Nak3D
Admin-
Posts
1564 -
Joined
-
Last visited
About Nak3D
- Birthday 01/30/1988
Contact Methods
-
Website URL
http://www.gign.lv
-
ICQ
0
-
Skype
Nak3Ds
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
In the middle of Zeona land
Recent Profile Visitors
13026 profile views
Nak3D's Achievements
Pogu klabeklis (14/23)
2
Reputation
-
Jā, protams, tādi cilvēki pastāv, kas ir gatavi iet iekšā jebkurā laikā, bet ne jau vairākums. Es neesmu ne vienā no šīm pusēm. Pārāk daudz drāmas abās pusēs, pietam esot kādā no šīm koalīcijām, pastāv liels risks dabūt pa seju darot ikdienas lietas, kas gala rezultātā var arī neatmaksāties. Kā jau rakstīju, nesanāca būt tieši klāt, bet ja būtu, tad vienkārši maliņā pasēdētu un paskatītos kopā ar popkornu.
-
Jā, tiem, kas piedalījās pašā spēlē noteikti nebija ļoti komfortabli. Kaut gan pie cīņas ir iespējams atslēgt visas smukās animācijas un citas lietas, ka beigās tomēr ļauj paveikt to, ko tev bija jāizdara. Kas ir interesants ar EVE. Ja piemēram, ikdienā visas PVP(neliela izmēra) cīņas un citas aktivitātes notiek ar normālu ātrumu. Tad piemēram šāda apjoma cīņās, kā bija vakar, ieslēdzas tā saucamais Slow motion, jeb "Time Dilation". Tas nozīmē, ka visas darbības šajā sistēmā tiek palēninātas, atkarībā no cilvēku skaita. Piemēram: Ja parasti lai nokļūtu no punkta A līdz punktam B, nepiešamas 30 sekundes, tad pie TiDi, tas notiek 1 minūti, kaut arī visi rādītāji(ātrums, u.c.) paliek nemainīgs. Tas palīdz lai pie šāda mēroga cīņām, būtu daudz vairāk laika, lai izdomātu nākamo darbību. Kā arī protams nebūtu tik lieli lagi un slodze uz serveriem. Ja šādas darbības nebūtu, tad reaģēt šāda mēroga cīņa būtu gandrīz neiespējami un cīņa nebūtu baudāma. Kas atteicas uz Uzbrucēju Titāniem. Jā, grūti spriest kāpēc viņi neiemeta cīņā tos. Kā jau teicu, viens iemesls varētu būt tāds, ja viņi iemestu iekšā savu Titānus, tad pretinieks noteikti atkal iemest papildus Titānus un tas tikai nozīmētu, ka Uzbrucējs vai nu zaudēs savus Titānus, vai arī jāiet uz pilnu banku. Pieņemot to, ka viņiem savās mājās notiek karš ar citiem, tas būtu neapdomīgi un ļoti riskanti, jo šīs cīņas iznākums nebūtu zināms. Pietam, ja visi ietu uz pilnu banku, tas nozīmē, ka tie visi kas tur piedalās, būtu iesprūduši šajā cīņā uz vairākām dienām. Par to citadeļu ievainojamību. Jā, viedokļi dalās, citi saka, ka tādai lietai nebūtu jābūt un vienmēr, jebkurā laikā būtu iespējams iznīcināt. Savukārt otra daļa piekrīt, ka kaut kādai aizsardzībai ir jābūt, pretējā gadījumā, nav reāli aizstāvēties, jo ne vienmēr visi ir onlainā, savukārt ja ir zināms aptuvenais laiks, kad stacijas ir ievainojamas, var kaut kā sagatavoties. Pagaidām izstrādātāji ir izveidojuši šādā veidā.
