Jump to content
GIGN Forum

Auto atdzīšana


Slāpeklis!*
 Share

Recommended Posts

Sveiki

Gribēju painteresēties cik liels profit ir pirkt automašīnu ārzemēs, latvijā izmaksas nav nekādas, tik cik CSDD pāreģistrēšana un iespējams.

Bet ja ir vēlme dzīt no ārzemēm, tad ir visādi maksājumi kuri jāveic lai viss būtu legit.

Cik skatos ssā tur daudz mašīnu no ārzemēm, kāpēc tik daudzi dzen viņas un pārdod, nav nodzītas pa ceļiem, labi saglabājušās, nobraukumi netiek skrūvēti nost?

Doma iepirkt mašīnu, tikai nezinu kā būtu izdevīgāk, jo pašlaik atrodos Nīderlandē, izdevīgāk šeit pirkt autiņu un vai braukt uz LV un tur iegādāties?

Jūsu versija?

Paldies

Link to comment
Share on other sites

http://www.csdd.lv/l...sportlidzekli_/

Manas domas, ja tev nauda nav zel tad ved no arzemeem, protams tas jau atskiriiba kadu marku gribi.. pasties cik maksa arzemes, pasties cik latvija.. izrekini : mashina aizveshana uz LV + apskate un registracija un citi sudi...

pastav liela iespeej ka skruuve nost nobraukum lai pardotu, tas jau var but jebkur gan arzemes , gan te pat LV ;) uz kadu marku tēmē?

aizved uz lietuvu izej apskati un buus 2gadus deriiga :D tik LV varēsi uzturēties menesi, nu jau tēmē vel mazaak... bet celu policija ta pat nevar noteikt kad tu esi iebraucis un kad izbraucis... ta ka secinājums viens... BRAUKA ar ārzemes apskati un dzivo zalji :D

Edited by Umad
Link to comment
Share on other sites

Par to, ko pie mums pārdod, lielakoties, labak nemaz nesākt runāt. Tur būtu jāsaraksta grāmata, varbūt pat vairākas. Labāk nopērc tur ko redzi, vismaz mazāka būs iespēja ka tas ir uzspodrināts mēsls. Ir tāpat iespēja iekrist, bet tomer mazāka. Pie mums gandriz neviens nedzen normālas mašinas lai tirgotu. Dzen autinjus ar visdazadākajām problēmam, defektiem. brāķiem, lai pielabotu un iesmērētu.

Link to comment
Share on other sites

Ar auto ir ka ar biteem, neko nevar zinat. Var nopirkt labu sheit un var nopirkt suud arzemes. Taapat the other way around. Galu galaa vajag vai nu pasham labi saprast ar ko tev ir dariishana, vai patiesham zinoshu cilveku (nevis kaiminju janis, kursh peerk zhurkas jau kopsh palika 18)

Un par kadu cenu kategoriju mes runajam vispar?

Edited by b0r1ng
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Plusi pērkot auto Nīderlandē vai tai pašā Vācijā, kuri vēl netika pieminēti: viņiem ir labāki laikapstākļi un ceļi, līdz ar to auto būs mazāk nolietojies. Pie izmaksām vēl nāk klāt atmuitošana, ja nemaldos.

Link to comment
Share on other sites

Vari mēģināt caur vietējiem pie sevis meklēt no privāt personām. Uzzini tikai atmuitošana cik izmaksā, ja vispār tāda vajadzīga. No rokām ņemt vislabāk ir, jo parasti tie ir nepieredzē'juši pārdevēji, kuri arī par trūkumiem var pateikt.

Link to comment
Share on other sites

Imho sāc ar skatīšanos Latvijā. Ja mašīna ir bijusi vairākus gadus reģistrēta LV, tad vari CSDD uzzināt nobraukumu visās apskatēs, attiecīgi redzēsi vai nav griezts atpakaļ.

