nelietis
Mirstīgais-
Posts
139 -
Joined
-
Last visited
About nelietis
- Birthday 06/07/1987
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Džungļi
Recent Profile Visitors
2723 profile views
nelietis's Achievements
Advancēts malacis (6/23)
0
Reputation
-
Pa ilgiem laikiem izdomāju uztaisīt ko vienkāršu un priekš pub tipa mačiem. Ideja balstīta uz Hollow no Operation 7. Pie viena izveidoju trīs dažādas versijas - aim, awp un gg (pēdējā vienkārši nav nekādi iedoti ieroči vai ierobožojumi). Attēli: Bilde 1 Bilde 2 Bilde 3 Lejupielāde: Links šeit Spēlētāju skaits: 32 Pabeigta aptuveni 3 - 4 stundās Oriģinālā karte -
-
Interesē Šāds Plugins
nelietis replied to nelietis's topic in Servera konfigurācija, plugini, etc...
Skaidrs, paldies par ziņu. Ir kāda info kad varētu būt atjaunotas tās lapas? -
Nu jau pāris dienas ne amxx ne alliedmods lapas neiet. Google nekādu infu neizmeta, tā nu joka pēc ierakstīšu te. Mani interesē izveidot vienu ZM pluginu ( sīkāks apraksts zemāk). Biju cerējis meklēt tutoriāļus un darīts pats, taču attiecīgās lapas jau vairs nav pieejamas. Kāds amxx zinošais varētu uzmest aci, un ja interesē - dod ziņu. Par darbiņu - gatavu, darbojošos un notestējamu pluginu - būs arī samaksa. Palasi aprakstu, un izsaki domas - vai visas fīčas ir iespējamas salikt un palaist uz viena servera; vai kaut kādas lietas jāmaina; kas nedarbosies / radīs problēmas, utt. Apraksts angliski, jo biju domājis šo pašu jautāt alliedmods forumā. -------------------------------------------------------------------------------------- Zombie Hunt Classes – Humans (both classes has 100 hp) Scout – faster, weapons do big damage, but has very small knockback. *Ability – can plant one proximity mine. *Weapon sets: >M4A1 + Deagle >M3 + Deagle >AWP + Deagle + Flashbang Camper – slower, weapons do less damage, has large knockback *Ability – can plant one lasermine. *Weapon sets: >M249 + Elites >G3SG1 + Elites >XM1014 + Elites + Frag grenade Classes – Zombies Hunter – faster, less health (200 hp), regenerates, can jump higher. *Ability – can turn invisible for 3 seconds (20 seconds cooldown) Tank – slower, more health (280 hp), does not regenerate. *Ability – explodes, when killed or activated (3 seconds before explosion) Speed Comparison (may need testing and adjusting) >Camper – 400 (default player speed) >Tank – 500 >Scout – 600 >Hunter – 700 Weapon Damage: 1 shot in chest (headshot multiplier) M4A1 – 10 (1.5) M3 – 60 (1.5) AWP – 100 (1.5) M249 – 5 (1) G3SG1 – 10 (1) XM1014 – 20 (1) Deagle – 10 (1.5) Elites – 5 (1) Additional Details *Players select: team > class > weapon set *Classes and weapon sets should have “Remember choice” option *Teams start at their bases and are switched after each round *Mod plays as deathmatch, not infection *Human abilities need a progress bar ( like planting C4 ) *Zombie abilities need a timer ( chat or HUD message ) *Lasermine: laser – instant kill; mine health – 300; explosion if destroyed ~ 30 dmg *Proximity mine: trigger distance - 80 units; explosion ~ 100 dmg *Tank explosion damage ~ 250 dmg *All 4 abilities are activated with same command ( ie. +ability ) *Knife stab does large damage ( 2 stabs in upper body should kill a hunter ) *Zombie melee attack: ~ 20 dmg primary / ~ 150 dmg secondary *Zombie melee distance: ~ 70 units primary / ~ 40 units secondary Notes *Explosion properties are approximate; specified damage is for an explosion about 64 units away from a player. May need testing and adjusting. *Proximity mines are triggered only by zombies. *Lasermines kill only zombies. *Lasermine, proximity mine and Tank explosions harm both humans and zombies. -------------------------------------------------------------------------------------- Saprotami, vesela čupa no minētā ir jātestē un jāmaina. Šis viss vēl ir tikai uzmetums. Ja man būtu pieeja amxx pamācībām, es labprāt ķertos klāt pats. Ja kādam ir mape ar saglabātiem tutoriāļiem, sākot ar pašiem pamatiem - atsūti.
-
atver map, paņem save as, izvēlies formātu
-
Tev gadījumā nav kaut kāds windows vista 'n shit?
