Desp3radoS Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 vis gaja labi kamer nerestarteeju PC un tad shis WTF ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desp3radoS Posted December 1, 2006 Author Report Share Posted December 1, 2006 neviens nezin ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Who.mE? Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 (edited) neviens nezin ?? Tu iedomājies, ka gign`ai ir kautkāds bistro forums? Šeit nav tā ka Tu uzraksti pieteikumu un pēc 10min jau jābūt kādam risinājuma postam... gaidi kāmēr tev atbild. Tas var ilgt 5min, 10min, 30min, 1h, 5h, 10h vai arī vispār neviens nezin .. esi pacietīgs Edited December 1, 2006 by Who.mE? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desp3radoS Posted December 1, 2006 Author Report Share Posted December 1, 2006 Tu iedomājies, ka gign`ai ir kautkāds bistro forums? Šeit nav tā ka Tu uzraksti pieteikumu un pēc 10min jau jābūt kādam risinājuma postam... gaidi kāmēr tev atbild. Tas var ilgt 5min, 10min, 30min, 1h, 5h, 10h vai arī vispār neviens nezin .. esi pacietīgs ok ok atvainojos Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inmate#9 Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Itka metamod straadaa....bet taalak??? Mo6 amxx nojudzies? pamegini parinstalet amxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest priedzza Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 megini panemt jaunakas war3ft versijas viniem majas lapa ir war3ft RC3.0 bet ta air non steam supproted nu vari parinstalet amxx Link to comment Share on other sites More sharing options...
r1lex Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 megini panemt jaunakas war3ft versijas viniem majas lapa ir war3ft RC3.0 bet ta air non steam supproted nu vari parinstalet amxx kas sakars tam visam ar WArcraft 3 ???? PS par teemu man liekas tavs serveris ir kautkaaaa updatojies, cik var saprast no lasiitaa, pameegini uzmest serverim kaadu jaunu patchu! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desp3radoS Posted December 1, 2006 Author Report Share Posted December 1, 2006 kad metamod ir izslegts tad strada serveris bet nav amxmodx kad ir pielikts atpakal nestrada Link to comment Share on other sites More sharing options...
MeTroiD Posted December 1, 2006 Report Share Posted December 1, 2006 Ieliec sito failu ...\addons\metamod aiztaat plugins.ini Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desp3radoS Posted December 3, 2006 Author Report Share Posted December 3, 2006 Ieliec sito failu ...\addons\metamod aiztaat vienalga neko nedo kad atvieno metamod tad iet serveris bet bez amxmodx kad pievieno met araa Host ErroR Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaretodreaM Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 liblist.gam samaini kas atrodas cstrike mapē cerams zinasiko tur mainīt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
van Helden Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 Skatos, ka tev ir metamoda beta versija a.k.a metamod-p! Iesaku nokachaat jaunaako no http://prdownloads.sourceforge.net/metamod...in.zip?download Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desp3radoS Posted December 3, 2006 Author Report Share Posted December 3, 2006 Skatos, ka tev ir metamoda beta versija a.k.a metamod-p! Iesaku nokachaat jaunaako no http://prdownloads.sourceforge.net/metamod...in.zip?download ja kas man vinja jau staav Link to comment Share on other sites More sharing options...
.:TolstY:. Posted December 3, 2006 Report Share Posted December 3, 2006 (edited) pamegini apache vai wamp izslegt, jo man vispar tada huinja bija agrak, ka biju uzinstalejis wamp bet izdomaju pariet uz apache, izdzesu wamp... uzinstaleju apache... un ja firewalls izslegts man metas stulbs errors win32 genric host problem bla bla bla un pec ta erora neskan skana Edited December 3, 2006 by .:TolstY:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desp3radoS Posted December 3, 2006 Author Report Share Posted December 3, 2006 problemu pats atrisinaju tnx tik un ta par palidzibu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now