Sebis Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Ja nekļūdos, šķiet bij iespēja izdarīt lai mapē nav jāliek gaisma, lai tā nāk no tekstūrām.. It kā savajadzējās, bet nezinu kā dabūt gatavu, lūdzu palīdzību. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pRopaaNS Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 (edited) edit: kļūdījos, pameklēju google, tas ko tu gribi, ir tekstūras, kas sākās ar "~"! Edited August 29, 2008 by pRopaaNS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted August 29, 2008 Author Report Share Posted August 29, 2008 (edited) nu jaa, bet lieta tāda ka viņa nespīd Edited August 29, 2008 by Sebis Link to comment Share on other sites More sharing options...
pRopaaNS Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Palasi pats http://www.ammahls.com/resource/tuts/cs_page17.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
gelvis Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Nezinu ka tu tiesi domaji ka sienas spid bet tu vari izmantot func_wall un miimum light level uzraksti dajebkadu skaitli un bus efekts kaa lampa ir ieslegta bet nekadu dizo spozumu neradis ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted August 29, 2008 Author Report Share Posted August 29, 2008 (edited) Nē, sienas nespīd, spīd lampas, nu vajadzētu spīdēt. Un ja tas ko maina tad mape ir priekš hl nevis cs. Ar Wall funkciju gan nebūs istais efeks, jo viņa spīdēs pati, bet ne viņai apkārt. Ja vari propaan, tad labāk pastāsti pats. Nu vairak vai mazāk es sapratu ka valve.rad var pārlikt par light.rad, tas neko nepalīdzēja, log failā nerāda saiti uz viņu pie RAD kompilēšanas un gaismas nav. Edited August 29, 2008 by Sebis Link to comment Share on other sites More sharing options...
pRopaaNS Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 How do you know what texture emits light or not? You ask, well this is simple, just open the lights.RAD file found in the World Craft /Valve Hammer Editor folder or where your RAD program is e.g. C:\Program Files\Valve Hammer Editor with a text editor such as notepad, this list the textures that will give off light followed by the colour of the light and finally the brightness e.g. YELLOW 255 200 100 2000 yellow nav krāsas nosaukums, bet tekstūras nosaukums, kādai jāspīd... Tie cipari 255 200 100 parāda krāsu rgb formātā (r(red) no 0 līdz 255, g(green) no 0 līdz 255 un b(blue) no 0 līdz 255)... piem. tev ir tekstūra ~krabis_x, tad ieraksti tajā failā krabis_x 255 255 255 2000... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted August 29, 2008 Author Report Share Posted August 29, 2008 Liekas tu īsti nesaprati jau no paša sākuma Es saprotu ko nozīmē tie cipari, es zinu kādām tekstūrām vajadzētu spīdēt, es tikai nesaprotu kāpēc man viņas nespīd. Man ir tas fails un tur jau ir saraksts ar visām vajadzīgajām teksturām. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted August 29, 2008 Report Share Posted August 29, 2008 Redzi... ja tev ir zhlt tad paarveido to lights.rad, kas ir ieksh ZHLT. Nevis defu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebis Posted August 29, 2008 Author Report Share Posted August 29, 2008 (edited) Man ir zhlt mape, pašā mapē vispār nav neviena rad faila, es meiģināju RAD pārlikt no tools mapes uz zhlt, bet tas nelīdz, meiģināju arī palaist ar kompilatoriem kas ir tools mapē, bet tad logā raksra ka nevar atvert light.rad EDIT: Ļoti atvainojos, redz kā sanāk stūlbas kļūdas, un šī ir viena no tām. Lielā problēma ir tikai manā neuzmanībā, light.rad, nevis lights.rad Kā teikt septiņs reiz nomēri, vienreiz nogriez. Vis kārībā. Edited August 29, 2008 by Sebis Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now