picaSSo Posted September 30, 2003 Report Share Posted September 30, 2003 22:45 karte ar VIP. Es nejauši iešāvu serge ar 1-4 un sanāca, ka nošāvu viņu.(vienu patronu un tas bija tālumā) Partija vēl nebeidzās, nepaspēju pateikt SORRY kā viņš uzliek BANU !!!! Tas ir normāli Tākā Link to comment Share on other sites More sharing options...
picaSSo Posted September 30, 2003 Author Report Share Posted September 30, 2003 Gan peec 10 min.noneema. Link to comment Share on other sites More sharing options...
macho Posted September 30, 2003 Report Share Posted September 30, 2003 shii ir viena no manaam vismiiljaakajaam suudziibaam - SERGE FOREVER spriidiitis rlz... laikam ab buus jaanonjem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest w0rm Posted October 1, 2003 Report Share Posted October 1, 2003 imho tas bija tikai 5 min tempbans (kick) Link to comment Share on other sites More sharing options...
ownage Posted October 2, 2003 Report Share Posted October 2, 2003 kick vai ban pohuj, bet nepamatoti ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blasterz Posted October 3, 2003 Report Share Posted October 3, 2003 skaties kur shauj turpmaak.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarge Posted October 4, 2003 Report Share Posted October 4, 2003 picasso, es vairs neatceros kapee tev liku banu, bet noteikti ne par TK, ja arii taa, tad biju sliktaa omaa Hmmm... man gan liekas, ka ban bija par 1 no motd paarkapumiem, bet nesmu parliecinaats... Un... iemacies pareizi UZRAKSTIIT manu nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
hero Posted October 14, 2003 Report Share Posted October 14, 2003 vispaar tos banus vajadzeetu likt tikai ja zin droshi ka vinjs ir chiters nevis taa pat vien .man ar ir bijusi uzlikti nepateemu kaadi jau septinji banu uz 5. min. besii tas stulbums Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts