Jump to content
GIGN Forum

Recommended Posts

Tātad sveiki, man derētu palīdzība... protams viss ir sakarā ar VHE. Nu tad tā:1)

Man ir nepieciešāms klucis, kuram var iziet cauri, tas ir pa visam vienkārši tu viņu redzī, bet uzlekt vai kko tadu nevari izdarīt,jo glužī vienkārši tu izkrīti cauri. Kā to uztaisīt?

2)

Gaisma, nu parasts light entity, bet izslēdzams, kā uztiasīt gaismu kuru var ieslēgt un tad atkal izslēgt un atkal slēgt iegšā u.t.t ar pogu? Kā to uztaisīt, kā uztaisīt, ka pogu var spiest tikai vienreiz. t.i. tikai ieslēgt, vai tikai izslēgt?

3)

Kā uztaisīt kautko sprāgstošu, nu piemēram dinamītu. Es uzspiežu pogu un uzsprāgst kāds klucis un pazūdno kartes. Kā to izdarīt? Kā uztaisīt, lai pogu var spiest tikai vienreiz, citādi būs bug'i, ka otrajā reizē kluči (Dinamīti) jau ir uzsprāguši, bet kautkas sprākst vēlreiz...?

4)

Kā uztaisīt pats savu pogu? Piem. Es uzlieku kluci uztaisu viņu par button entity'u un kad viņu uzspiežu viņš pārtop par citu kluci nu .... piemēram ir klucis ar tekstūru uz kuras rakstīts ON uzspiezu use (parasti e) pogu un klucis izdara savu darbību (tekisim izslēdz gaismu) un paliek par OFF tekstūru! Nu kautkas tāds :D ... Kā to izdarīt? Kā izdarīt lai viņš pēc laika atkal paliek ON?

5)

vai ir iespējams, ka ir gan kustīgs, gan sprākstošs objekts, piem. Dinamīts paiet uz sānu un tad uzsprāgst? Ja jā tad kā to izdarīt, uztaisīt?

6)

Kā uztaisīt lāzerus, kuri kustās un vēl tajā pašā laikā rauj damage? Arī pēc pogas nospiešanas lāzeri parādās no nekurienes un lēnām noteiktā secībā šļuč no punkta A uz punktu B nogalinot visu, kas tam gadās ceļā. Kā to izdarīt? Tas ir redzēts mapē Deathrun_moonlight

Paldies, ka vispār izlasiji šo garo tekstu un Paldies par izpalīdzīgajām atbildēm, jau tagad :)

Link to comment
Share on other sites

1) func_illusionary

2) func_button ar target "gaisma1", tad ieliec savu light entity ar name "gaisma1", bez pēdiņām.

3) func_button ar target "boom1", tad uztaisi savu kluci un pārtaisi viņu par func_breakable ar name "boom1", pamaini explode magnitude lielāku pēc saviem izskatiem, laikam Flags sadaļā jāatzīmē Toggle/

4) Forumā ir pamācība par savām textūrām. Lai izveidotu mainīgu pogu - sākuma textūrai(off) jāsākas ar +0poga1 un beigu tekstūrais(on) ar +Apoga1.

5) Jā, ir, bet tev tas būs par sarežģītu.

6) Šeit ir pamācība, kā uztaisīt nekustīgu lāzeri. Un šeit ir pamācība par kustīgu, nezinu vai īstā, bet lai kustētos vajag func_train.

Pamācību lapas:

GameBanana.com

TWHL.info

Egir.dk

Edited by GuskiS
Link to comment
Share on other sites

1) func_illusionary

2) func_button ar target "gaisma1", tad ieliec savu light entity ar name "gaisma1", bez pēdiņām.

3) func_button ar target "boom1", tad uztaisi savu kluci un pārtaisi viņu par func_breakable ar name "boom1", pamaini explode magnitude lielāku pēc saviem izskatiem, laikam Flags sadaļā jāatzīmē Toggle/

4) Forumā ir pamācība par savām textūrām. Lai izveidotu mainīgu pogu - sākuma textūrai(off) jāsākas ar +0poga1 un beigu tekstūrais(on) ar +Apoga1.

5) Jā, ir, bet tev tas būs par sarežģītu.

6) Šeit ir pamācība, kā uztaisīt nekustīgu lāzeri. Un šeit ir pamācība par kustīgu, nezinu vai īstā, bet lai kustētos vajag func_train.

Pamācību lapas:

GameBanana.com

TWHL.info

Egir.dk

Paldies :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...