Oddish Posted January 9, 2007 Report Share Posted January 9, 2007 Četras sienas un... Ctrl+N atveram jaunu logu. Pēc defaulta vajadzētu būt četriem skatiem, ja tā nav (ir tikai viens) atveram opcijas un sadaļā General noņemam ķeksi no Use independent window configurations. Saglabājam izmaiņas nospiežot OK. Pārstartējot hammer un atverot jaunu logu Ctrl+N vajadzētu būt 4. skatiem. Noteikti ir jāuzliek 3D skats! To izdarām nospiežot camera > 3D textured. Tajā logā varēs redzēt karti 3D un teksturizētu. Pārējie trīs ir virsskats(top), priekšskats(front) un sānskats(side), kuros notiks kartes objektu izvietošana. Labajā malā atrodas tekstūru pārlūks, kas izskatās apmēram šādi Ja tāda nav, to var atvērt View --> Screen Elements --> Texture Bar Tekstūru pārlūkā nospiežot Browse izvēlamies kādu tekstūru kas derētu grīdai piemēram CRETE4_FLR01 Logā filter ierakstot piemēram CRETE tiks atlasītas visas tekstūras kuru nosaukumi satur vārdu CRETE. Ierakstot CRETE4_FLR01 uzreiz tiks parādīta vajadzīgā tekstūra. Katrs no skatiem ir sadalīts kvadrātos ko sauc par Grid. VHE labajā apakšējā stūrī redzams šo kvadrātu lielums unitos Snap: On grid: 64 Ja Grid nav 64 to var mainīt ar taustiņiem [ un ] vai arī ar šīm pogām Nospiežot pogu Block Tool virsskatā uzvelkam 4x4 kvadrātus lielu taisnstūri. Sānskatā tam vajadzētu sanākt 4x1 Doto taisnstūri var izstiept kā vajag velkot aiz mazajiem baltajiem kvadrātiņiem ^___^ Turot kursoru virs kāda no skatiem nospiežam ENTER un tiks izveidots pirmais ?klucis? kas būs mūsu grīda, zeme, kr4 tas uz kā stāvēsim [uPDATED]Pēc macho izmisīga lūguma apskatīsim camera tool Tātad nospiežot camera tool rodas iespēja redzēt kā karte izskatīsies 3D. Virsskatā turot shift un ar kreiso peles pogu(Lmouse) noklikšķinot, tiks ievietota kamera, kas izskatās pēc punkta (skat. attēlu). Kad tas izdarīts, var veikt sekojošas darbības 3D skatā: Turot Lmouse (virs 3D skata), var paskatīties pa labi / pa kreisi. Turot Rmouse (virs 3D skata), var pabidit kameru pa labi / pa kreisi (strafe). Turot Shift, ar Rmouse, var pietuvināt / attālināt (to pašu var izdarīt ar mousewheel). 3D skatā jebkuru objektu var "paņemt" uz tā uzspiežot. Tas iekrāsojas sarkans un ir iespējams to pārvietot, izstiept kādā no trim parastajiem skatiem. Nospiežam pogu Entity Tool un no šī saraksta izvēlamies INFO_PLAYER_START (kas būs spēlētāja spawns jeb dzimšanas vieta) Virsskatā noliekam pa vidu ?klucim? un nospiežam ENTER. 3D skatā vajadzētu parādīties zaļam objektam, kas arī būs spēlētāja sākumpunkts. Kā redzams attēlā "spēlētājs" ir "iesprūdis". Ja tā gadās to vajag "paņemt" (iekrāsojas sarkans) un pārbīdīt kā vajag. Tālāk uztaisam četras sienas kurām var paņemt citu tekstūru lai izskatītos savādāk. Un uzliekam virsū griestus. Un istaba gatava! Ievietojot spēlētāja sākumpunktu var labi redzēt cik liela istaba vajadzīga un cik augsti griesti jātaisa. Šī istaba būs par mazu tāpēc to vajag palielināt. To var izdarīt 3D skatā uzspiežot uz katra ?kluča? atsevišķi un kādā no skatiem izstiept kā vajadzīgs. Ja nepieciešams var ?attālināt? skatus ar + un - vai arī ar peles rullīti virs attiecīgā skata Pēc cs-maps.org motīviem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts