Kiwix Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 Tātad manā serverī piem. iet mape 35hp_2, 1min. pirms mapes beigām sākas vote par nextmap - taču vairākums nobalso par map extending, pēc 15 min atkal vote un tad jau izvēlās piem. de_inferno. un tad de_inferno timeleft ir 20+15=35 min, bet es gribētu izdarīt lai tomēr paliktu tās 20 min. Esmu dzirdējis ka var serverim likt exec server.cfg katru mapi, ja to var tad ar to arī pietiktu. tapēc lūdzu pasakiet kādu risinājumu! (ja nesapratāt domu, tad pasakiet lai editoju :/) Link to comment Share on other sites More sharing options...
remix.cc Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 tip izveidot pluginu, lai taisiitu exec server.cfg vai taisiit mp_timelimit 20 ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwix Posted November 2, 2007 Author Report Share Posted November 2, 2007 Pietiktu ar exec server.cfg palaišanu, jo tas tad dotu tās 20 min Link to comment Share on other sites More sharing options...
*jancis38* Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 tātad saprotama lieta, ka amxx.cfg tiek restartēts pec katras mapes nomainišanas, repsektīvi ieraksti exec server.cfg @ amxx.cfg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiwix Posted November 2, 2007 Author Report Share Posted November 2, 2007 OPĀĀ XD Liels paldies Link to comment Share on other sites More sharing options...
remix.cc Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 tad jau labak uzreiz taja amxx.cfg jaieraksta mp_timelimit 20... Link to comment Share on other sites More sharing options...
*jancis38* Posted November 2, 2007 Report Share Posted November 2, 2007 omFg, moš tad labāk visu server.cfg @ amxx.cfg iekopēt.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now