Jump to content
GIGN Forum

Kartes Plānošana


Recommended Posts

Kartes plānošana

Visas kartes balstās uz sadursmju punktiem (chokepoints), tās ir vietas kur pretinieki satiekas un notiek apšaude. Tā kā HL dzinim jāzīmē wpoly un epoly, tad sadursmes punktā kur būs daudz epoly (player modeļi, ieroči etc.), jācenšas lai būtu maz wpoly. Tāpat atceramies, ka HL dzinis slikti zīmē lielus atklātus laukumus, tāpēc karte jāsadala tādās kā istabās, kas savienotas tā, lai vienu no otras nevar redzēt, un tādējādi ekonomētu wpoly skaitu.

Laiks

Lai būtu labs sadursmes punkts, abām komandām tur jātiek vienlaicīgi. CS'ā visi kustas ar vienādu ātrumu, tapēc sadursmes punkts jānovieto vienādos attālumos no spawn pointiem, protams, atkarībā kādu ieroci tur rokās ātrums nedaudz variē, bet tas vienlīdz ietekmē abas komandas.

first.png

Iemesls kustēties

Esam ieguvuši teorētisku sadursmes punktu, bet nepieciešams iemesls lai komandas nesēdētu bāzē, DE tipa kartē mums ir spēles uzdevumi - C4 uzlikšana/atmīnēšana, tāpēc izveidojam bomb spotu, lai komandas vilktu savas pēcpuses ārā no bāzes, nevis kempotu. Tā nu būtu vienkārša karte. FY tipa kartē, protams, šāds uzdevums nav, bet tā kā tur vispār nav cita uzdevuma kā vākt fragus, tad vienalga visi rushos virsū un saskriesies sadursmes punktā.

second.png

Uzlabošana un papildināšana.

DE kartēs parasti ir divi bomb spoti, un vēl taisnā izeja no T bāzes nav laba. Nedaudz pārvietosim T-spawnu, lai nebūtu tieši redzams bomb spots, un izveidosim vēl vienu bomb spotu, CT-spawnā. CT bāzes taisno izeju aizsedzam, piemēram, ar dust tipa durvīm.

third.png

Bez šaubām teroristiem ir nepieciešams ceļš uz otru bomb spotu, tāpēc izveidojam to. Un esam ieguvuši vēl vienu sadursmes punkta veidu - snaiperu eju, kurā, protams, saliekam dažādus aizsegus aiz kuriem slēpties un doties uz priekšu, kamēr snaiperi no aizmugures sedz.

fourth.png

Papildus tam, jāizveido vēl kāds ceļš, lai pie otra bomb spota būtu divi ceļi, jo nevar atstāt to kā strupceļu. Šis ceļš jātaisa citā augstumā, jo šķērsosies ar jau esošu ceļu. Es to likšu augstāk, attiecīgi tam pierīkojot kāpnes/slīpni.

fifth.png

Lai šis jaunizveidotais ceļš nebūtu negodīgs labums tikai teroristiem, izveidosim savienojumu ar ceļu, kuru tas šķērso, šādi CT varēs tikt augšā uz ceļa, kā arī T lejā un uz spotu kurš atrodas CT bāzē, tāpat pārdomāju un pārvietoju kāpnes, atstājot visu labo pusi, ar bombspotu augstāk par pārējo. Vēl izveidoju vertikālu šķērsli, lai izejot no T bāzes, nevarētu uzreiz apšaudīt bomb spotu. Un pacēlu augstāk visu CT bāzi.

sixth.png

Nobeigumā

Pēc šādiem principiem apmēram plānojam karti, pēc tam varam dažādi izmainīt pēc vajadzības. Saliekam aizsegus, šķēršļus un citas lietas un esam ieguvuši dust tipa, DE karti. Protams, ir daudz citi varianti cita tipa kartēm, kur izmanto trepes, ventilācijas ejas un citas lietas, kā arī cita tipa kartēm ir nedaudz savādāka plānošana. Pie citu tipu kartēm jāpiedomā pašiem, jāmācās no esošām veiksmīgām kartēm. Aprakstīju DE tipu jo tas ir pats populārākais.

(iedvesmojos no egir.dk)

vincister ? 2007

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...