-
Vakar, pēc LV laika, aptuveni, plkst. 23:00, sākās lielākā ciņā EVE Online vēsturē. Cīna par 9-4RP2 sektora Citadeli. Kopējie dati vel nav apkopoti, bet bēt neoficiālas informācijas, vienubrīd cīņas laukā vienlaicīgi(vienā vietā) piedalījās 6200 cilvēku(kosmosa kuģu). Nezinu par citām spēlēm, bet tik daudz spēlētāju vienā PVP cīņā, cik man zināms, nekad nav piedalījušies un citas spēles nemaz nepiedāvā. Notika cīņa par spēles lielāko(spēlētāju uzbūvējamo), šobrīd spēlē pieejamo, kosmosa staciju - Keepstar citadeli. Cīņu pārstāvēja lielākoties divas konkurējošās koalīcijas - Goonswarm Federation(Aizstāvošā puse) un Ziemeļu koalīcija(Uzbrūkošā puse), kur šoreiz lielākoties pārstāvēja Pandemic Horde. Cīņas mērķis bija iznīcināt Aizstāvošās puses vienu no lielākajām citadelēm, kas šobrīd atrodas ļoti taktiski labā vietā. Citadeles iznīcināšana norisinājās 3 soļos. Pēc spēles mehānikas, no sākuma tiek iznīcināts Vairogs, pēc tam Bruņas un pēdējā ir Struktūra. Pa vidu katram ir solim ir pārtraukums(aptuveni diena), kuru laikā citadele ir neievainojama. Katrai daļai ir noteikts laiks(taimeris), kura laikā ir iespējams katru no soļiem iznīcināt. Ja tiek nodrošināts pietiekošs damage pa Citadeli, tad taimeris tiek apstādināts līdz tiek iznīcināta citadele. Ja ir nepietiekošs damage, tad taimeris atkal sāk iet uz priekš un iztekot laikam - viss sākas no sākuma. Šis bija jau pēdējais solis, pēc kura citadele vai nu tiek iznīcināta, vai iestājas aptuveni 5 dienu neievainojamība. Pirmos divus soļus veiksmīgi bija izcīnījusi uzbrūkošā puse un šobrīd bija palicis vel tikai viens solis lai uzbrūkošā puse iznīcinātu citadeli. Pēc aptuvenajām aplēsēm, šajā cīņā iesaistīto kuģu summa, pārvēršos tos reālā valūtā - sastādīja vismaz 500K+ USD. Lai arī izskatījās, ka uzbrukums iet veiksmīgi, tomēr beigās Aizstāvošā puse tomēr spēja neitralizēt lielāko daļu no Uzbrūkošās puses damage un citadele tika veiksmīgi aizstāvēta. Īstenībā bija diezgan dīvaini, jo Uzbrūkošā puse neizmantoja visu sev pieejamo resursu, iespējams tāpēc, ka viņu pašu sistēma viņiem notiek karš ar citu korporāciju. Bija redzams, ka Aizstāvošā puse, cīņas otrajā pusē, iemeta nelielu daļu(~40) no sev pieejamajiem, spēles spēcīgākajiem kuģiem - Titāniem(~900 USD/gab). Uzbrūkošā puse diemžēl neveica šādu darbību un cīņā ar Titāniem nepiedalījās. Ir zināms, ka Uzbrūkošajai pusei pēc pavēles gaidīja un bija gatavi pievienoties vel aptuveni 2000 spēlētāju. Ja Uzbrūkošā puse un Aizstāvošā puse būtu pilnībā izmantojusi savu resursu, tad cīņa būtu ievilkusies uz pāris dienām un kopējās cīņas lauka summa būtu stipri virs 1milj. USD. Es pats personīgi nepiedalījos tur, jo diemžēl laiks neļāva, bet mazliet vēroju strīmu. Screenšoti ir no 2 cīņas etapa. Kopējo cīņas lauku ir grūti nofočēt, jo tas ir tik milzīgs, kas principā ja uzliek visu, tad neko vairāk par maziem punktiņiem nevar redzēt. Pirmajā screenšotā. Divi no aizstāvošās puses skaistākajiem Titāniem - "Avatari", uz citadeles fona. Otrajā screenšotā. Uzbrūkošās puses, viens no "Battleship", kas dodas citadeles virzienā.
-
Slinkajiem ir pieejamas arī PokemonGO Special Edition versijas, kur var skraidīt apkārt - sēžot uz vietas.
-
Izklausās pieņemami. Domājams, ja nekas neizmainās, mēs kā jau parasti sastādīsim tev kompāniju.
-
Ha
-
Neiesaku iet ar viņu spēlēt. Viņš apkārt skraida pliks un visiem uzmācas.
-
GIGN shauj pakaljas oldschool style V2
Nak3D replied to ManuVietuIenjemRegistretais's topic in Pasākumi
Joni, ja Jūs varētu pacelt GIGN CSGO serveri būtu super lieliski. -
GIGN shauj pakaljas oldschool style V2
Nak3D replied to ManuVietuIenjemRegistretais's topic in Pasākumi
Kad visi iegāja mumblē, bija episki. Benciks atkal uzmeta pasākumu. -
http://www.gign.lv/news/341
-
GIGN shauj pakaljas oldschool style V2
Nak3D replied to ManuVietuIenjemRegistretais's topic in Pasākumi
NEVER FORGET -
GIGN shauj pakaljas oldschool style V2
Nak3D replied to ManuVietuIenjemRegistretais's topic in Pasākumi
Šoriez neaizmirstam ieslēgt mikrafonus un skaņu. -
4vs5 GeT_Right GeT_Rekt
-
Es protams būtu ar visām rokām par, bet Valve ir paveikusi diezgan spēcīgu darbu lai privātos serverus nahrenizētu un ar to es domāju: Ranku, kas darbojās tikai Valves serverus, Misijas. Kā arī zinot wormu un to, ka viņš parasti es aizņemts, tad es esmu mazliet piekusis lūgties lai izdara to vai šo.