Ja auto ir no Vācijas, tad vari aizdzīt uz officiālo servisu, kur viņi dabūs visus datus no Vācijas servisiem (full history).

Es domāju ka LV sanāk lētāk nopirkt mašīnu. Bet lai neuzmestu vinekārši aizdzen uz servisu uz pilnu pārbaudi pirms pirkšanas.

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Jasnijs.

Zinu ka šeit NL ir labas mašīnas nav nobrauktas, nojātas, +viņiem apskate 2x gadā un tāda kārtīga nevis kā LV kur dažos CSDD pat stūres pirksta brīvkustību nevar pateikt, tikai uz aci ar lomika palīdzību.

300eur +degvielai lai atdzītu tie ir 2000km :D

Atmuitošana diezvai es taču nevedu no ES uz Krievzemi bet gan no ES valsti uz citu ES valsti, diezvai muita būtu. Anyway ty par info. Vēl jāpapelna kāposts un jāizdomā kas labāk.

Edited by Slāpeklis!*
Link to comment
Share on other sites

borings un beefs tiesam tik naivi? vini laikam nezin realo situaciju...

Musdienas pat oficialais dileris izejot tjipa pilno parbaudi pateiks ko vajadzes pateikt :D

Vienigi pa sava pazinas uz servisu vari iedzit lai izrokas no A-Z, bet pat tad ne visu spej atrast, jo slepj pa skaisto! Slikonus iesmere taa vien...

Link to comment
Share on other sites

borings un beefs tiesam tik naivi? vini laikam nezin realo situaciju...

Musdienas pat oficialais dileris izejot tjipa pilno parbaudi pateiks ko vajadzes pateikt :D

Vienigi pa sava pazinas uz servisu vari iedzit lai izrokas no A-Z, bet pat tad ne visu spej atrast, jo slepj pa skaisto! Slikonus iesmere taa vien...

Cik biezhi tu njemies ar lietotiem auto?

Link to comment
Share on other sites

Tranzīt numuri ~80 eiriki, pirmā reģistrācija ir atkarīga no mašīnas izlaišanas gada 300-120 eiriki. (Jaunāka lētāk, šie cipari bija precīzi arī CSDD mājaslapā)

Pārējais kā jau pie mums.

Tā vismaz bija pirms diviem gadiem, kad savējo dzinu.

vēl arī atkarīgs no litrāžas x > 3.0 ir lielāks nodoklis.

Link to comment
Share on other sites

Es ne cik ar to nenemos. Bet man ir vairaki pazinas kas ieved un tirgo... Zinu ko tie dara, un ari no tiem esmu dzirdejis kada limeni te viss notiek. Vai jus tiesam domajat ka kads te nemtos un cakaretos nopirkt autonju pa 3.5-4k lai atvestu te un pardotu pa 4.5k? Pietam cakaretos, labakaja gaijuma 1 menesi ar izradisanu pircejiem?.... Btw 4-6k autinji ir ejosakie pie mums... Tas pasakums ir diezgan skarbs. Lielaka dalja sak vadat un nemties un tikmer vel Ok autinji nak, bet ar laiku saprot ka jasak to darit citadak, jo nopelnit ir sudigi.

Nightmare, tev varbut liekas ka es teloju ka visu zinu, bet es vnk neiedirsu katra topica. Es izsakos tikai par tam temam kuram nu vismaz kaut cik esmu zinoss. Par parejo es vnk nepostoju ka jus lielaka dalja dara, izsakaties par pilnigi jebkuru teemu.

Link to comment
Share on other sites

Tev protams ir daļa patiesības, bet neaizmirsti, ka Latvijā ir arī normāli cilvēki kas savu auto tirgo kā privātpersona. Ir arī cilvēki kas dzen normālus autiņus un pratms ir daudzi tādi kā Tavi paziņas, bet nu ir jābūt ūber oluham lai no kaut kāda rumbulnieka nopriktu "mašina celka - vsjo o njei znaju - sam bi kupil".