-
Jā, bet pēc paša pieredzes, ja pogai liek delay before reset: -1, tad tā mēdz nogļukot uz nākamo raundu un vairs vispār nevar aktivizēt. tādēļ, ja gribi, lai durvis nevar vairs otreiz aktivizēt, pogai delay liec kādu pozitīvu skaitli (5 kaut vai), bet durvīm taisi Delay before close: -1. Jo durvis nekad nenogļuko uz nākamo raundu. un par to modu - nez, tādu īsti neesmu dzirdējis. kreedz ir lēkāšana pa platformām, savā ziņā alpīnisms iekš cs. un es īsti nezinu, kā tu dabūsi gatavu, lai nospiežot pogu, visi nomirušie skaitās pie izdzīvotāja fragiem. tā nenotiek. tad ir jātaisa amxx plugins. bet ja gribi ko tādu kartē, ir jātaisa automāts. kkur vēl jābūt manai pamācībai par ložmetēju http://www.gign.lv/forum/index.php?showtopic=41039 re kur ir
-
atrodi tādu zhlt.wad
-
Vismaz viens jautrs izskaidrojums tam, kapēc gign cs ir palicis tāds švaks. Nesaprotu, par ko te visādi pok3moni cepas.. Jupis, tu turies. Vienalga ko tu pats domā par savu rakstīto, turpini
-
Nav slikti. Es crossfire zinu, pats arī taisīju rimeiku. Par debesīm nav ko satraukties, neesmu redzējis zm serveri, kurā mapēm ļautu saglabāt pašām savas debesis. Parasti ir tā zvaigžņotā nakts.
-
Paldies, atzīmēšu pie lietām ko labot. Par telpu - tas nav nekas būtisks, es vienkārši aizpildu platību, lai nav lieku 90 grādu stūru. Tapēc arī kartē ir ļoti daudz noapaļojumu. Manuprāt, liela kantainība traucē koncentrēties, un kartē būtu jāliek daudz vairāk sīko detaļu, lai aizpildītu tukšās vietas. Which is +wpoly
-
Hmm.. kaut kas būs jāizdomā, lai var atpazīt noteiktas vietas pēc kaut kādiem objektiem.
-
Paldies par demo, noderēja. Daži no bugiem ir tikai testa versijā (piem. final uz malām nevarēs tikt; karte neliksies tik tukša jo vizuālo apstrādāšu final; ēnas būs pareizi; u.c.). Vēl dažus man jau paspēja uzrādīt viens testeris no fpsb. Par detaļām es mēģināšu kaut ko izštukot. Es viņu gribu taisīt diezgan vienkāršu, apmēram kā dust. Es apskatīšos, vai varu daudz maz normāli viņu piepildīt ar smalkumiem. Bet domājams, ka beigās detaļas būs saistītas ar arhitektūru, kastēm un smilšu kalniem. Norādes es it kā centos likt tā, lai jebkur ejot spēlētājs laikus pamanītu, kur ved ceļš. Viņas ir par maz vai ir nesaprotamas?
-
Jā par to es zinu, test versijai ir vienkāršs skybox. Tas viss tiks mainīts kad ķeršos pie final. Kā likās plānojums? Es tur jau esmu veicis dažas izmaiņas, bet vispārīgi būs tas pats.
-
Pa ļoti ilgiem laikiem esmu pabeidzis kādu Bomb/Defuse karti. Ideja viņai gan ir krietni sena, šeit varat apskatīties tās pirmo izpildījumu. Toreiz viņa bija vairāk vizuāls piedzīvojums. Pašreizējais variants ir uzlabots interesantai un vieglai spēlei. Karte ir gaiša un vienkārša, nav kaudze nevajadzīgu detaļu, kas novērš uzmanību no fragošanas. Karte ir publiska beta versija. Viss būtībā jau ir gatavs, bet iespējams ka nepieciešami daži papildinājumi. Fine tuning, tā teikt. Kā jūs varat palīdzēt? Apskatiet vai spēlējiet karti (pret botiem vai iedodat kādam serverim) un pēc tam šeit izsakat savas domas. Kas trūkst, kas jāmaina, utml. Ja izdodas uzlikt uz severa, ideāli būtu iedot man arī demkas. Pateikšu priekšā dažas lietas, kurām vajadzētu pievērst uzmanību: 1. Vai ir pietiekami daudz aizsegu, aiz kuriem paslēpties apšaudēs; 2. Vai noslēgtajās ejās nav pārāk tumšs; 3. Vai karte neliekas pārāk vienkārša, garlaicīga 4. Vai var saprast, kur jāiet, sekojot zīmēm? 5. un jebkas cits, kas traucē vai nepatīk. Lejupielāde / Download Vēl kas?