Jump to content
GIGN Forum

Kz Pamaciba


d3ad_nOw
 Share

Recommended Posts

Vincister vai kads lugums parveidot bildes izmerus

Kaa jau redzejam dazhi prasija pamacibu par kz mapem, nu labi esmu gatavs to izveidot! smile.gif

Parasta Jumping Karte

1. Jums Vajadzes Time Counter

2. user posted image lai nav javelk lieki .wad faili

3. izveidojam player start/un kubiku user posted image

4. njemam cliping tool user posted image

5. sagriezham vairakas daljas user posted image

6. shada stila veidojam talak user posted image

7.Vienmer parbaudam vai ir kaadas kludas user posted image

8. beigas pievienojam starta pogu/health/beigu pogu user posted image

9.pabeidzam ar compile

Long Jump/High Jump Karte

1.long jump/high jump kartei nav obligati vajadzigs Time Counter

2. user posted image

3.high jump ir tas pats kas ljump tikai tas atrodas virs 69 units no zemes tadejadi mainas gravitacija un ir grutak lekt tapec ja jus taisat h-jump tad lekshanas augstums ir jaliek 70-xxx units!

Strafe Jump

1.Kas Tas Tads ir ? Tas ir tas kad jalec apkart klucim , nevis uz priekshu bet apkart diezgan vienkarshi

2. user posted image

3.Tas ari butu viss! wink.gif

Link to comment
Share on other sites

Hmm pamaaciiba taada nedaudz truuciiga... iisti nesaprotu ko tur tur liec ar to

-nowadtextures ... sad.gif esmu uztaisiijis KZ mapi tikai nekaadiski nevaru iecept taa taimera ciparus un taas paareejaas taimera textuuras.. sad.gif

Link to comment
Share on other sites

jauki ka kaut ko dari, bet bildes var apgriezt(crop) ar IrfanView un ielikt cik vajag

atceries arī par kombināciju Alt+PrtScr (tas taisa screenu tikai aktīvajam logam) smile.gif

un kā jau teicu, bildes kurās ir maz krāsas(e.g. dialoga logi no hammer) saglabā kā 24bit PNG jo tad būs labāka kvalitāte nekā JPG.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...