā par telpu?

Tos papildinājumus tišām vajadzētu, jo izskatās patukši.

Vērtējumu nelikšu, jo pats neko vēl neesmu sataisījis. :DD

EDIT: (Ne par tēmu) Nelieti, tu varētu papildināt lūdzu savu pamācību par ložmetēju?

Edited by kartupelis
Link to comment
Share on other sites

linkGribētos kādu turpinājumu, tā nepārāk labi izskatās. :ermm:

linkVisai plaana maaja. :P

linkKas tā par telpu?

Tos papildinājumus tišām vajadzētu, jo izskatās patukši.

Vērtējumu nelikšu, jo pats neko vēl neesmu sataisījis. :DD

Paldies, atzīmēšu pie lietām ko labot. Par telpu - tas nav nekas būtisks, es vienkārši aizpildu platību, lai nav lieku 90 grādu stūru. Tapēc arī kartē ir ļoti daudz noapaļojumu. Manuprāt, liela kantainība traucē koncentrēties, un kartē būtu jāliek daudz vairāk sīko detaļu, lai aizpildītu tukšās vietas. Which is +wpoly

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...