alvinsr Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Nu lieta tāda,ka vēlos taisit modu parastajam hl! Vienīgi vēlos zināt ,kāds entitiys vai par kādu entitiyu jāpārvērš brush, lai piemēram,kad spēlētājs tiek līdz mapes beigām, viņš tiek pārmests uz citu mapi?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvinsr Posted June 23, 2011 Author Report Share Posted June 23, 2011 (edited) Wow! Atsifrēju ,kā var!!! Tātad: HL singleplayer Karšu maiņa! Step 1: Uztaisam jebkādu mapi(kādu atļauj fantāzija,kas ir hl dziņa robēžās!) Manā gadijumā: "level.bsp" Step 2: Ievietojam point entity info_landmark un nosaucam to specifiskā vārdā(tas būs vajadzīgs) Manā gadijumā: "land00" Step 3: Izveidojam brush ar aaatrigger tekstūru un spiežam tie to entity un izveidojam trigger_changelevel. Step 4: Parametri: Name(varam atstāt tukšu,jo tagad tas nebūs vajadzīgs) New map name(ierakstām nākošās mapes nosaukumu! Manā gadijumā: "level00.bsp" - .bsp nerakstām! Landmark name(ierakstām tā entitija(info_landmark) vārdu. Manā gadijumā: "land00"! Change target(nav vajadzīgs) Delay before change target(nav vajadzīgs)! NOTE: Gan vienas kartes landmarkam ,gan otras kartes landmarkam ir jābūt vienādiem nosaukumiem,jo citādi karšu maiņa nenotiks! Warning! Problēma tāda ,ka vel neesmu atšifrējis ,kas tur ir ar novietojumiem! Bet atcerieties, ir ļoti svarīgi,kur atrodas trigger_changelevel un info_landmark abās mapēs! Ja vēlaties sīkāk uzzināt par entitijiem ,tad dodaties Šeit! vai meklējiet atbildi forumā HL editting! Es esmu atradis arī šo: Trigger_changelevel P.S Ja nesaprotat ko esmu uzraktijis vai jau zinat šo te,tad ludzu nevajag izteikt bargo kritiku,jo rakstu to ko zinu! Edited June 27, 2011 by alvinsr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now