Jump to content
GIGN Forum

Halflife Mapping! :(


alvinsr
 Share

Recommended Posts

Wow! Atsifrēju ,kā var!!! :) Tātad:

HL singleplayer Karšu maiņa!

Step 1:

Uztaisam jebkādu mapi(kādu atļauj fantāzija,kas ir hl dziņa robēžās!) Manā gadijumā: "level.bsp"

Step 2:

Ievietojam point entity info_landmark un nosaucam to specifiskā vārdā(tas būs vajadzīgs) Manā gadijumā: "land00"

Step 3:

Izveidojam brush ar aaatrigger tekstūru un spiežam tie to entity un izveidojam trigger_changelevel.

Step 4:

Parametri:

Name(varam atstāt tukšu,jo tagad tas nebūs vajadzīgs)

New map name(ierakstām nākošās mapes nosaukumu! Manā gadijumā: "level00.bsp" - .bsp nerakstām!

Landmark name(ierakstām tā entitija(info_landmark) vārdu. Manā gadijumā: "land00"!

Change target(nav vajadzīgs)

Delay before change target(nav vajadzīgs)!

NOTE: Gan vienas kartes landmarkam ,gan otras kartes landmarkam ir jābūt vienādiem nosaukumiem,jo citādi karšu maiņa nenotiks!

Warning! Problēma tāda ,ka vel neesmu atšifrējis ,kas tur ir ar novietojumiem! Bet atcerieties, ir ļoti svarīgi,kur atrodas trigger_changelevel un info_landmark abās mapēs! Ja vēlaties sīkāk uzzināt par entitijiem ,tad dodaties Šeit! vai meklējiet atbildi forumā HL editting!

Es esmu atradis arī šo: Trigger_changelevel

P.S Ja nesaprotat ko esmu uzraktijis vai jau zinat šo te,tad ludzu nevajag izteikt bargo kritiku,jo rakstu to ko zinu!

Edited by alvinsr
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...