zurkulens Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Taisiju serveri un tiku lidz sitam kiap kur ir jaiet paest kipa hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir . -retry sito rindinu palaidu pagaja 2min un man uzmeta sito kipa vis aizet rada updating un uzmet kautko kipa errors un ta izdariju visu laiku kadas 10reizesm pectam palaidas un viss aizgaja taka nesatraucaties un nemeklejiet nekur palidzibu jo tas neka nedos vienk ja neizdodas meginiet veel un veel kamer paiet kadas 30min pectam nau vairs verts meginat meginats nau zaudets taka klausat manam padomam Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadioActive Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 vieglaak nav galaa pierakstiit -retry ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miedzinjsh[War3-Pro-Player] Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 zurkulens said: Taisiju serveri un tiku lidz sitam kiap kur ir jaiet paest kipa hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir . -retry sito rindinu palaidu pagaja 2min un man uzmeta sito kipa vis aizet rada updating un uzmet kautko kipa errors un ta izdariju visu laiku kadas 10reizesm pectam palaidas un viss aizgaja taka nesatraucaties un nemeklejiet nekur palidzibu jo tas neka nedos vienk ja neizdodas meginiet veel un veel kamer paiet kadas 30min pectam nau vairs verts meginat meginats nau zaudets taka klausat manam padomam droshvien nets 30 min nebija Man ir lbaks padoms pagaidiet kad nets paradaas tas turpiniet Link to comment Share on other sites More sharing options...
r1lex Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 zurkulens said: Taisiju serveri un tiku lidz sitam kiap kur ir jaiet paest kipa hldsupdatetool.exe -command update -game cstrike -dir . -retry sito rindinu palaidu pagaja 2min un man uzmeta sito kipa vis aizet rada updating un uzmet kautko kipa errors un ta izdariju visu laiku kadas 10reizesm pectam palaidas un viss aizgaja taka nesatraucaties un nemeklejiet nekur palidzibu jo tas neka nedos vienk ja neizdodas meginiet veel un veel kamer paiet kadas 30min pectam nau vairs verts meginat meginats nau zaudets taka klausat manam padomam vsp vairs nevar norm serveri ar hldsupdatetool uztaisiit Link to comment Share on other sites More sharing options...
DoubleSix Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 Veelviens gudrais! SPIED TE Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadioActive Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 r1lex said: vsp vairs nevar norm serveri ar hldsupdatetool uztaisiit Mulkiibas nestaasti mazajiem gribeetaajiem. Pagaajushajaa nedeelaa veel taisiiju. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zurkulens Posted November 28, 2006 Author Report Share Posted November 28, 2006 (edited) Nju es nestastu ta bija un m,an internets ir visu laiku es saku godigi un ja kas varat apciemot manu majaslapu Http://cs-deathly.sytes.net un cs servera ip ir cs-deathly.sytes.net serveris 24/7 strada Edited November 28, 2006 by zurkulens Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest priedzza Posted November 28, 2006 Report Share Posted November 28, 2006 nu ka es parinstaleju serveri ari vienu briidi izmeta errou bet kaa jau worm rakstiija ja izmet erroru tad vienkarshi ierkastiet atkal to pashu rindiu tapec nevajag taisiit sitadu topiku Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now