Un jā var arī Latvijā labas mašīnas nopirkt, pat no tiem kas viņas dzen tikai uz pārdošanu.

Link to comment
Share on other sites

Tapec es teicu galvenokart, ne 100%... Un par rumbulu es nerunaju! Es tiesam nezinu kas vel musdienas uz turieni dotos. Bet sludinajumi ari pilni ar it ka privatajiem, kas ieved autinus. Gribi but dross ka nenopirksi meslu? Pasuti jauni... Vel ari var but salidzinosi dross par autiniem no eiropaskas apmeram 2-3 gadi veci. Jo tur gandriz vienmer viss ir darits pie oficiala dilera, bet ari ne vienmer.

No paris cilvekiem kas tirgo autinus, esmu dzirdejis ka pedeja gada modes kliedziens ir slicinatie autini. Vinus sakopj ta ka neko vizuali un servisa neredzesi. Tikai vari ceret ka motors nenoklasies un salons nesaks dalities pec laika.

Ja autinu tirgosana nebutu tiks labs pasakums, ar to nenodarbotos tik daudz personu. Kapec to nedara tad visi? Tapec ka lai to daritu japarzin autini loti labi, varbut jabut kadam kada cita valsti, kas tos autinus mekles un vel loti ieteicams jabut personigajam servisam, vai vismaz kadam loti labam comam kas tos savedis kartiba par realam cenam.

Link to comment
Share on other sites

Es nezinu, kas un cik lielu locekli ir iebāzis reģistrētā pakaļā, bet viens ir skaidrs - viņam tas ir ļoti sāpējis.. I mean - ja jūs vēlaties atrast nelaimīgu cilvēku kurš visu atrod konspirāciju and shit, tad reģistrētais ir pirmais pie kā griezties. Bet - back to reality - kāda būtu oficiālā VW servisa ieinteresētība dirst par mašīnas apskatēm and shit. IMHO nekāda. Un arī tālāk pārdevējiem par to nebūtu iemesls uztraukties, jo average latvieša metnalitāte ir nopirkt lētāko un tur jau nu lieli 50 eur pārbaudēm servisā nekādi vairs neatradīsies.

Un te par pirkšanu ,piemēram, Vācijā - tur jau arī turku ka biezs kas tirgo tīros sūdus...

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Pēc visa spriežot, par tādu budžetu ņem no tās pašas NL, jo varu piekrist daudziem, ka Latvijā pārsvarā var ieberzties uz kakām, bet nu, var arī paveikties. Es lieki neriskētu, ja ir tāda iespēja kā Tev! Kā arī, mašīna ir domāta, lai viņu taisītu - agrāk vai vēlāk, bet ja saki, ka NL skate ir 2x gadā, tad noteikti, tā taisīšana būs vēlāk! :D

Čoms pāris reizes ir pircis auto Vācijā, viss skaisti un glauni, tikai atbraucot uz LV pēc mēneša jārestaurē kārba un turbīna.

Vēl jau pastāv variants ņemt no salona ar pirmo iemaksu un mēneša maksu, bet tas jau arī sālīti var sanākt...

Link to comment
Share on other sites

Ir zināmi cilvēki, kas dzen visādus brīnumus un starp brīnumiem trāpās arī tīri labas mašīnas ko nopērk kāds pazīstamais un laimīgs vairākus gadus braukā.

Ir arī zināmi tādi cilvēki, kas kā privātpersonas dzen autiņos un paši neko baigi nerubij. Brauc uz Vāciju - pērk to kas pašam vizuāli liekās OK variants un dzen uz Latviju. Vai čalis ir dzimis laimes krekliņā hz, bet ir atdzinis jau kādas 20-30 mašīnas un vienīgais kasjaks bija 2010. gada Audi sprauslas dabūja mainīt.

Es palieku pie tā, ka visi nav appisēji un var arī atdzīt/noprkt normālus autiņus un nav vajadzīga shēma ko minēja reģistrētais. :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...