Jump to content
GIGN Forum

Leveli!


opTim
 Share

Recommended Posts

Nu es jums paradisu ka uztaisit sadu sledzi ,un visi ganjau zin cs_militia to ledzi ar kuru var izlegt tuneli gaismu.

1udd7y8xwet3533sr9o.png

Uztaisam tadu objektu ka bilde.

wbcre9a3ah4ju689eus.png

Un iezimejam sledzi.

Tie to Entity [CTRL+T]

func_rot_button

Target - Lieta kas slegsies ara un ieksa ta var but gaisma vai vel kkas cits

Speed - "200"

Sounds - "gus clunc" vai jebkuru citu

Delay_before_reset - "5" pec cik ilga laika vares nakoso reizi lietot

Distance - "180" cik gradus pagriezisies

FLAGS

+Not Solid

Toogle

+ReverseDir

+Y Axis

THE END

Ceru ka noderes!

Edited by opTim
Link to comment
Share on other sites

Ir divi delay, "delay before reset" un "delay_before_trigger". Pirmais nozīmē laiku sekundēs, pēc kurām pogu atkal varēs izmantot. (piem ies ieslēdzu gaismu, un man jāgaida vismaz 5 sekundes, pirms atkal varu izslēgt ar to pašu pogu) Delay before trigger nozīme laiku sekundēs, pēc kurām aktivizēta poga ieslēgs mērķi (piem es nospiežu pogu un pēc 5 sekundēm ieslēdzas gaisma).

Edited by nelietis
Link to comment
Share on other sites

Ir divi delay, "delay before reset" un "delay_before_trigger". Pirmais nozīmē laiku sekundēs, pēc kurām pogu atkal varēs izmantot. (piem ies ieslēdzu gaismu, un man jāgaida vismaz 5 sekundes, pirms atkal varu izslēgt ar to pašu pogu) Delay before trigger nozīme laiku sekundēs, pēc kurām aktivizēta poga ieslēgs mērķi (piem es nospiežu pogu un pēc 5 sekundēm ieslēdzas gaisma).

O thx ,neieveroju! :)

P.S. izlaboju

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...