Jump to content
GIGN Forum

Spēļu Taisītājs (kāds)


patis
 Share

Recommended Posts

VAloda, viss drizak, ka ir C++. Modeli tiek izstradati kada 3d programa. Varbut 3d max cada vai kada lidziga shita. Labu spelu izstradei tiek pievienoti dazhadi motion capture toolji, lai labak animetu personazhu. Lielaka speles dalja (izdevumi, laiks, u.t.t.) ir makslinieku un datorgrafikju darbs veidojot 3d mostrus, limenjus, skanjas, zimejumus, teksturas un domajot speles "rezhiju". Programeshana ir niecigs pasakums uz pareja fona.

Beefs

Link to comment
Share on other sites

Pati - HTML un CS vispār nav programmēšanas valodas!

Salīdzinot PHP ar C++ ir apmēram tas pats, kas salīdzināt 1mās klases vielu matemātikā, ar diferenciālvienādojumiem! (nu - varbūt ne tik traki).

DoubleT - C# spēļu izstrādei (nopietnu) nederēs, jo tā valoda ir pārāk lēna.

Beefs

Hmm, un tā C++ valoda ir kādā grūtības līmenī? Grūtāka/vieglāka par HTML,CSS,PHP?

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...