Kefiirs666 Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Nokačā šote. Izdari kā bildītēs. Nu vot man šitā proga ir, bet es nezinu kā tad man to APPLICATION jāliek, es nezinu kur izrakt to php.exe! Tos PARAMETER es zinu tas ir pinīgi pox Bet nezinu kur var izrakt *.exe Pats OVERMIND varenais māsters zina XD Tā kā lūdzu palīdzat, jo man servera demo paši no sevis neatjaunojas, jāiet http://localhost/demo.php un tikai tad demo pārvēršas *.zip formātā, tjip tas links ir kā REFRESH, bet Overmind ir ierakstījies, ka caur to Scheduler var atjaunot to linku vai failu! Tā kā man vajadzētu paskaidrojumu, kur dabūt *.exe!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
*jancis38* Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 ak dievs, kas tu nevari 2 reizītes uzpiest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kefiirs666 Posted January 19, 2008 Author Report Share Posted January 19, 2008 Ka to saprast 2 reizītes uzspiest? Tu domā, ka es pēc katra ierakstītā DEMO faila, spiedīšu to jobano linku? Un pa nakti? Varbūt man arī ir jāguļ? Serveris ir 24/7 tā kā man vajag lai viņš automātiski REFRESH vai arī pievienot skriptam klāt kādu rindiņu, lai ik pēc 10 min. viņš updaitojas! Link to comment Share on other sites More sharing options...
*jancis38* Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 parādi savu skriptu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavacky Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Bļe, kur tev ir ieinstalēts PHP, tur arī meklē. Captain Obvious to the rescue, bļeģ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tk1 Posted January 19, 2008 Report Share Posted January 19, 2008 Viņš no tava teiktā nefiga nesaprata! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kefiirs666 Posted January 20, 2008 Author Report Share Posted January 20, 2008 Jā, neko nesapratu! Kā man izdarīt, lai tas links automātiski updaitojas pēc 10 min.? man vajag lai http://localhost/demo.php apdeitojas ik pēc 10 min.! Link to comment Share on other sites More sharing options...
FuNk1Y Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 Kā man izdarīt, lai tas links automātiski updaitojas pēc 10 min.? man vajag lai http://localhost/demo.php apdeitojas ik pēc 10 min.! Nah tev vispar kko vajag, ja pat elemtaras lietas nemaaki! Ej laukaa un šļuuc pa reni! Link to comment Share on other sites More sharing options...
samuray Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 Kā man izdarīt, lai tas links automātiski updaitojas pēc 10 min.? man vajag lai http://localhost/demo.php apdeitojas ik pēc 10 min.! paaugsies, sapratīsi! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tk1 Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 Nezinu kā ar windows bet ar linux - crontab -e un liec XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
*jancis38* Posted January 20, 2008 Report Share Posted January 20, 2008 bļēģ ambāli, TEV TEICA PARADI SKRIPTU!1viensBĻĒ!!!1oneoneandonlytizlenisstfujeejeemakaronibļemwahaha. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kefiirs666 Posted January 20, 2008 Author Report Share Posted January 20, 2008 <html> <head> <title>demo</title> </head> <body> <? function zipcompressfile($source,$destination,$filename,$level=false) { $dest=$destination.$filename.'.zip'; $mode='wb'.$level; $error=false; echo $source.$filename.' -> '.$dest.'<br>'; if($fp_out=gzopen($dest,$mode)) { if($fp_in=fopen($source.$filename,'rb')) { while(!feof($fp_in)) { gzwrite($fp_out,fread($fp_in,1024*512)); } fclose($fp_in); } else { $error=true; } gzclose($fp_out); } else $error=true; if($error) return false; else return $dest; } $demo_dir = 'C:/demo/cstrike/'; // Folder with .dem files $dl_dir = 'C:/AppServ/www/demo/SH'; // Folder, where to put compressed files $handle = opendir($demo_dir); if ($handle) { while (false !== ($fails = readdir($handle))) { if ( preg_match("/(.*).dem/", $fails, $demo) ) { zipcompressfile($demo_dir, $dl_dir, $fails); unlink($demo_dir.$fails); } } closedir($handle); } ?> <meta http-equiv="refresh" content="600"> </body> </html> Link to comment Share on other sites More sharing options...
lazda2 Posted January 21, 2008 Report Share Posted January 21, 2008 (edited) saziposanas skriptu ieliec kopaa ar demo skriptu!! pofig ka nogruziis!!! aaa un ieteiktu tew labaak so skriptu!! Edited January 21, 2008 by lazda2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
overmind Posted January 21, 2008 Report Share Posted January 21, 2008 C:/appserv/php5/php.exe manaa gadijumaa DOH Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kefiirs666 Posted January 21, 2008 Author Report Share Posted January 21, 2008 Nah Lazda man pēc tava skripta jādara? Manam skriptam uzreiz jav nāk klāt sazipošanas skripts Ja tu kārtīgāk apskatītos, tad redzētu !!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
killer 2 Posted March 21, 2008 Report Share Posted March 21, 2008 nu es nez ka vinjam bet man iet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now