Hronic Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 Mani interesē, vai ir kaut kāds veids kā panākt to, lai, kas spēlētājs izvēlējās T vai CT pusi, parādijās spawnā un sākuma skatiens ir uz vienu pusi - manā gadijumā bhop mapēs ir vairāki celiņi un, kad izlec pirmo tā saucamo posmu un otrajā posmā nokrīt (teleport kvadrātā) tad, kad parādās otra posma sākumā skatiens ir pavisam uz citu pusi, nevis uz to pusi, kur tam ir tālāk jālec... Cerams, ka sapratīsiet ko es ar to gribu pateikt un pateiksiet, kāda funkcija par to atbild... Jau iepriekš paldies.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hronic Posted November 20, 2009 Author Report Share Posted November 20, 2009 Un vēl viens jautājums - Vai to VHE 3.5.1 ir iespējams nokonfigurēt uz CS1.6 steam (vienkārši Valve mapē nav .wad failu kā piemēram halflife.wad) ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hronic Posted November 20, 2009 Author Report Share Posted November 20, 2009 Pēc šī visa seko nākamais jautājums - Kā lai pievieno jaunu Sky textūtu iznemot to defulto, kura stāv halflife.wad failā un iznemot to (veidojot no bildēm jaunu .wad) Ir VHEditorā kk tāda funkcija nomainīt debesis? Link to comment Share on other sites More sharing options...
k34ups Posted November 20, 2009 Report Share Posted November 20, 2009 (edited) Ir pamācības ej un lasi. 1) Tev jāmaina CT vai T spawn entity pitch 2) Ej lasi pamācības. Pati pirmā ir par VHE konfigurēšanu 3) Tev nav jāmaina tā tekstūra kas ir wad failā tev ir jānorāda kuru sky komplektu lietot (skat. pamacības) Edited November 20, 2009 by k34ups Link to comment Share on other sites More sharing options...
nelietis Posted November 23, 2009 Report Share Posted November 23, 2009 1: info_teleport_destination / info_player_start / info_player_destination ir tāds iestatījums Pitch Yaw Roll; un lodziņā atbilstoši katram ir pa nullei. Vidējā (tā kura atbilst Yaw) ir jāmaina uz skaitli, kas atbilst šiem virzieniem: ::Kompass::. Virzieni jāskatās Hammer editorā, skatā no augšas. 2. Ja ir steam, tur laikam bija gcf faili. Kaut kur internetā pameklē "gcf extractor". Vai arī ir pak faili. Tādā gadījumā vajag PakScape. 3. Hammer augšpusē: Map -> Map Properties -> Pie cl_skyname ieraksti faila nosaukumus, kurus vari atrast cstrike/gfx/env un valve/gfx/env mapēs. Prikols ir tāds, ka katrām debesīm ir 6 faili, pie cl_skyname ir jānorāda tā faila nosaukuma daļa, kas ir pirms pēdējiem diviem burtiem (bk, ft, un tā tālāk).Piem ja faila nosaukums ir DrkGrnbk.tga, tad pie skyname jāraksta tikai DrkGrn Hammer citu sky textūru nav, tā tiek piemērota kompilējot no tā, ko tu ieraksti pie cl_skyname. Ja nav nekas vai ierakstīts nepareizi, kompilējot izmantos standarta variantu ar tām sarkanajām klintīm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now