elvarg Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 es uzvelku aatrigger (kad taisiju vistinu un masinu) uzstadiju kas vajadzigs... bet kad ieiet spele... vinjs ir redzams, un man to enity nav tada iespeja invisible help Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 (edited) Tu, lūdzu, vari iemācīties izklāstīt savu problēmu? Ir atsevišķi entity(kas sākas ar trigger_ un visi pārējie, kas neatrodas pie Tie to entity - map entities, ja nu vienīgi viņiem tiek piešķirts modelis.), kuri ir invisible neatkarīgi no tekstūras un opcijām, bet ir entity(func_ pie Tie to entity), kuri ir redzami. Vēlies padarīt pilnīgi neredzamus? Izveido brušu ar {BLUE tekstūru > Tie to entity > func_wall, ja vēlies cietu objektu, func_illusionary, ja caurejamu > Render Mode - Solid > Fx Amount(ja pareizi atceros) = 255. Edited July 29, 2009 by shine Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pieshels Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 shine said: Wow, nu gan tu palīdzēji... Tagad ieej VHE un izdari visu, ko pats samurgoji... un paķersi stieni tātad trigger_ entitijiem liekam aaatrigger (vai null) tekstūru, pie opcijām metam neredzams. (ar null tekstūru ir piekāst, vai redzams, vai nē) ar func_illusionary vari taisīt caurejošus objektus. Render modes: Texture (Render amount 0-255) - padara entitiju caurspīdīgāku, neatkarīgi, kas uz viņa virsū (NB!, ja gribi neredzamu sienu, šis nav labākais veids) Solid (Render amount 255) - Padara { tekstūrām zilās vietas caurspīdīgas. Additive (Render amount 0-255) - Melnus/tumšus laukumus padara caurspīdīgus. Ar render amount var regulēt intensitāti. Cik atceros, vistiņai bija vajadzīgs kaut kāds tur func_breakable un multimanager. Ne vienam ne otram aaatrigger tekstūru nevajag. Mašīnām tam aaatrigger klucim nevajadzētu rādīties. Ja tomēr viņš rādās, iesaku pamēģināt null tekstūru. Ziņo par reultātiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
shine Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 (edited) Es hammerī gadu neesmu bijis. Kādā ziņā es tev tagad stieni paķēru? Labi, tu uzrakstīji daudz skaidrāk, spiežot enter pogu daudz biežāk, un jā, sajaucu fx amount ar render amount, man nav ideāla atmiņa. Trigger tekstūrām invisibility opcija nemaz nav, to es skaidri atceros. Tāpat, kā veidojiet entities caur amxx. Es centos palīdzēt.. ko es šajā sadaļā sen neesmu darījis. Edited July 29, 2009 by shine Link to comment Share on other sites More sharing options...
elvarg Posted July 29, 2009 Author Report Share Posted July 29, 2009 Peshels:Mašīnām tam aaatrigger klucim nevajadzētu rādīties. Ja tomēr viņš rādās, iesaku pamēģināt null tekstūru. Ziņo par reultātiem wink.gif ~Tnx tu ļoti palīdzēji vis tagad strādā labi Link to comment Share on other sites More sharing options...
socketline Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 elvarg said: help Ligan nekads pro mapperis jau neesmu bet tomer zinu! Pirmkart ja velc trigerus tad paskaties vai objekts arpus trigera nav redzams! un tad liec vinu par enity! dazreiz tadi gluki ir! man ari ir bijis! kad taisi karti un tew liekas ka esi vinu pabeidzis ta uzspied map->Check For Problems! tad tew paradisies kadi erori ir tava mape un paskaties vai kautkas ir saistits ar tiem trigeriem! uzspied uz kada erora un skaties! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elvarg Posted July 29, 2009 Author Report Share Posted July 29, 2009 To es nezināju... paldies Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now