Jump to content
GIGN Forum

[red] Idejas Amxx Modam


Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

.. turpinot ideju par spotiem.

Varētu ieviest vienu BF-like lietu. No sākuma komandas ir defaultajos spawn punktos. Mapē ir 2-3 ieņemami spoti. Spēlei sākoties, spēlētaji skrien ieņemt tuvāko spotu (protams, var skriet ieņemt jebkuru citu spotu). Mapes sākumā neieņemtie spoti ir ieņemami salīdzinoši ātrāk neka tie pretinieku spoti, kurus spēles gaitā ir jāieņem. Vietās, kur būtu spoti vajadzētu ar custom modeļiem salikt visādas aizsargbarjeras etc. lietas. Un, protams, spota centrā - karogs (..vai jebkas cits), kuram attiecīgā tuvumā stāvot notiek laika atskaite, līdz spota ieņemšanas brīdim (kā jau sākumā rakstīju - neieņemtam spotam šī laika atskaite ir salīdzinoši īsāka nekā ieņemtam pretinieku spotam. Varētu vēl uztaisīt tādu lietu, ka jo vairāk vienas komandas spēlētāju ir šajā laika atskaites diametrā, jo ātrāk šī laika atskaite notiek). Derētu arī kāds minimāls spota noformējums komandas krāsās. Atgriežoties pie game-play, sakarā ar to, ka ir vairāki spoti, tad vajadzētu arī kādu menu, kurā izvēlēties, kurā spota pēc nāves atdzīvoties, šis, protams, darbotos tikai tādā gadījumā, ja komanda ir ieņēmusi vairāk kā vienu spotu (spota nosaukumu varētu zināt pēc tā, ka, piemēram, tās komandas players ieejot ieņemsānas diametrā*, (* ieņemšanas diametrs - diametrs, kurā ieējot pretinieku komandas spēlētājam, sākas laika atskaite līdz šīs pretinieku komandas spēlētājs ieņem spotu) kurai "pieder" šis spots redz ekrāna apakša HUD-tekstveidīgu spota nosaukumu un tad menu var izvēlēties šo nosaukumu un pēc nāves arī spotā atdzīvoties). Ja spotu ieņem pretinieku komanda un tās komandas, kura zaudēja spotu kādam playeram ir izvēlēts šis spots par respawn vietu, šim spēlētājam nomirstot tiek atvērts menu, kur viņam jāizvēlas cits spots, kur atdzīvoties vai, ja nav nekādu izvēles iespēju, spēlētājs automātiski, bez nekādiem menu tiek atdzīvināts vienīgajā palikušajā komandas spotā.

Btw. Par to ko no sākuma rakstīju - kartes sākumā spēlētāji atdzīvojas defaultajos spawn punktos, kad tiek ieņemts komandas pirmais spots, komanda var tikai atdzīvoties šajā spotā. Vienīgi varētu kaut ko tādu, kad komanda ir zaudējusi visus spotus, tai tiek dots noteikts revanša laiks, kurā komanda atdzīvojas dafaultajos kartes respawn punktos un var mēģināt revanšeties, dotāja laikā atkal ieņemot kādu spotu.

Tā kā neesmu pārliecināts, vai Šainam patiks mana ideja, tad uzrakstīju tikai daļu par iespējamā moda game-play'u. Ja ir interese - varu turpināt ! :)

Edited by DeimoN
Link to comment
Share on other sites

Tā visu diezgan sīki izstāstot ideju liekas ļoti interesanta. Pilnīgi sagribējās cs pubā ieskriet..., bet es tur jau ilgi neesmu spēlējis x.d. Papildini. Ko citi saka?

@remix.cc - CODIC IS GONE!!!

Edited by shine
Link to comment
Share on other sites

Bled konterstraikeri, fanāti. Jūs taču spēlējat visus tos SH, war3 un citus modus, bled, nevarat pateikt vai patīk vai ne? Vai ir vērts vispār kaut ko iesākt? M?...

P.s *bump* after ~1 week.. fair.

Edited by shine
Link to comment
Share on other sites

Manas idejas.

1. Pitnaškas (Ķerenes). Cipa vadītājs skrien pakal visiem kuram iedur tas vada. (Vadītājam freeztime lielaaks nekaa paareejiem)

2. Varētu izveidot tādus kā uzdevumu taka TF2 vai L4D tikai noteiktajaa serverī jāpilda tie uzdevumi.

3. Drīzāk atseviks plugins - Banka kurā var noguldīt naudu.

Link to comment
Share on other sites

1.) Jau ir

2.) Es neesmu geimeris, nezinu, kas TUR ir jādara.

3.) Ir

Te nav kāds model meikers? Kas māk darboties ar Milkshape vai 3ds max? :?. Vispār man ir pilnīgi vienalga, ko jūs par to flag modu domājat... esmu ~65% viņu pabeidzis...

Edited by shine
Link to comment
Share on other sites

Fragrancer ideja diezgan interesanta. Domāju, kaut kādu savelvl metodi(mysql/nvault). Katrā lvl būs jaizdara noteiktas lietas. Piemērām.

Levelu iespējas:

Jānošauj noteikts daudzums.(spēlētāja levels * 2) (piemēram, ja ir 1lvl, tad jānošauj 2)

Jānošauj noteikts daudzums 1 raundā. (no 15-30lvl = 2, 30-45lvl=3... 90-100lvl = 7

Jānošauj noteikts daudzums ar vienu šāvienu(no 30-60lvl = 2, no 60-100lvl = 3)

Jānoplanto c4(spēlētāju levela daudzums / 4) (piemēram, ja ir 100lvl c4 jānoplanto 25reizes)

Jānoplanto c4 # raundus pēc kārtas..

Tas pats ar defuse.

Jānošauj # playeri ar awp

...

u.c

Katrā levelā varētu būt 3 objectives, kas jaizdara. Piemeram 1lvl:

Tikko missijas pabeidz - LVL UP.

Domāju nekādas super-spējas nevajag.

Missijas rādītu lejā pie HP un Armor. Tur, kur war3 exp rāda. Varētu vēl grūtāk uztaisīt, ka jaizpilda missijas noteiktā secībā.

Ko jūs sakat? Būtu forši? :S.

EDIT: nerunājot par super lvl pirkšanas spējām :o. Ja tu piemēram netiec pāri 95lvl, vari nopirkt vienu lvl webā par 0.35sant.

Pēc 100lvl varētu būt, kāds Resets? Vai kas tamlīdzīgs. Maybe, kaut kādu ziņojumu spēlētājiem parādīt, kad kāds nāk serverī iekšā, kuram ir vismaz 1 resets. Piemēram:

"*[zaļa]Sh!nE*[/zaļa]([zaļa]3[/zaļa] resets) joined the Game"

man skiet ka tas butu interesanti bet viens bet ko tu liksi ka apbalvojumu par ieguto lvl nebus ta4 interesanti krat lvl or maby kam leilaks lvl tam leilaks kraans :slap: bet ja liksi spejas ka war3 tas atkal bus war3 upgrade :blink:

Edited by Rambans
Link to comment
Share on other sites

Tāpēc jau taisu to modu > Par to spotu turēšanu. Vispār esmu gandrīz pabeidzis. Kopā ~1500 rindiņas. Slinkums tagad bugus labot... Mape arī speciāla jātaisa... Domāju uzlikt iespēju, ka var in-game uzlikt flagus.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...