PoStaLz Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 Es iesledzu serveri un pec 30 min man paradas logs don't send...kad varetu pateikt kapec ta ir un ka to labot Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest priedzza Posted December 27, 2006 Report Share Posted December 27, 2006 man tas pats bija un es dariju shadi 1.man bija serveris caur taadu zalu shitu..liec caur melnu 2.parinstale amxmodx 3.pc pa svaku 4. neliec tik daudz slotus 5. original maps nu megini Link to comment Share on other sites More sharing options...
ANALGINS Posted December 28, 2006 Report Share Posted December 28, 2006 tas 1ais punkts ko vinjs domaja bija gui ja tev nav konsule tad uzliec propertiiz target -console Link to comment Share on other sites More sharing options...
jancis38 Posted December 28, 2006 Report Share Posted December 28, 2006 Es iesledzu serveri un pec 30 min man paradas logs don't send...kad varetu pateikt kapec ta ir un ka to labot Kad ir izkritis tas errors, ir jaaparaadas del kaa vinsh ir! Taadel apgaismo mani, un pasaki SHTO ZA ERROR ***!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoStaLz Posted January 5, 2007 Author Report Share Posted January 5, 2007 nju rakstits ka kipa pec amxmodx_mm.dll man amxmodx 1.76b versija ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
coldmember Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 un pirms sped don't send ,ieskaties serverii kas tur rakstiits,,droshvien ka paereiz tev nav uztaadiitsa amxx vai metamod nav kaartiiba Link to comment Share on other sites More sharing options...
jerrico Posted January 5, 2007 Report Share Posted January 5, 2007 Es iesledzu serveri un pec 30 min man paradas logs don't send...kad varetu pateikt kapec ta ir un ka to labot par stulbu topicu ne tajaa sadalaja sleedzu ciet + warned Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts