Jump to content
GIGN Forum

Mana karte - deathrun_FlipFloodz


Recommended Posts

Sveiki visiem, kas šo lasa.

Sākšu ar to, ka man nerādās ne citi topiki, ne subsadaļas (ja tādas ir) šajā sadaļā. Tāpēc iztiksim bez ļauniem, naidu kurinošiem ierakstiem, ja ir nepiemērota sadaļa, vai, kas tamlīdzīgs.

Ievads...

Ar VHE kaut ko sāku darīt pirms gada (iespējams, pat senāk). Protams, pa šo laiku neesmu izveidojis neko ievērības cienīgu. Kā saka "pirmie kucēni jāslīcina" :) Un tā... "slīcinot kucēnus" apguvu daudzas karšu veidošanas nianses un nu, esmu izveidojis karti, kuru nav kauns izrādīt plašākai auditorijai :)

Mods (nezinātājiem)

Karte ir veidota "Deathrun" modam, kurā CT (a.k.a zilie) skrien pa trasi, kas ir pilna ar dažādiem šķēršļiem. To mērķis ir sasniegt trases galu un tikt pie T (a.k.a badboy), kurš aktivizējot dažādas lamatas apgrūtina CT mērķa sasniegšanu.

Par karti...

Karti veidoju klasiskā deathrun karšu stilā, t.i - "kastē", kurā no apakšas ir jātiek uz augšu. Protams, šāds kartes izkārtojums ir neizdevīgs fps ziņā, tāpēc veidojot karti nepārcentos ar liekām detaļām un, manuprāt, man izdevās sasniegt optimālo līmeni šajā ziņā.

Kartes tēma, kā jau pēc nosaukuma var spriest ir plūdi (diemžēl neizdevās sasniegt kāpjošu ūdens līmeni, kas neradītu apgrūtinājumus spēles laikā :(), kurus izraisa lietavas. Aptuveni apokalipses tēma, tāpēc arī apgaismojumu izdomāju likt dramatiski sarkanu.. bet rodas aizdomas, ka vajadzēja mazāku gaismas intensitāti ^.^

Sarežģītības līmenis - Viegls :)

Tā... par pieejamajām opcijām...

(mans "prieks un lepnums" entitiju likšanas ziņā)

- CT spawnā raunda sākumā noraustas un lēnām iedegas gaismas

- Kartes beigās ir bhop kluči, kas darbojas ar func_wall_toggle (it kā nekas īpašs, bet man patīk :lol:)

- Kartes beigās ir iespējams izvēlēties dueli pret terroristu (ar AK47 vai knife kartē esošajās arēnās)

- Terrorista spawnā ir strādājošs lifts, kas ļauj viegli pārvietoties uz jebkuru iepriekš izvēlētu stāvu.

Screeni:

5153324fbc0f1.jpg

51533251c28a8.jpg

51533254b2a36.jpg

5153325a47076.jpg

5153325ceee3c.jpg

5153325e98574.jpg

Download (no gamebanana.com)

http://cs.gamebanana...download/173273

Paldies, ka izlasīji!

Ja ir kādas neskaidrības droši sazinies ar mani privāti forumā. :)

Edited by Cillit BanG
Link to comment
Share on other sites

Sākšu jau ar to, ka šo karti nenokačāju un nevaru spriest par idejām lamatās un to izstrādi.

Bet varu teikt, ka tekstūru izvēle galīgi iesūkā. Defaultās tekstūras jau sen kā vairs neviens normāls karšu veidotājs neizmanto. Nesaku, ka vajag pašam savas veidot, bet vecīt, ir pilns internets ar tekstūru pakām. Vēl es pamanīju no skrīna, ka tava arka ir diezgan tizla, kkādas norautas malas, kā arī, tekstūras tur neliec tādas, kuras ir nepieciešams rotēt/griezt. Tavs ūdens - tas ir pirmais, ko es skatos deathrun kartē. Ja tur ir func_water, es tādas nemaz nenovelku, jo parasti tajās ir zems fps, bet šajā gadījumā gan jau tā nebūs. Ir viegls veids kā to apiet - lietot func_illusionary un pielikt trigger hurt entitiju, kad nokrīti. Neatceros kā tur bija, bet, iespējams, viņam varēja arī uzlikt, lai celtos kā func_door. Atcerējos uzreiz par Worms spēli. Un uzreiz ienāca ideja prātā - vari uzlikt lai līmenis ceļas un ar laika intervālu aktivizēt dažādus trigger hurt entitiju dažādos kartes aukstumos :)

Atrgiežoties pie kartes vērtēšanas, pastāv arī citas FORMAS priekšmetiem. Dzīvē nav tikai četrstūrains, kubikains vai puslīdz apaļš priekšmets. Vari kko griezt, līmēt kopā, veidot neordināras formas, tilpuma priekšmetus. Itkā pie terorista tur kkas jau ir, bet nekas īpašs un ļoti simetrisks. Šausmas ir tas, ko tu sauc par apgaismojumu :) Tjipa viens light_enviroment, un tad istabā kkāds zaļš, milzīgs light entitijs. Laigan, tas ir labāk kā piebāzt ar daudziem lagainiem light entitijiem, ir foršāk, ja ir noskaņa.

Viss, ko te tev var vērtēt ir arhiktektūra, gameplay un tekstūras, bet tajos pašos tu dabūtu zemu vērtējumu, jo pēc lamatām izskatās, ka tur nekā īpaša nav.

Visā visumā - es šo karti nespēlētu, nemaz nekačātu, skrīni diezgan atbaidoši. Detaļām ir nozīme.

Link to comment
Share on other sites

Tavs ūdens - tas ir pirmais, ko es skatos deathrun kartē. Ja tur ir func_water, es tādas nemaz nenovelku, jo parasti tajās ir zems fps...

Tas ir func_illusinary, pats zinu par func_water lagiem....

Šausmas ir tas, ko tu sauc par apgaismojumu :) ...

Man neradās nepieciešamība pēc ļoti daudziem gaismas avotiem... un ja pavēro, var redzēt atsevišķus light entitijus pie dažām no lamatām..

Runājot par noskaņu.. es pat nezinu kā komentēt, vismaz nav urīndzeltena krāsa, kā tas ir daudzās internetā atrodamās kartēs :D

Neatceros kā tur bija, bet, iespējams, viņam varēja arī uzlikt, lai celtos kā func_door

Kā jau teicu, to uzstādīt nav iespējams, lai tas netraucētu spēles gaitai.. tas ūdens ceļas un laižas ar vienu un to pašu ātrumu.. līdz ar to sanāk, ka visi nokrīt.. un nākamajā raundā ūdens vēl ir pāri galvai.... Protams, ja palauzītu galvu varētu izdomāt kādu alternatīvu, bet tas lai paliek nākotnei. Iespējams func_train kaut kas jāsabīda ;)

pastāv arī citas FORMAS priekšmetiem. Dzīvē nav tikai četrstūrains, kubikains vai puslīdz apaļš priekšmets.

Teikšu atklāti... tas formas bieži veido dažādus gļukus, it īpaši uz lamatām, tāpēc nolēmu no tām izvairīties, bet paturēšu šo prātā :)

Un nobeigumā, paldies par kritisko skatījumu tagad būs pie kā piedomāt :)

Edited by Cillit BanG
Link to comment
Share on other sites

Vari uztaisīt vairākus tos ūdens augšupejas entitijus, uzliec vienu kā sākuma. Kā sākas jauns raunds, iznīcini to entitiju, man liekas ka tā varēja, uzreiz arī palaid jauno :)

Par apgaismojumu, tas padarītu karti interesantāku, ambience. Teiksim tā, diezgan zems apgaismojums, bet redzēt var labi, pēc tam pieliec lāpas veida priekšmetus pie lamatām un lieto texture lights.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...