Jump to content
GIGN Forum

Ermm Dažas Rindiņas Ieksh Pawn.


Recommended Posts

else if(p_skills[id][0] == 7)

{

if(p_skills[id][2]) // Dwarf Mithril Armor

{

if(get_user_health(id) > 0)

{

(damage=read_data(2)-p_mitharmor[p_skills[id][2]-1])

}

}

}

lūk ir tas ko es uzrakstīju , ideja ir tāda , ka man vajag lai no damage atņemtu skilla lielumu.

tatad ja dmg ir 50-15[armors]=35[beigas saņemtais dmg]

man sanāca uzrakstīt šadi , bet iegāju spelē pret botiem un nekas nestradaja.

Edited by BloodHunter
Link to comment
Share on other sites

Ja tas ir tavs kods vis tad ieteiktu saakt izveido p_skill labaku definiciju nevis tikai array izmantot!

Btw, ka tev tad izskatas tas p_skills? kautka jocigi liekas tas kad aiz p_skill seko [id]

Tu esi vinu visu samaisijis ta kad neko nevar saprast, kadel piemeram tur ir else if, pec kura seko if un beigas barreli nesakrit?

Anyway, ieliec labak visu source!

Pawn nav valoda ar ko veidot amxx failus -_-

Pawn ir programmeshans veids, kas balstas uz assembler valodas, kas spej izveidot dazadus assembler valodus compiletus failus.

Pienemtais ir .amxx un .amx, tikpat labi var but ari .bmx ( :fsckinsad: )

Edited by noobiks
Link to comment
Share on other sites

[id] ir tas skilla levelis cik nu es sapratu , man viss šitais ir jauns un es ne sū0da nerubiju , bet tāpēc jau ari prasu lai kāds palidz.

enivei rekur ir orģinālais sma , bez nekadām manis veiktam izmaiņam. 2999 rindiņa dwarf mithril armor :/

fiča ir tāda ka orģinālaja varianta , viņš pieliek hp ja uztaisa vairāk dmg par mitharmoru +5 , ja noņem ifu if(damage >= p_mitharmor[p_skills[id][2]-1]+5)] tad viņs uzliek hp pirms katra šāviena , un sanak ja iešauj mazak par skillu , tad tevi piehēlo.

Tatad man vajag , lai vnk no damage tiktu atņemts ta mitharmor skilla lielums.

Orģinālais sma fails.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...