Jump to content
GIGN Forum

Iris Door


elvarg
 Share

Recommended Posts

Vispār, tas ir ļoti vienkārši, tas viss ir atkarīgs no tā, cik ilgu laiku tu gribi tajā ieguldīt...

+ Tās "īrisa" durvis čakarējas, ja ir vairāk nekā 1 spēlētājs, tātad cs mapē būtu diezgan neparocīgi šādas durvis ielikt...

Enīvej, ja gribi...

Sāc ar to, ka izveido tās durvis, uztaisi viņas 8stūrainas (ļoti vecā pamācībā, kuru nevaru atrast, bija ar 16 malām/daļām, izskatījās super, jo bija arī iekšpus viņām tādas pašas... nevermind), tad ar clipping tool sagriez viņas tā, kā redzams video.

Tālāk -> pie katra gabala, ko ieguvi, ārējā stūrītī (vai vidū, bet tad visiem vidū) uztaisi origin brushu tā, lai viņa centrs būtu uz tā stūrīša (pārliecinies, vai visiem tiem 3stūriem esi salicis īstajos stūrus tos origin)

Kad tas ir izdarīts, iezīmē vienu to 3 kopā ar origin brushu, kas ir pie viņa un ctrl + t -> func_door_rotating

Properties: pie flagiem ieķeksē vai nu x axis vai y axis, atšķirībā, kā tev viņas ir pagrieztas, vēl ķeksi pie toggle (laikam, ka vajadzēja)

Pie name raksti asdasda. Distance: 360/malu skaits (360 / 8 = 45) (ja kaut kas nesanāk, veras pa maz vaļā, tad uzmet lielāku)

Visus pārējos gabalus uztaisi pilnībā identiskus šim asdasda gabalam.

Trigger_multiple -> target: asdasda

Delay before reset vienāds ar delay before close.

NB!

Ja atveras tikai 1 gabals, tad iemet multi_manager ar nosaukumu asdasda2, trigger_multiple norādi viņu kā target un pie vērtībām tam multimanager nosauc visas func_door_rotating (šajā gadījumā katrs gabals jānosauc citādāk)

Es nezinu, vai strādās, bet tāda ir itkā tā doma. Pamēģini un pasaki, kā sanāca.

(Ja es kaut ko sajaucu, lūdzu neturiet pie sevis un FLAME ON!)

Link to comment
Share on other sites

tas trigger multiple i arr aatriger vis jaiezime ?... ja man ir piem tie asdasda1 , asdasda2, asdasda3 utt. tad jataisa pie katra gabala cits aatriger lauks ar to trig_muti

nu... es uztaisiju to asdasda(visus gabalus tā nosaucu... un sanāca šadi...iris_door_test0000.bmp

(un vēl vinju var atvērt no vienas puses... (select x ass un to toogle)

Edited by elvarg
Link to comment
Share on other sites

Nē, tev vajag visiem gabaliem uzlikt citādākus nosaukumus, piemēram gabals1, gabals2, u.t.t., kad to esi izdarījis, uztaisi trigger_multiple (ar aaatrigger tekstūru) un kā target norādi asdasda (t.i. tavu vienīgo multi_manager).

Pie multi_manager name ieraksti asdasda, tad smart edit un spied add. Augšējā lauciņā raksti gabals1, apakšējā ciparu pēc cik ilga laika viņš dos signālu durvīm, mazākais ir 0.1

Tev nospiežot smart edit tam multi_manager beigās jāizskatās tā:

targetname: asdasda

gabals1: 0.1

gabals2: 0.1

gabals3: 0.1

...

gabals8: 0.1

Ceru, ka saprati

Link to comment
Share on other sites

Varbūt šis tev palīdzēs saprast...

Vienīgais, es izmantoju func_button tā trigger_multiple vietā.

Un, ja gribi jaudīgāku effektu, tās durvis jātaisa lielākas un ar vairākiem slāņiem ;)

iris.rar

Var arī bez button, bet tad tas trigger_multiple jāliek ir tālāk no durvīm, nevis pie pašām. + ar trigger_multiple esmu pamanījis dažus bagus, tā kā tas nav labākais variants...

+eksistē arī edit poga.

Edited by Pieshels
Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...