Jump to content
GIGN Forum

Palīdzat.


bullet
 Share

Recommended Posts

Cik no mārketinga pamatiem atceros, tās ir mainīgās cenas jeb tādas kuras mainās.(lol, no way?) Piemērs: Dienā tu prostitūrai maksā 40Ls/stundā, bet naktī tai pašai maksāsi 50Ls/stundā. Prostitūtai ir diferencēta cena.

Edited by xyu
Link to comment
Share on other sites

xyu pareizi jau paskaidroja!

Bet diferencētā cena arii šajā gadījumā būs,ja tu brauksi ar 1nu autobusu Liepaja-Riga tu samaksasi 5,20Ls bet braucot ar citu autobusu no tas pashas autoostas un to pashu marshrutu bus 5,40Ls jamaksaa! Taa ir arii it kaa diferenceeta cena!

Nav 1nas noteiktas summas!

Link to comment
Share on other sites

Stalone :D

janci, faktori, kas jāņem vērā - var būt nedaudz savādāks maršruts, vairāk/mazāk pieturu, lielāks/mazāks autobuss. mazāks autobuss maksās dārgāk, jo tas brauc ātrāk un uzņem mazāk pasažieru. pasažieru interesēs ir nokļūt galapunktā ātrāk. pārvadātājfirmas interesēs ir segt benzīna, šofera algas, autobusa servisa apkopes izdevumus. tā kā pasažieru ir mazāk, sadalot izdevumus, cena par biļeti sanāk lielāka. protams ir tādi faktori, kā motora jauda un autobusa svars, kas ietekmē izlietoto benzīnu, kas savukārt ietekmē izmaksas, bet tas lai paliek pārvadātājfirmas pārziņā.

vot es pastāstīju :D

tas pats attiecas uz taksometriem. iekāpšanas un cenas par kilometru firmām ir dažādas. kā arī citiem ir pieregulēti skaitītāji, kas skaita "laiku" bez maz vai. ir arī tāda lieta kā sastrēgumi. stāvot uz vietas, skaitītājs arī skaita. izbraucot vienu un to pašu maršrutu, divos dažādos dienas laikos, ar vien un to pašu mašīnu un skaitītāju, samaksa būs dažāda :)

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...